European Rover Challenge najlepszym wydarzeniem lata 2015

European Rover Challenge najlepszym wydarzeniem lata 2015

Brief for Poland / Aktualności

European Rover Challenge, Festiwal Rowerowy Bike Town Przemyśl 2015, Międzynarodowy turniej w siatkówce plażowej – Warmia Mazury Grand Slam Olsztyn 2015, Bella Skyway Festival, Żywiec Miejskie Granie na Maltańskiej Scenie Muzycznej oraz 90’ Festival - to zwycięzcy konkursu „Najlepsze Wydarzenie Lata 2015”

-

9 grudnia w restauracji Trzy Kolory przy ulicy Czerskiej w Warszawie zostały ogłoszone wyniki konkursu „Najlepsze Wydarzenie Lata 2015”. Konkurs organizowany przez Brief for Poland miał na celu wyłonienie najciekawszych wydarzeń skupionych wokół takich kategorii jak: sport, muzyka, teatr, film, design, kulinaria, nauka i biznes. Wydarzeń, które nie tylko promują wymienione dziedziny, dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie wizerunek naszego kraju. Do konkursu mogły być zgłoszone wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 roku.

Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonało jury pod przewodnictwem Czesława Langa, biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca, działania marketingowe, a także sukces organizacyjny przedsięwzięcia. Jury oceniało także to, w jakim stopniu impreza wpisywała się w DNA miasta i strategię rozwoju.

W każdej kategorii zostały wyłonione I, II i III miejsce. Kapituła zdecydowała także o przyznaniu nagrody Grand Prix, dla wydarzenia, które najbardziej wyróżniało się spośród zgłoszonych projektów i najpełniej spełniało kryteria konkursu.

Poniżej lista zwycięzców w podziale na kategorie:

Grand Prix
Planet PR za ERC European Rover Challenge 2015

Uzasadnienie:
Jedyny taki event w Europie, nieporównywalny do żadnego innego. To największe, cykliczne wydarzenie robotyczno-kosmiczne w Europie. Druga edycja odbyła się w dniach 4-6 września 2015 w Podzamczu w województwie świętokrzyskim. Przyciągnęła ponad 30 tys. widzów, ponad 300 konstruktorów z 10 krajów świata (m.in. Kanady, USA i Indii) oraz gości specjalnych w tym m.in. odwiedzającego po raz pierwszy Polskę, Dr Harrisona Schmitta, ostatniego człowieka na Księżycu.

Projekt zasługuje na specjalne wyróżnienie z kilku względów. Przede wszystkim bardzo oryginalny pomysł i formuła, wydarzenie dobrze przygotowane zarówno pod kątem organizacyjnym jak i merytorycznym. Oprócz rozrywki dostarcza niezwykłą wartość edukacyjną. Właśnie takie wydarzenia zaszczepiają pasję ale również kierunkują na przedsiębiorczość, chociażby dzięki konkursowi. Wydarzenie to promuje nie tylko innowacje, ale również cały region świętokrzyski i Polskę na arenie międzynarodowej.

 

Kategoria: wydarzenia muzyczne

I miejsce (ex aequo)
Extomusic Event Agency za 90’Festival

I miejsce (ex aequo)
Miasto Poznań za Żywiec Miejskie Granie na Maltańskiej Scenie Muzycznej

II miejsce 
Miasto Bydgoszcz za Rzekę Muzyki 2015

III miejsce 
Łódzkie Centrum Wydarzeń za Songwriter Łódź Festiwal

 

Kategoria: Wydarzenia sportowe

I miejsce (ex aequo)
Gmina Miejska Przemyśl za Festiwal Rowerowy Bike Town Przemyśl 2015

I miejsce (ex aequo)
Gmina Olsztyn za Międzynarodowy turniej w siatkówce plażowej - Warmia Mazury Grand Slam Olsztyn 2015

II miejsce
Miasto Lublin za Lublin Sportival - edycja letnia

III miejsce
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego za Wombat Dirt Jumping Cup

 

Kategoria: Wydarzenia kulturalne

I miejsce
Toruńska Agenda Kulturalna za Bella Skyway Festival

II miejsce
Krakowskie Biuro Festiwalowe za Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie

III miejsce
Krakowskie Biuro Festiwalowe za Festiwal EtnoKraków

 

Kategoria: Wydarzenia inne

I miejsce
Planet PR za ERC European Rover Challenge 2015

II miejsce
Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza w Warszawie za Zagraj w Tetris® w oknach Pałacu / 60 lat PKiN

III miejsce
Województwo Łódzkie za Festiwal Myślenia Projektowego 2015 „Łódzkie promuje”


Laureaci otrzymali tytuł Najlepszego Wydarzenia Lata 2015 w poszczególnych kategoriach. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl, do końca 2016 roku.


Uroczystość wręczania wyróżnień była poprzedzona debatą na temat roli eventów w budowaniu silnych marek. W dyskusji udział wzięli: Czesław Lang, przewodniczący Jury, dyrektor generalny Lang Team; Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Rafał Mrzygłocki, prezes Grupy ARAM. Debatę prowadził Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, twórca platformy „Brief for Poland”.

::

 

Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o. Partner strategiczny: Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto. Partner merytoryczny: Stowarzyszenie Branży Eventowej. Nadzór prawny: Kancelaria SCBP Cieslewicz Bartecki Partnerzy Adwokaci sp. p. Honorowym patronem jest Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Patroni medialni: Narodowy Portal Turystyczny, money.pl, Proto.pl, LinkToPoland.com. Partnerzy gali: Green Parrot, Rent Design, GoVideo, Ikona, MSC, John Lemon, Trzy Kolory.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.