E-wydanie „Briefu" z rankingiem 50 kreatywnych za darmo

E-wydanie „Briefu" z rankingiem 50 kreatywnych za darmo

Magazyn / Aktualności

Najnowszy numer magazynu „Brief", w którym znajdziecie ranking "50 najbardziej kreatywnych w biznesie 2016" jest już dostępny w wersji mobilnej na tablety i smartfony w systemach operacyjnych iOS i Android. Jest to już trzeci numer, który można pobrać za darmo.

-

Użytkownicy systemów iOS i Android mogą już oddać się lekturze najnowszego numeru „Briefu” w postaci elektronicznej. Przygotowane wydanie umożliwia wygodną lekturę magazynu bez względu na wielkość urządzenia, z którego korzysta Czytelnik.

 W mobilnej wersji naszego pisma artykuły zostały wzbogacone o treści multimedialne – filmy, animacje, dodatkowe opisy czy infografiki. Czytelnicy, którzy zdecydują się pobrać „Brief” na swoje urządzania mobilne, będą informowani o najnowszych wydaniach, a także będą mogli tworzyć własne archiwum, co umożliwi sięgnięcie po najbardziej interesujące wiadomości w każdej chwili.

– W 2011 r., jako jedni z pierwszych, ukazaliśmy się w formie elektronicznej. Cieszę się, że możemy kontynuować obecność naszego magazynu na smartfonach i tabletach. Zapraszam wszystkich do lektury, tym bardziej, że trzy kolejne numery z okazji Świąt Bożego Narodzenia przekazujemy naszym Czytelnikom bezpłatnie – mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny „Briefu”.

Aplikacja została przygotowana przez Optizen Labs – lidera wdrożeń interaktywnych publikacji cyfrowych.

::

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.