E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa brand journalism w Allegro? Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze? Jak działa real time marketing w praktyce? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Michałem Bonarowskim, Kacprem Winarczykiem i Michałem Góreckim.

-

Michał Bonarowski z Allegro.

Jak działa brand journalism w Allegro?
Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?
Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

Kacper Winiarczyk z Uber Polska.

 

Czym będzie zajmować się Uber Center of Excellence w Krakowie i kto znajdzie tam prace?
Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze?
Jaki jest wpływ Ubera na branżę motoryzacyjną?

 

 

Michał Górecki, koszulkowo.com & Never Grow Up.

 

Jak działa real time marketing w praktyce?
Czy media społecznościowe sprzedają?

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.