Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa ePaństwo? Dlaczego siła jest kobietą? Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić? Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Zuzanną Lewandowską, Joanną Grabarczyk, Agatą Lipiec i Jakubem Górnickim.

-


Zuzanna Lewandowska, prezes The Kings Foundation.

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację?
Czy Polska potrafi promować swoje talenty?
Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział?

 

Joanna Grabarczyk, koordynatorka kampanii Hejtstop.

Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić?

 

Agata Lipiec autorka bloga Wybiegane.

Dlaczego siła jest kobietą? 
Jak bieganie pomaga w zarządzaniu?

 

Jakub Górnicki z Fundacja ePaństwo, współtwórca bloga Podróżniccy.

Jak działa ePaństwo?
Jak z dostępu do informacji publicznej mogą korzytać zwykli obywatele?
Jak Periscope i Snapchat zmieniają pracę blogera?
Kogo warto śledzić na Periscope w Polsce?

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.