Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem, Grzegorzem Szczepańskim, Zbigniewem Jankowskim i Michałem Koczalskim.

-

Adam Łaszyn, Alert Media Communication

W premierowym wydaniu programu #BRIEFmorning Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu, zakończony okres kampanii wyborczych w Polsce a także prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania.

 

Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Co się stało z komunikacją w polskiej polityce?
Czy podział na agencje PR / reklamowe / interaktywne ma jeszcze sens?
Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników?

 

Zbigniew Jankowski, Maurent PR.

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze?
Co sprawiło, że Grupa Azoty zbudowała silną pozycję w światowych mediach?

 

Michał Koczalski, Dyrektor Zarządzający CEC Government Relations.

Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych?
Co powinien zrobić rząd, żeby zakończyć falę krytycznych publikacji w mediach zagranicznych?
Dlaczego tak mało polskich firm skutecznie promuje się za granicą?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.