Zainspiruj się nowym Briefem!

Zainspiruj się nowym Briefem!

Magazyn / Inspiracje

Kończymy ten rok podwójnym, listopadowo — grudniowym wydaniem. Na stu stronach ogromna dawka wiedzy i inspiracji dla wszystkich tych, którzy pragną odnieść sukces w biznesie.

-

Każdego dnia, tygodnia, miesiąca i roku przyglądamy się w redakcji magazynu „Brief” twórcom niezwykłych przedsięwzięć – błyskotliwym umysłom, dzięki którym możemy podziwiać wspaniałe rozwiązania oraz innowacje, za sprawą których znaczenie słowa „inspiracja” nabiera nowych odcieni. Mając to na uwadze, stworzyliśmy m.in. ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, w którym prezentujemy ludzi mających odwagę, by realizować najśmielsze pomysły. Z tegoż samego powodu rokrocznie wybieramy Ludzi Roku „Briefu” – pasjonatów, oddanych i zaangażowanych, którzy swoją działalnością i skutecznością mają moc wskazywania drogi innym. Bieżące wydanie naszego magazynu poświęcamy właśnie im.

Na szczycie tegorocznego zestawienia stanęła Solange Olszewska, współtwórczyni firmy Solaris, dzięki której pasażerowie komunikacji miejskiej wielu krajów świata podróżują autobusami czy tramwajami tej właśnie rodzimej marki. W rozmowie z redaktorem naczelnym, Grzegorzem Kiszlukiem, Solange Olszewska – Człowiek Roku „Briefu” 2015 – opowiada o ludzkim obliczu przedsiębiorstwa oraz pasji tworzenia, czyli o tym, co stanowi, zdaniem naszej rozmówczyni, nieodłączny element decydujący o powodzeniu realizowanych wizji. Kim są pozostali laureaci? Zachęcam do lektury… i dyskusji.

Prezentacja sylwetek Ludzi Roku „Briefu” 2015 nie jest jedynym tematem głównym tegoż wydania. Przyglądamy się również jednemu z gorętszych obecnie zagadnień, które rozbudzają umysły tak nadawców, jak i odbiorców wszelkiego rodzaju treści – od pisanych począwszy, na wideo skończywszy. O czym mowa? Content marketing to zjawisko mające dziś tylu zwolenników, co przeciwników. Ci, którzy go afirmują, zwracają uwagę na możliwość przekazania informacji dotyczących marki w sposób nieinwazyjny, kreatywny i angażujący, natomiast przeciwnicy zwracają uwagę na fakt, że chwilami granica między materiałem redakcyjnym a reklamowym zaciera się niebezpiecznie. Przyglądamy się sprawie z obu stron, wskazując tak plusy, jak i minusy rzeczonego content marketingu. Zadajemy pytanie o to, parafrazując znane powiedzenie, czy rzeczywiście „content” wciąż jest królem…

Z radością oddaję w Wasze ręce, Drodzy Czytelnicy, ostatnie w tym roku wydanie magazynu „Brief”. Korzystając z okazji, pragnę złożyć najlepsze życzenia w imieniu całej redakcji naszego magazynu. Oby kolejne miesiące pełne były spokoju i zrozumienia, czyli tego, co jest kluczowe na drodze do mitycznego „sukcesu”, który dla każdego niesie inny zestaw znaczeń. A jak rozumieją ów termin tuzy polskiego biznesu? O tym również piszemy w łączonym, listopadowo-grudniowym numerze magazynu „Brief”.

Zachęcam do lektury,

Michał Wolski

Zastępca redaktora naczelnego magazynu "Brief"

 

::

Zobacz co przygotowaliśmy do czytania w nowym numerze!

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?