Zainspiruj się nowym Briefem!

Zainspiruj się nowym Briefem!

Magazyn / Inspiracje

Kończymy ten rok podwójnym, listopadowo — grudniowym wydaniem. Na stu stronach ogromna dawka wiedzy i inspiracji dla wszystkich tych, którzy pragną odnieść sukces w biznesie.

-

Każdego dnia, tygodnia, miesiąca i roku przyglądamy się w redakcji magazynu „Brief” twórcom niezwykłych przedsięwzięć – błyskotliwym umysłom, dzięki którym możemy podziwiać wspaniałe rozwiązania oraz innowacje, za sprawą których znaczenie słowa „inspiracja” nabiera nowych odcieni. Mając to na uwadze, stworzyliśmy m.in. ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, w którym prezentujemy ludzi mających odwagę, by realizować najśmielsze pomysły. Z tegoż samego powodu rokrocznie wybieramy Ludzi Roku „Briefu” – pasjonatów, oddanych i zaangażowanych, którzy swoją działalnością i skutecznością mają moc wskazywania drogi innym. Bieżące wydanie naszego magazynu poświęcamy właśnie im.

Na szczycie tegorocznego zestawienia stanęła Solange Olszewska, współtwórczyni firmy Solaris, dzięki której pasażerowie komunikacji miejskiej wielu krajów świata podróżują autobusami czy tramwajami tej właśnie rodzimej marki. W rozmowie z redaktorem naczelnym, Grzegorzem Kiszlukiem, Solange Olszewska – Człowiek Roku „Briefu” 2015 – opowiada o ludzkim obliczu przedsiębiorstwa oraz pasji tworzenia, czyli o tym, co stanowi, zdaniem naszej rozmówczyni, nieodłączny element decydujący o powodzeniu realizowanych wizji. Kim są pozostali laureaci? Zachęcam do lektury… i dyskusji.

Prezentacja sylwetek Ludzi Roku „Briefu” 2015 nie jest jedynym tematem głównym tegoż wydania. Przyglądamy się również jednemu z gorętszych obecnie zagadnień, które rozbudzają umysły tak nadawców, jak i odbiorców wszelkiego rodzaju treści – od pisanych począwszy, na wideo skończywszy. O czym mowa? Content marketing to zjawisko mające dziś tylu zwolenników, co przeciwników. Ci, którzy go afirmują, zwracają uwagę na możliwość przekazania informacji dotyczących marki w sposób nieinwazyjny, kreatywny i angażujący, natomiast przeciwnicy zwracają uwagę na fakt, że chwilami granica między materiałem redakcyjnym a reklamowym zaciera się niebezpiecznie. Przyglądamy się sprawie z obu stron, wskazując tak plusy, jak i minusy rzeczonego content marketingu. Zadajemy pytanie o to, parafrazując znane powiedzenie, czy rzeczywiście „content” wciąż jest królem…

Z radością oddaję w Wasze ręce, Drodzy Czytelnicy, ostatnie w tym roku wydanie magazynu „Brief”. Korzystając z okazji, pragnę złożyć najlepsze życzenia w imieniu całej redakcji naszego magazynu. Oby kolejne miesiące pełne były spokoju i zrozumienia, czyli tego, co jest kluczowe na drodze do mitycznego „sukcesu”, który dla każdego niesie inny zestaw znaczeń. A jak rozumieją ów termin tuzy polskiego biznesu? O tym również piszemy w łączonym, listopadowo-grudniowym numerze magazynu „Brief”.

Zachęcam do lektury,

Michał Wolski

Zastępca redaktora naczelnego magazynu "Brief"

 

::

Zobacz co przygotowaliśmy do czytania w nowym numerze!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.