wp - grudzien 2016

Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Brief.pl / Inspiracje

Które z tegorocznych spotów reklamowych najbardziej przypadły do gustu internautom? Jakie reklamy poruszyły ich serca, a które spodobały się na tyle, że chcieliby być ich częścią? Zapraszamy do zapoznania się z wideo nagrodzonymi w konkursie YouTube Ads of 2015.

-

Konkurs YouTube Ads of 2015, zorganizowany przez platformę YouTube we współpracy z The Webby Awards, miał na celu wyłonienie najciekawszych, najbardziej zabawnych, najbardziej poruszających spotów reklamowych opublikowanych w tym roku w serwisie streamingowym. Internauci mogli głosować na filmy w pięciu kategoriach. Materiały wideo do każdej z nich zostały wyłonione na podstawie statystyk pochodzących z YouTube Ads Leaderboard.

Co ciekawe, w dwóch z pięciu kategorii zwyciężyły reklamy, które odwołują się do siły kobiet. Ten trend w komunikacji marketingowej został z resztą wyróżniony przez magazyn AdWeek w ich podsumowaniu minionych 365 dni. Taki stan rzeczy cieszy – to oznacza bowiem, że nie tylko marki uczą kobiet pewności siebie, ale również, że konsumentom podoba się taki rodzaj komunikacji.

Nie zabrakło również spotu, który kilka tygodni temu wywołał duże poruszenie w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych, czyli historii dwójki osób: Sarah i Juana. 

Prezentujemy zwycięzców we wszystkich kategoriach:

#TheYouTubeAd You Wish You Were In

#TheYouTubeAd That Restores Your Faith in Humanity

#TheYouTubeAd That Is Your Guilty Pleasure

#TheYouTubeAd That Gives You Feels

#TheYouTubeAd That Gets You Going

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.