Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Public Relations w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem, Grzegorzem Szczepańskim, Zbigniewem Jankowskim i Michałem Koczalskim.

-

Adam Łaszyn, Alert Media Communication

W premierowym wydaniu programu #BRIEFmorning Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu, zakończony okres kampanii wyborczych w Polsce a także prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania.

 

Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Co się stało z komunikacją w polskiej polityce?
Czy podział na agencje PR / reklamowe / interaktywne ma jeszcze sens?
Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników?

 

Zbigniew Jankowski, Maurent PR.

Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze?
Co sprawiło, że Grupa Azoty zbudowała silną pozycję w światowych mediach?

 

Michał Koczalski, Dyrektor Zarządzający CEC Government Relations.

Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych?
Co powinien zrobić rząd, żeby zakończyć falę krytycznych publikacji w mediach zagranicznych?
Dlaczego tak mało polskich firm skutecznie promuje się za granicą?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.