E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa brand journalism w Allegro? Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze? Jak działa real time marketing w praktyce? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Michałem Bonarowskim, Kacprem Winarczykiem i Michałem Góreckim.

-

Michał Bonarowski z Allegro.

Jak działa brand journalism w Allegro?
Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?
Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

Kacper Winiarczyk z Uber Polska.

 

Czym będzie zajmować się Uber Center of Excellence w Krakowie i kto znajdzie tam prace?
Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze?
Jaki jest wpływ Ubera na branżę motoryzacyjną?

 

 

Michał Górecki, koszulkowo.com & Never Grow Up.

 

Jak działa real time marketing w praktyce?
Czy media społecznościowe sprzedają?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.