E-wydanie „Briefu" z rankingiem 50 kreatywnych za darmo

E-wydanie „Briefu" z rankingiem 50 kreatywnych za darmo

Magazyn / Aktualności

Najnowszy numer magazynu „Brief", w którym znajdziecie ranking "50 najbardziej kreatywnych w biznesie 2016" jest już dostępny w wersji mobilnej na tablety i smartfony w systemach operacyjnych iOS i Android. Jest to już trzeci numer, który można pobrać za darmo.

-

Użytkownicy systemów iOS i Android mogą już oddać się lekturze najnowszego numeru „Briefu” w postaci elektronicznej. Przygotowane wydanie umożliwia wygodną lekturę magazynu bez względu na wielkość urządzenia, z którego korzysta Czytelnik.

 W mobilnej wersji naszego pisma artykuły zostały wzbogacone o treści multimedialne – filmy, animacje, dodatkowe opisy czy infografiki. Czytelnicy, którzy zdecydują się pobrać „Brief” na swoje urządzania mobilne, będą informowani o najnowszych wydaniach, a także będą mogli tworzyć własne archiwum, co umożliwi sięgnięcie po najbardziej interesujące wiadomości w każdej chwili.

– W 2011 r., jako jedni z pierwszych, ukazaliśmy się w formie elektronicznej. Cieszę się, że możemy kontynuować obecność naszego magazynu na smartfonach i tabletach. Zapraszam wszystkich do lektury, tym bardziej, że trzy kolejne numery z okazji Świąt Bożego Narodzenia przekazujemy naszym Czytelnikom bezpłatnie – mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny „Briefu”.

Aplikacja została przygotowana przez Optizen Labs – lidera wdrożeń interaktywnych publikacji cyfrowych.

::

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.