Podsumuj muzyczny rok ze Spotify

Podsumuj muzyczny rok ze Spotify

Brief.pl / Inspiracje

Jakiego artysty w tym roku słuchaliśmy najczęściej? Które utwory przyciągnęły naszą uwagę na dłużej w trakcie minionych 365 dni? Jakie dźwięki rozbrzmiewały z naszego komputera wiosną, a jakie latem? Odpowiedzi na te pytania dostarcza przygotowane przez Spotify interaktywne zestawienie Year in Music.

-

Koniec roku to czas podsumowań – jak banalnie by to nie brzmiało. Największe portale społecznościowe oraz platformy gromadzące wielkie zbiory danych o zachowaniach użytkowników przygotowują własne zestawienia, w których prezentują miniony rok. Podsumowania globalne – najczęściej oglądane filmy, najchętniej słuchani artyści, najczęściej odwiedzane strony – to jeden aspekt, znacznie ciekawsze wydają się jednak być spersonalizowane zestawienia, przygotowane z myślą o konkretnych użytkownikach i ich doświadczeniach. Taki ranking stworzył m.in. Spotify.

spotify year in music

Dzięki interaktywnemu zestawieniu Year in Music fani muzyki mogą m. in. sprawdzić, jak wyglądał ich muzyczny rok, twórczość którego z artystów szczególnie przypadła im do gustu czy też ile minut w ciągu minionego roku spędzili na słuchaniu muzyki za pomocą Spotify. Dodatkowo użytkownicy platformy mogą również zobaczyć, jak "brzmiały" ich pory roku. Oczywiście możliwe jest także sprawdzenie, którzy artyści cieszyli się największą popularnością w poszczególnych krajach świata, a także jakie utwory królowały na krajowych listach przebojów. 

Year in Music to dobry, mimo, że ciekawostkowy, przykład wykorzystania tzw. big data w praktyce. Chociaż może tego rodzaju zestawienie nie przełoży się bezpośrednio na zysk finansowy, bez wątpienia jest to ciekawy sposób na zbudowanie wizerunku marki oraz zdobycie lojalności użytkowników.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.