Piłkarze Ekstraklasy, współzałożyciel EA Games i wielu innych na Bitspiration for Charity - polska branża startupowa łączy się, by pomagać chorym dzieciom!

Piłkarze Ekstraklasy, współzałożyciel EA Games i wielu innych na Bitspiration for Charity - polska branża startupowa łączy się, by pomagać chorym dzieciom!

Brief.pl / Eventy

16 grudnia - zapamiętajcie te datę! To właśnie wtedy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku odbędzie się pierwsze i jedyne takie wydarzenie w Europie, łączące scenę startupów z działalnością charytatywną. Startupowcy, inwestorzy, przedsiębiorcy i media w jednym miejscu, a wszystko po to, by pokazać siłę polskiej sceny startupowej, a przy okazji pomóc dzieciom walczącym o życie w szpitalach onkologicznych.

-

16 grudnia w czterech miastach Polski spotkają się startupowcy, przedsiębiorcy, inwestorzy, dziennikarze i entuzjaści nowych technologii. Celem spotkania jest połączenie ich twórczego entuzjazmu z chęcią niesienia pomocy chorym dzieciom.

Bitspiration for Charity łączy ideę edukacji ze wspieraniem polskich szpitali i centrów onkologicznych. Dochód ze sprzedaży biletów oraz aukcji charytatywnych zostanie w całości przekazany na potrzeby małych pacjentów szpitali i centrów onkologicznych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku.

Całą akcję wsparli piłkarze Esktraklasy.

Kto wystąpi na scenie?

 

Krakowie na scenie pojawi się Bershan Shaw - znana amerykańska mentorka, trenerka i gwiazda reality show w Oprah Winfrey - Love in the City. Bershan jest silną i barwną osobowością - dwa razy udało jej się wygrać z rakiem, w tym momencie jest już całkiem zdrowa. Aktualnie założyła fundację i podróżuje po świecie opowiadając swoją historię i dodając innym wiary.

Warszawie gościem będzie Jeffa Burtona, współzałożyciel Electronic Art, jednej z największych obecnie firm produkujących gry wideo - m.in. gry Need for Speed czy The Sims. Na spotkaniu obecny będzie też wiceprezydent Warszawy, Michał Olszewski. W Warszawie obecny będzie też Tomasz Czechowicz (jeden z dziesięciu najbardziej wpływowych ludzi w Europejskim Internecie, założyciel MCI Management), oraz Artur Kurasiński. Pełna agenda dostępna jest na stronie wydarzenia.

Dlaczego warto wziąć udział w tym pionierskim wydarzeniu?



● Kiedy Ty inwestujesz w kolejny projekt - dzieci modlą się o pomoc.
● Kiedy Ty świętujesz swoją pierwszą wzmiankę w mediach - one cieszą się z wyników badań.
● Kiedy Ty marzysz o Krzemowej Dolinie - one pragną odwiedzić rodzinny dom chociaż na kilka dni.

Chęć niesienia pomocy dzieciom to główne założenie oraz korzyść wynikająca z udziału w Bitspiration4Charity. Poza charytatywnym aspektem ogólnopolskiego wydarzenia, jest to także okazja na dołączenie do największego, masowego, startupowego wydarzenia w Polsce, łączącego społeczność technologiczną z całego kraju.

Uczestnicy akcji będą mieli okazję zdobycia praktycznej wiedzy, nawiązania nowych kontaktów oraz osobistego poznania inwestorów, prelegentów i dziennikarzy branżowych. Za poziom merytoryczny oraz organizację jednodniowych wykładów i warsztatów odpowiada PROIDEA - organizator znanego w środowisku Festiwalu Bitspiration. Po edukacyjnej części wydarzenia, wszyscy uczestnicy wezmą udział w afterparty. Cała kwota uzyskana ze sprzedaży wejściówek zostanie przekazana na konta centrów i szpitali onkologicznych w wymienionych miastach.

Let’s beat together for charity!

Więcej informacji na stronie internetowej oraz kanałach społecznościowych wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.