Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Brief.pl / Inspiracje

Które z tegorocznych spotów reklamowych najbardziej przypadły do gustu internautom? Jakie reklamy poruszyły ich serca, a które spodobały się na tyle, że chcieliby być ich częścią? Zapraszamy do zapoznania się z wideo nagrodzonymi w konkursie YouTube Ads of 2015.

-

Konkurs YouTube Ads of 2015, zorganizowany przez platformę YouTube we współpracy z The Webby Awards, miał na celu wyłonienie najciekawszych, najbardziej zabawnych, najbardziej poruszających spotów reklamowych opublikowanych w tym roku w serwisie streamingowym. Internauci mogli głosować na filmy w pięciu kategoriach. Materiały wideo do każdej z nich zostały wyłonione na podstawie statystyk pochodzących z YouTube Ads Leaderboard.

Co ciekawe, w dwóch z pięciu kategorii zwyciężyły reklamy, które odwołują się do siły kobiet. Ten trend w komunikacji marketingowej został z resztą wyróżniony przez magazyn AdWeek w ich podsumowaniu minionych 365 dni. Taki stan rzeczy cieszy – to oznacza bowiem, że nie tylko marki uczą kobiet pewności siebie, ale również, że konsumentom podoba się taki rodzaj komunikacji.

Nie zabrakło również spotu, który kilka tygodni temu wywołał duże poruszenie w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych, czyli historii dwójki osób: Sarah i Juana. 

Prezentujemy zwycięzców we wszystkich kategoriach:

#TheYouTubeAd You Wish You Were In

#TheYouTubeAd That Restores Your Faith in Humanity

#TheYouTubeAd That Is Your Guilty Pleasure

#TheYouTubeAd That Gives You Feels

#TheYouTubeAd That Gets You Going

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.