Biznes w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Biznes w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa executive startup search? Czy marketing na Snapchacie się opłaca? Czy Warszawa jest miastem przyjaznym dla startupów? Kto wygra wojnę Beacon vs. WiFi? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Konradem Traczykiem, Arturem Racickim, Tomaszem Rudolfem i Michałem Olszewskim.

-

 

 Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.

Czy marketing na Snapchacie się opłaca?
Jak współpracować z influencerami i jak mierzyć skuteczność kampanii?

 

Artur Racicki CEO Social WiFi.

Beacon vs. WiFi - czy mamy do czynienia z wojną a jeżeli tak to kto ją wygra? 
Jaka jest przyszłość obu technologii?

 

Tomasz Rudolf, CEO D-RAFT.

Jak działa executive startup search?
Jakie są korzyści współpracy korporacji ze startupami?
Czy polskie startupy są innowacyjne?

 

Michał Olszewski, Zastępca Prezydenta M. St. Warszawy.

Czy #Warszawa jest miastem przyjaznym dla startupów?
Jak biznes pomaga rozwijać się miastu?
Jakich imprez startupowych możemy się spodziewać w Warszawie w przyszłym roku?

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.