Bardziej „story doing" niż „story telling"

Brief TV / Inspiracje

Dentsu Aegis Network to jedna z największych dziś grup mediowych, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Między innymi o tym, jak w takiej organizacji rozumiany jest CSR, jakie są przykłady działań społecznie odpowiedzialnych realizowanych przez Dentsu oraz dlaczego warto mówić o społecznej odpowiedzialności opowiadają: Agata Kaczmarska, HR director i członek zarządu, oraz Jadwiga Jadziewicz, CSR manager w Dentsu Aegis Network Polska.

-

Jak zauważa Agata Kaczmarska, mimo że w Polsce to jeszcze nie jest standard w procesach przetargowych, z rozmów z kolegami z Europy i ze świata wiemy, że klienci prosząc o ofertę coraz częściej pytają nie tylko o strategię zarządzania personelem, ale także o strategię CSR. To jednak nie jedyny powód, dla którego Dentsu Aegis Network angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne.  Warto zapoznać się z wizją tej grupy mediowej na zrównoważony rozwój.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.