Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa ePaństwo? Dlaczego siła jest kobietą? Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić? Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Zuzanną Lewandowską, Joanną Grabarczyk, Agatą Lipiec i Jakubem Górnickim.

-


Zuzanna Lewandowska, prezes The Kings Foundation.

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację?
Czy Polska potrafi promować swoje talenty?
Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział?

 

Joanna Grabarczyk, koordynatorka kampanii Hejtstop.

Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić?

 

Agata Lipiec autorka bloga Wybiegane.

Dlaczego siła jest kobietą? 
Jak bieganie pomaga w zarządzaniu?

 

Jakub Górnicki z Fundacja ePaństwo, współtwórca bloga Podróżniccy.

Jak działa ePaństwo?
Jak z dostępu do informacji publicznej mogą korzytać zwykli obywatele?
Jak Periscope i Snapchat zmieniają pracę blogera?
Kogo warto śledzić na Periscope w Polsce?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.