Brand24 z nowym inwestorem

Brand24 z nowym inwestorem

Brief.pl / Aktualności

Sukcesy polskiej marki, która zajmuje dominującą pozycję na rynku monitoringu internetu w Polsce, ale także posiada klientów z całego świata, przykuły uwagę funduszu venture capital Inovo, który zainwestował 1,38 mln zł w 5 proc. akcji Brand24 S.A. Spółka wyceniana na 27,7 mln zł przyspiesza globalną ekspansję.

-

10 grudnia 2015 roku fundusz venture capital Inovo objął 5 proc. nowo wyemitowanych akcji spółki Brand24 S.A. (podmiot z Grupy LARQ). Kwota transakcji to 1,38 mln zł. Dodatkowe finansowanie pozwoli przyspieszyć ekspansję zagraniczną spółki, która pozyskuje aktualnie ponad 100 nowych klienów na miesiąc. Pozyskane środki staną się pomostem do kolejnej rundy, która planowana jest na koniec 2016 / początek 2017 roku

- Nasz aktualny koszt pozyskania klienta jest 4-krotnie mniejszy niż przychód per klient - mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu i Założyciel Brand24. -  Naturalnym ruchem jest zatem zwiekszenie wydatków związanych z akwizycją nowych klientów. Z wielu podmiotów, z którymi prowadziliśmy rozmowy w kontekście inwestycji, warunki oferowane przez Inovo były najlepsze.

Nie chodzi tu jednak tylko o wycenę. Kluczem były dodatkowe parametry, jak elastyczność, czy szybkość podejmowania decyzji. Ekipa Inovo podziela też w 100% naszą wizję dojścia do celu, jakim jest status globalnego lidera w monitoringu Internetu. Jestem przekonany, że współpraca z nowym akcjonariuszem będzie równie owocna, jak w przypadku naszych relacji z LARQ Capital, który pojawił się w spółce jeszcze przed komercyjnym starterm polskiej wersji narzędzia i miał/ma ogromny wkład w rozwój Brand24 zarówno w Polsce, jak i zagranicą – dodaje Sadowski.

- W portfolio Inovo znajdują się czołowi polscy przedsiębiorcy i z przyjemnością witamy w tym gronie Michała Sadowskiego, Piotra Wierzejewskiego i zespół Brand24. Jesteśmy przekonani, że spółka osiągnie globalny sukces – mówi Tomasz Swieboda, Prezes Zarządu Inovo.

::

Brand24 to narzędzie monitoringu internetu umożliwiające śledzenie wzmianek o firmach i produktach w sieci, jak również budowanie relacji z klientami oraz sprzedaż. Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i od roku sprzedaje swój produkt także na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie.

Inovo to fundusz venture capital, który dzięki modelowi współpracy win-win ze spółkami oraz nastawieniu na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem skutecznie przyspiesza rozwój ambitnych biznesów. Zespół Inovo łączy doświadczenia z największych instytucji finansowych z najlepszymi praktykami rozwoju startupów. Fundusz Inovo inwestuje w spółki o dużym potencjale wzrostu, preferując biznesy z globalnymi ambicjami. W samym 2015 roku Inovo zainwestował w: Booksy, Sotrender, MYLED, Sugester, FunFotos, Kekemeke i Gamfi, co czyni go jednym z najdynamiczniej rozwijających się polskich funduszy.

 

Tagi:

brand24

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.