Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem, Grzegorzem Szczepańskim, Zbigniewem Jankowskim i Michałem Koczalskim.

-

Adam Łaszyn, Alert Media Communication

W premierowym wydaniu programu #BRIEFmorning Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu, zakończony okres kampanii wyborczych w Polsce a także prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania.

 

Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Co się stało z komunikacją w polskiej polityce?
Czy podział na agencje PR / reklamowe / interaktywne ma jeszcze sens?
Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników?

 

Zbigniew Jankowski, Maurent PR.

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze?
Co sprawiło, że Grupa Azoty zbudowała silną pozycję w światowych mediach?

 

Michał Koczalski, Dyrektor Zarządzający CEC Government Relations.

Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych?
Co powinien zrobić rząd, żeby zakończyć falę krytycznych publikacji w mediach zagranicznych?
Dlaczego tak mało polskich firm skutecznie promuje się za granicą?

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.