Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Trzeci Sektor i kampanie społeczne w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa ePaństwo? Dlaczego siła jest kobietą? Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić? Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Zuzanną Lewandowską, Joanną Grabarczyk, Agatą Lipiec i Jakubem Górnickim.

-


Zuzanna Lewandowska, prezes The Kings Foundation.

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację?
Czy Polska potrafi promować swoje talenty?
Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział?

 

Joanna Grabarczyk, koordynatorka kampanii Hejtstop.

Co to jest #hejt i jak sobie z nim radzić?

 

Agata Lipiec autorka bloga Wybiegane.

Dlaczego siła jest kobietą? 
Jak bieganie pomaga w zarządzaniu?

 

Jakub Górnicki z Fundacja ePaństwo, współtwórca bloga Podróżniccy.

Jak działa ePaństwo?
Jak z dostępu do informacji publicznej mogą korzytać zwykli obywatele?
Jak Periscope i Snapchat zmieniają pracę blogera?
Kogo warto śledzić na Periscope w Polsce?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.