„Święty” content marketing. Pierwszy e-book z analizą najlepszych tegorocznych świątecznych kampanii content marketingowych

„Święty” content marketing. Pierwszy e-book z analizą najlepszych tegorocznych świątecznych kampanii content marketingowych

Brief.pl / Wiedza

Jak marki poradziły sobie w tym roku podczas świątecznej gorączki? W jaki sposób stworzyły dobry jakościowo i angażujący content? Z których narzędzi korzystały? Na rynku pojawiła się pierwsza ekspercka analiza najlepszych kampanii content marketingowych realizowanych w Polsce i na świecie. Wydawcą e-booka jest ContentHouse.

-

Święta i Nowy Rok to prawdziwe wyzwanie dla content marketingu, okres, kiedy każda marka próbuje się wyróżnić i podejść do odbiorcy w niebanalny sposób. Właśnie to narzędzie łączy wartościowy pod względem użyteczności dla odbiorcy przekaz z naturalnym lokowaniem produktu. Jak poradziły sobie w tym roku czołowe polskie i zagraniczne marki?

E-book „„Święty” content marketing” to solidna porcja świątecznych kampanii content marketingowych, garść smakowitych inspiracji, szczypta porad i wreszcie, deser w postaci analizy ekspertów. – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można przegląd narzędzi content marketingowych w ujęciu świątecznym, dobre praktyki związane z planowaniem strategii content marketingowych, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności kampanii oraz komentarze ekspertów. Redakcja wybrała najciekawsze tegoroczne polskie i zagraniczne kampanie, m.in. Burberry, Chanel, NIVEA, IKEA, Allegro czy Tymbark. E-book wzbogacony jest komentarzem ekspertów.

Pobierz e-book

::

Zapisz się na cykl szkoleń "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", podczas którego wystąpi m.in. Grzegorz Miłkowski

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.