BriefIndex grudzień 2015: niepokój w branży komunikacji marketingowej [infografika]

BriefIndex grudzień 2015: niepokój w branży komunikacji marketingowej [infografika]

Brief.pl / Wiedza

BriefIndex to wskaźnik, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej w Polsce. Jest to wypadkowa oceny obecnej sytuacji panującej na rynku oraz próby przewidzenia tego, jak sytuacja będzie wyglądała za kilka najbliższych miesięcy. Wraz z kumulacją danych uzyskiwanych z kolejnych fal badania zarysowują się trendy, które przewidują tendencje w skali makroekonomicznej. Tym samym BriefIndex pokazuje rzeczywisty stan całej gospodarki. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką przedstawiającą najnowszą edycję badania.

-

BriefIndex grudzien 2015

 

 

::

Przeczytaj wywiad z Kubą Antoszewskim, PR managerem w Millward Brown o Brief Index

 

Tagi:

BriefIndex

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.