wp - grudzien 2016

Bardziej „story doing" niż „story telling"

Brief TV / Inspiracje

Dentsu Aegis Network to jedna z największych dziś grup mediowych, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Między innymi o tym, jak w takiej organizacji rozumiany jest CSR, jakie są przykłady działań społecznie odpowiedzialnych realizowanych przez Dentsu oraz dlaczego warto mówić o społecznej odpowiedzialności opowiadają: Agata Kaczmarska, HR director i członek zarządu, oraz Jadwiga Jadziewicz, CSR manager w Dentsu Aegis Network Polska.

-

Jak zauważa Agata Kaczmarska, mimo że w Polsce to jeszcze nie jest standard w procesach przetargowych, z rozmów z kolegami z Europy i ze świata wiemy, że klienci prosząc o ofertę coraz częściej pytają nie tylko o strategię zarządzania personelem, ale także o strategię CSR. To jednak nie jedyny powód, dla którego Dentsu Aegis Network angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne.  Warto zapoznać się z wizją tej grupy mediowej na zrównoważony rozwój.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.