E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

E-commerce w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak działa brand journalism w Allegro? Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze? Jak działa real time marketing w praktyce? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Michałem Bonarowskim, Kacprem Winarczykiem i Michałem Góreckim.

-

Michał Bonarowski z Allegro.

Jak działa brand journalism w Allegro?
Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?
Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

Kacper Winiarczyk z Uber Polska.

 

Czym będzie zajmować się Uber Center of Excellence w Krakowie i kto znajdzie tam prace?
Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze?
Jaki jest wpływ Ubera na branżę motoryzacyjną?

 

 

Michał Górecki, koszulkowo.com & Never Grow Up.

 

Jak działa real time marketing w praktyce?
Czy media społecznościowe sprzedają?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.