Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa ePaństwo? Dlaczego siła jest kobietą? Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić? Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Zuzanną Lewandowską, Joanną Grabarczyk, Agatą Lipiec i Jakubem Górnickim.

-


Zuzanna Lewandowska, prezes The Kings Foundation.

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację?
Czy Polska potrafi promować swoje talenty?
Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział?

 

Joanna Grabarczyk, koordynatorka kampanii Hejtstop.

Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić?

 

Agata Lipiec autorka bloga Wybiegane.

Dlaczego siła jest kobietą? 
Jak bieganie pomaga w zarządzaniu?

 

Jakub Górnicki z Fundacja ePaństwo, współtwórca bloga Podróżniccy.

Jak działa ePaństwo?
Jak z dostępu do informacji publicznej mogą korzytać zwykli obywatele?
Jak Periscope i Snapchat zmieniają pracę blogera?
Kogo warto śledzić na Periscope w Polsce?

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?