Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Anną Dziewit Meller, Ewą Grzelakowską-Kostoglu, Pawłem Szefernakerem, Janem Zającem i Mateuszem Paszkiewiczem.

-

 

Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP.

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?
Co Premier Beata Szydło wie o memach?
Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?

 

Jan Zając​ CEO firmy Sotrender​.

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.

 

 

Anna Dziewit Meller​, WeBook.

Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada o tym jak tworzyć treści wideo w internecie dla dorosłych a także mówi o planach uruchomienia nowego portalu dla miłośników książek.

 

Ewa Grzelakowska-Kostoglu prowadząca kanał Red Lipstick Monster.

Jak się wydaje książkę na punkcie której ludzie szaleją?
Jak być Youtuberem na Facebooku, Snapchacie, Instagramie...?

 

Mateusz Paszkiewicz​, TVN24.

Dla kogo jest Snapchat?
Dlaczego zasięg na Snapchacie nie jest najważniejszy?
Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji?

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.