Bardziej „story doing" niż „story telling"

Brief TV / Inspiracje

Dentsu Aegis Network to jedna z największych dziś grup mediowych, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Między innymi o tym, jak w takiej organizacji rozumiany jest CSR, jakie są przykłady działań społecznie odpowiedzialnych realizowanych przez Dentsu oraz dlaczego warto mówić o społecznej odpowiedzialności opowiadają: Agata Kaczmarska, HR director i członek zarządu, oraz Jadwiga Jadziewicz, CSR manager w Dentsu Aegis Network Polska.

-

Jak zauważa Agata Kaczmarska, mimo że w Polsce to jeszcze nie jest standard w procesach przetargowych, z rozmów z kolegami z Europy i ze świata wiemy, że klienci prosząc o ofertę coraz częściej pytają nie tylko o strategię zarządzania personelem, ale także o strategię CSR. To jednak nie jedyny powód, dla którego Dentsu Aegis Network angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne.  Warto zapoznać się z wizją tej grupy mediowej na zrównoważony rozwój.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.