Biznes w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Biznes w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa executive startup search? Czy marketing na Snapchacie się opłaca? Czy Warszawa jest miastem przyjaznym dla startupów? Kto wygra wojnę Beacon vs. WiFi? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Konradem Traczykiem, Arturem Racickim, Tomaszem Rudolfem i Michałem Olszewskim.

-

 

 Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.

Czy marketing na Snapchacie się opłaca?
Jak współpracować z influencerami i jak mierzyć skuteczność kampanii?

 

Artur Racicki CEO Social WiFi.

Beacon vs. WiFi - czy mamy do czynienia z wojną a jeżeli tak to kto ją wygra? 
Jaka jest przyszłość obu technologii?

 

Tomasz Rudolf, CEO D-RAFT.

Jak działa executive startup search?
Jakie są korzyści współpracy korporacji ze startupami?
Czy polskie startupy są innowacyjne?

 

Michał Olszewski, Zastępca Prezydenta M. St. Warszawy.

Czy #Warszawa jest miastem przyjaznym dla startupów?
Jak biznes pomaga rozwijać się miastu?
Jakich imprez startupowych możemy się spodziewać w Warszawie w przyszłym roku?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.