Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Anną Dziewit Meller, Ewą Grzelakowską-Kostoglu, Pawłem Szefernakerem, Janem Zającem i Mateuszem Paszkiewiczem.

-

 

Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP.

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?
Co Premier Beata Szydło wie o memach?
Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?

 

Jan Zając​ CEO firmy Sotrender​.

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.

 

 

Anna Dziewit Meller​, WeBook.

Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada o tym jak tworzyć treści wideo w internecie dla dorosłych a także mówi o planach uruchomienia nowego portalu dla miłośników książek.

 

Ewa Grzelakowska-Kostoglu prowadząca kanał Red Lipstick Monster.

Jak się wydaje książkę na punkcie której ludzie szaleją?
Jak być Youtuberem na Facebooku, Snapchacie, Instagramie...?

 

Mateusz Paszkiewicz​, TVN24.

Dla kogo jest Snapchat?
Dlaczego zasięg na Snapchacie nie jest najważniejszy?
Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji?

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.