Dawanie jest radością – wybierz radość!

Dawanie jest radością – wybierz radość!

Brief.pl / CSR

„Dawanie jest radością” to hasło kampanii prowadzonej od połowy listopada przez Fundację Pociecha. Jej celem jest zapewnienie dzieciom z potrzebujących rodzin grudniowych prezentów. Dołącz do akcji i spraw radość dzieciakom!

-

Koniec roku to okres, kiedy najmłodsi szczególnie oczekują prezentów, jednak jak wskazują dane GUS, ponad 500 tys. dzieci w Polsce żyjących w skrajnym ubóstwie może nie dostać grudniowego prezentu. Ich rodziców po prostu na to nie stać. Wiele z nich znów będzie się czuło pokrzywdzone przez los i zapomniane.



– Do 20 grudnia chcemy zebrać środki na zakup prezentów dla ubogich dzieci ze wspieranych przez nas świetlic środowiskowych w Gdańsku, Wrocławiu, Opolu i Lidzbarku Warmińskim – wyjaśnia Sławomira Wojtyś, przedstawicielka Fundacji Pociecha. – Do akcji „Dawanie jest radością” można dołączyć bardzo prosto, wchodząc na naszą stronie Dawanie jest radością i dokonując przelewu na konto fundacji.

Akcję „Dawanie jest radością” wsparło wiele firm: dzięki zaangażowaniu pracowników Agencji Reklamowej Max Arpp powstały kreacje kampanii (billboardy, citylighty, ulotki itp.).

Firmy Cityboard Media i Clear Channel za darmo udostępniły powierzchnie reklamowe na bilbordach we Wrocławiu (Cityboard Media także w Opolu), firma Profil bezpłatnie udostępniła słupy ogłoszeniowe w Opolu, Reklama Tęczowa słupy we Wrocławiu, a MZK Opole powierzchnię reklamową w autobusach. Za darmo lub za symboliczną opłatą reklama akcji ukazała się w Polityce, magazynach Forum i Dziecko Najlepsza Inwestycja, a także w publikacjach spółki Agora.



Dzięki poprzedniej akcji Fundacji Pociecha – „Powrót do szkoły” – organizowanej na przełomie sierpnia i września, do 45 dzieci z Opola i Wrocławia trafiły wyprawki szkolne. Teraz pomoc może dotrzeć do większej liczby dzieci, jednak do tego potrzebne jest wsparcie darczyńców. Organizatorzy podkreślają, że zakupione i przekazane prezenty sprawią radość wielu dzieciom i pozwolą im poczuć, że one również są ważne i potrzebne.

  Ufunduj prezent dla ubogiego dziecka.

Możesz dokonać wpłaty także bezpośrednio na konto Fundacji Pociecha w Banku Pekao SA:
15 1240 1994 1111 0010 4697 5666
z dopiskiem: „MD01 grudniowe prezenty”.

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?