K2 otwiera Disruption Lab i wraz z Arkiem Skuzą pomoże korporacjom uruchamiać startupy

K2 otwiera Disruption Lab i wraz z Arkiem Skuzą pomoże korporacjom uruchamiać startupy

Brief.pl / Aktualności

K2 otwiera Disruption Lab, który pomoże koncernom tworzyć nowatorskie produkty i usługi współpracując ze światem startupów. Liderem K2 Disruption Lab jest Arek Skuza.

-

Oferta K2 Disruption Lab (www.k2disruptionlab.pl) kierowana jest do korporacji, które chcą uruchomić przełomowe przedsięwzięcie biznesowe i ściśle bazuje na doświadczeniu Grupy K2, która ma na koncie sukcesy we wprowadzaniu na rynek przedsięwzięć startupowych tj. Audioteka czy Oktawave, połączonym z wieloletnim doświadczeniem Arka Skuzy w pozyskiwaniu kapitału na innowacyjne przedsięwzięcia zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodnich. 

K2 Disruption Lab będzie zajmować się czterema grupami usług:

1. Scoutingiem. K2 Discruption Lab zajmie się wyszukiwanie w globalnym ekosystemie startupów pod zdefiniowane cele korporacji, organizacją pilotażowych projektów oraz rekomendacją modelu docelowej współpracy.

2. Warsztatami. Warsztaty, organizowane dla pracowników koncernów, będą dotyczyły tego jak działać jak startup np. organizując projekty czy przedstawiając pomysły zarządowi w podobny sposób, jak robi to startup przed inwestorem.

3. Tworzeniem akceleratorów oraz inkubatorów przy korporacjach poprzez przygotowanie kryteriów selekcji, organizację procesu mentoringu czy tworzenie marki i wartości przyciągających startupy.

4. Budową startupów dla korporacji. K2 Disruption Lab zajmie się organizacją finansowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zabezpieczeniem wartości niematerialnych i prawnych, budową prototypów usług i produktów, projektowaniem procesu zarządzania startupem i wsparciem dla wprowadzenia i promocji nowych usług na rynku.

Zespół K2 Disruption Lab jest prowadzony przez doświadczonego przedsiębiorcę - Arka Skuzę i bazuje na wieloletnich doświadczeniach K2 w projektowaniu, wdrażaniu i marketowaniu nowych produktów i usług.

„Startup’y coraz skuteczniej kradną udziały rynkowe wielkim. Pokazujemy korporacją jak współpracować z nimi, aby płynnie przenieść ich doświadczenia na grunt struktur korporacyjnych”. - mówi Arek Skuza, współtwórca K2 Disruption Lab.

Arek Skuza to jeden z 50 najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce według magazynu "Brief", którego firmy działały na rynkach europejskich i amerykańskim. Pomysłodawca i pierwszy CEO firmy iTraff Technology oferującej najszybszą na świecie technologię rozpoznawania obrazu. Wielokrotnie pozyskiwał kapitał na innowacyjne przedsięwzięcia zarówno w Polsce jak i na rynkach zachodnich. Jest także autorem książki „Startup’y, inwestorzy, pieniądze”. Od kilku lat znajduje się w gronie ekspertów NCBiR oraz PARP.

Dowiedz się więcej

::

Fot. Fotolia/ chika_milan

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.