Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Brief.pl / Inspiracje

Które z tegorocznych spotów reklamowych najbardziej przypadły do gustu internautom? Jakie reklamy poruszyły ich serca, a które spodobały się na tyle, że chcieliby być ich częścią? Zapraszamy do zapoznania się z wideo nagrodzonymi w konkursie YouTube Ads of 2015.

-

Konkurs YouTube Ads of 2015, zorganizowany przez platformę YouTube we współpracy z The Webby Awards, miał na celu wyłonienie najciekawszych, najbardziej zabawnych, najbardziej poruszających spotów reklamowych opublikowanych w tym roku w serwisie streamingowym. Internauci mogli głosować na filmy w pięciu kategoriach. Materiały wideo do każdej z nich zostały wyłonione na podstawie statystyk pochodzących z YouTube Ads Leaderboard.

Co ciekawe, w dwóch z pięciu kategorii zwyciężyły reklamy, które odwołują się do siły kobiet. Ten trend w komunikacji marketingowej został z resztą wyróżniony przez magazyn AdWeek w ich podsumowaniu minionych 365 dni. Taki stan rzeczy cieszy – to oznacza bowiem, że nie tylko marki uczą kobiet pewności siebie, ale również, że konsumentom podoba się taki rodzaj komunikacji.

Nie zabrakło również spotu, który kilka tygodni temu wywołał duże poruszenie w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych, czyli historii dwójki osób: Sarah i Juana. 

Prezentujemy zwycięzców we wszystkich kategoriach:

#TheYouTubeAd You Wish You Were In

#TheYouTubeAd That Restores Your Faith in Humanity

#TheYouTubeAd That Is Your Guilty Pleasure

#TheYouTubeAd That Gives You Feels

#TheYouTubeAd That Gets You Going

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.