Zuzanna Lewandowska, The Kings Fundation #BRIEFmorning 028

Brief TV / Aktualności

Jak namówić biznes do inwestowania w edukację? Czy Polska potrafi promować swoje talenty? Jakie konferencje na temat innowacji na świecie warto śledzić w przyszłym roku i co zrobić żeby wziąć w nich udział? Gościem ‪#‎BRIEFmorning‬ była dziś Zuzanna Lewandowska, prezes The King's Fundation.

-

"Nie zawsze namawiam młodych ludzi, żeby od razu wracali po studiach. Bardzo dobrze jest się najeśc tego świata trochę, popracować za granicą i jako wartościowy profesionalista wrócić do Polski. To może dać lepsze perspektywy." - mówi Zuzanna Lewandowska, prezes The Kinds Foundation.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.