Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015

Brief.pl / Aktualności

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Anną Dziewit Meller, Ewą Grzelakowską-Kostoglu, Pawłem Szefernakerem, Janem Zającem i Mateuszem Paszkiewiczem.

-

 

Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP.

Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?
Co Premier Beata Szydło wie o memach?
Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?

 

Jan Zając​ CEO firmy Sotrender​.

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.

 

 

Anna Dziewit Meller​, WeBook.

Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada o tym jak tworzyć treści wideo w internecie dla dorosłych a także mówi o planach uruchomienia nowego portalu dla miłośników książek.

 

Ewa Grzelakowska-Kostoglu prowadząca kanał Red Lipstick Monster.

Jak się wydaje książkę na punkcie której ludzie szaleją?
Jak być Youtuberem na Facebooku, Snapchacie, Instagramie...?

 

Mateusz Paszkiewicz​, TVN24.

Dla kogo jest Snapchat?
Dlaczego zasięg na Snapchacie nie jest najważniejszy?
Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji?

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.