wp - grudzien 2016

Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem, Grzegorzem Szczepańskim, Zbigniewem Jankowskim i Michałem Koczalskim.

-

Adam Łaszyn, Alert Media Communication

W premierowym wydaniu programu #BRIEFmorning Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu, zakończony okres kampanii wyborczych w Polsce a także prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania.

 

Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Co się stało z komunikacją w polskiej polityce?
Czy podział na agencje PR / reklamowe / interaktywne ma jeszcze sens?
Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników?

 

Zbigniew Jankowski, Maurent PR.

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze?
Co sprawiło, że Grupa Azoty zbudowała silną pozycję w światowych mediach?

 

Michał Koczalski, Dyrektor Zarządzający CEC Government Relations.

Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych?
Co powinien zrobić rząd, żeby zakończyć falę krytycznych publikacji w mediach zagranicznych?
Dlaczego tak mało polskich firm skutecznie promuje się za granicą?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.