Zuzanna Lewandowska, The Kings Fundation #BRIEFmorning 028

Brief TV / Aktualności

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? Czy Polska potrafi promować swoje talenty? Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział? Gościem ‪#‎BRIEFmorning‬ była dziś Zuzanna Lewandowska, prezes The King's Fundation.

-

"Nie zawsze namawiam młodych ludzi, żeby od razu wracali po studiach. Bardzo dobrze jest się najeśc tego świata trochę, popracować za granicą i jako wartościowy profesionalista wrócić do Polski. To może dać lepsze perspektywy." - mówi Zuzanna Lewandowska, prezes The Kinds Foundation.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.