wp - grudzien 2016

Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Brief.pl / Patronaty

Nowa Koncepcja SEO to kilkaset godzin przygotowań, ponad 30 artykułów i dedykowana strona internetowa – a to dopiero początek.

-

Nowa Koncepcja SEO to:

1. Program edukacyjny przeznaczony dla agencji (SEO, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych, firm tworzących strony internetowe), ich klientów oraz firm i osób samodzielnie pozycjonujących swoje serwisy internetowe.
2. Promocja transparentności usług i rozliczeń w działaniach SEO.
3. Promocja koncepcji, która zakłada, że SEO nie kończy się na optymalizacji i linkowaniu, ale powinno być łączone z analizą danych, UX, content marketingiem, działaniami e-PR i remarketingiem.
4. Prezentacja 6 kroków transformacji z tradycyjnej formy pozycjonowania do transparentnych, kompletnych usług związanych z promocją stron internetowych. Wskazówki te są przeznaczone dla agencji SEO oraz ich klientów, dlatego niektóre treści dedykowane są tylko dla jednej z grup odbiorców.
5. Projekt koncepcyjny – nie wszystkie treści są już zaplanowane. Będą one powstawały adekwatnie do zmian na dynamicznym rynku marketingu internetowego, przy udziale ponad 40 partnerów. WhitePress zakłada, że partnerzy będą brali udział w tworzeniu treści, a wspólne spojrzenie na proces promocji strony zaowocuje ciekawymi, nowatorskimi i efektywnymi rozwiązaniami.
6. Już dzisiaj na stronie projektu dostępne jest kilkadziesiąt unikalnych artykułów poświęconych tematyce promocji stron internetowych. W kolejnych miesiącach baza będzie rozszerzana o nowe treści. Wkrótce rozpoczną się także webinaria i szkolenia.


Jeżeli:

• czujesz, że Twoje pozycjonowanie nie działa,
• uważasz, że stosowane przez Ciebie metody są mało bezpieczne,
• chcesz poszerzyć zakres usług (jako agencja SEO),
• frustruje Cię poziom Twoich zarobków (jako agencji SEO),
• chcesz się uczyć i rozwijać,

Zajrzyj na stronę projektu

::


Projekt realizuje Tomasz Stopka (lider projektu), zespół WhitePress oraz 40 partnerów: Brand24, Positionly, SentiOne, Salesmanago, Brandle, FreshMail, Semstorm, Senuto, Online Marketing, Zgred SEO BLOG, ContentStream, Brief, MamStartup, WebSem, takaoto.pro, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Seostation, SEMAHEAD, Marketer, PIO, iSurival, e-biznes, Plista, Portal SEO, Juicy Relations, Karol Dziedzic, Tomasz Wydra, Artur Jabłoński Blog, Lexy SEO Blog, AdMonkey, MiB, Interaktywnie, Polish Market, Social Press, Ekomercyjnie, Marketing Link, Portal Medialny, CrossWeb.pl, Text Broker, GO.PL.

::

Fot. Fotolia/ Melpomene

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.