Brand24 z nowym inwestorem

Brand24 z nowym inwestorem

Brief.pl / Aktualności

Sukcesy polskiej marki, która zajmuje dominującą pozycję na rynku monitoringu internetu w Polsce, ale także posiada klientów z całego świata, przykuły uwagę funduszu venture capital Inovo, który zainwestował 1,38 mln zł w 5 proc. akcji Brand24 S.A. Spółka wyceniana na 27,7 mln zł przyspiesza globalną ekspansję.

-

10 grudnia 2015 roku fundusz venture capital Inovo objął 5 proc. nowo wyemitowanych akcji spółki Brand24 S.A. (podmiot z Grupy LARQ). Kwota transakcji to 1,38 mln zł. Dodatkowe finansowanie pozwoli przyspieszyć ekspansję zagraniczną spółki, która pozyskuje aktualnie ponad 100 nowych klienów na miesiąc. Pozyskane środki staną się pomostem do kolejnej rundy, która planowana jest na koniec 2016 / początek 2017 roku

- Nasz aktualny koszt pozyskania klienta jest 4-krotnie mniejszy niż przychód per klient - mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu i Założyciel Brand24. -  Naturalnym ruchem jest zatem zwiekszenie wydatków związanych z akwizycją nowych klientów. Z wielu podmiotów, z którymi prowadziliśmy rozmowy w kontekście inwestycji, warunki oferowane przez Inovo były najlepsze.

Nie chodzi tu jednak tylko o wycenę. Kluczem były dodatkowe parametry, jak elastyczność, czy szybkość podejmowania decyzji. Ekipa Inovo podziela też w 100% naszą wizję dojścia do celu, jakim jest status globalnego lidera w monitoringu Internetu. Jestem przekonany, że współpraca z nowym akcjonariuszem będzie równie owocna, jak w przypadku naszych relacji z LARQ Capital, który pojawił się w spółce jeszcze przed komercyjnym starterm polskiej wersji narzędzia i miał/ma ogromny wkład w rozwój Brand24 zarówno w Polsce, jak i zagranicą – dodaje Sadowski.

- W portfolio Inovo znajdują się czołowi polscy przedsiębiorcy i z przyjemnością witamy w tym gronie Michała Sadowskiego, Piotra Wierzejewskiego i zespół Brand24. Jesteśmy przekonani, że spółka osiągnie globalny sukces – mówi Tomasz Swieboda, Prezes Zarządu Inovo.

::

Brand24 to narzędzie monitoringu internetu umożliwiające śledzenie wzmianek o firmach i produktach w sieci, jak również budowanie relacji z klientami oraz sprzedaż. Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i od roku sprzedaje swój produkt także na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie.

Inovo to fundusz venture capital, który dzięki modelowi współpracy win-win ze spółkami oraz nastawieniu na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem skutecznie przyspiesza rozwój ambitnych biznesów. Zespół Inovo łączy doświadczenia z największych instytucji finansowych z najlepszymi praktykami rozwoju startupów. Fundusz Inovo inwestuje w spółki o dużym potencjale wzrostu, preferując biznesy z globalnymi ambicjami. W samym 2015 roku Inovo zainwestował w: Booksy, Sotrender, MYLED, Sugester, FunFotos, Kekemeke i Gamfi, co czyni go jednym z najdynamiczniej rozwijających się polskich funduszy.

 

Tagi:

brand24

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.