E-wydanie „Briefu" z rankingiem 50 kreatywnych za darmo

E-wydanie „Briefu" z rankingiem 50 kreatywnych za darmo

Magazyn / Aktualności

Najnowszy numer magazynu „Brief", w którym znajdziecie ranking "50 najbardziej kreatywnych w biznesie 2016" jest już dostępny w wersji mobilnej na tablety i smartfony w systemach operacyjnych iOS i Android. Jest to już trzeci numer, który można pobrać za darmo.

-

Użytkownicy systemów iOS i Android mogą już oddać się lekturze najnowszego numeru „Briefu” w postaci elektronicznej. Przygotowane wydanie umożliwia wygodną lekturę magazynu bez względu na wielkość urządzenia, z którego korzysta Czytelnik.

 W mobilnej wersji naszego pisma artykuły zostały wzbogacone o treści multimedialne – filmy, animacje, dodatkowe opisy czy infografiki. Czytelnicy, którzy zdecydują się pobrać „Brief” na swoje urządzania mobilne, będą informowani o najnowszych wydaniach, a także będą mogli tworzyć własne archiwum, co umożliwi sięgnięcie po najbardziej interesujące wiadomości w każdej chwili.

– W 2011 r., jako jedni z pierwszych, ukazaliśmy się w formie elektronicznej. Cieszę się, że możemy kontynuować obecność naszego magazynu na smartfonach i tabletach. Zapraszam wszystkich do lektury, tym bardziej, że trzy kolejne numery z okazji Świąt Bożego Narodzenia przekazujemy naszym Czytelnikom bezpłatnie – mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny „Briefu”.

Aplikacja została przygotowana przez Optizen Labs – lidera wdrożeń interaktywnych publikacji cyfrowych.

::

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.