E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa brand journalism w Allegro? Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze? Jak działa real time marketing w praktyce? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Michałem Bonarowskim, Kacprem Winarczykiem i Michałem Góreckim.

-

Michał Bonarowski z Allegro.

Jak działa brand journalism w Allegro?
Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?
Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

Kacper Winiarczyk z Uber Polska.

 

Czym będzie zajmować się Uber Center of Excellence w Krakowie i kto znajdzie tam prace?
Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze?
Jaki jest wpływ Ubera na branżę motoryzacyjną?

 

 

Michał Górecki, koszulkowo.com & Never Grow Up.

 

Jak działa real time marketing w praktyce?
Czy media społecznościowe sprzedają?

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.