Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Brief.pl / Patronaty

Nowa Koncepcja SEO to kilkaset godzin przygotowań, ponad 30 artykułów i dedykowana strona internetowa – a to dopiero początek.

-

Nowa Koncepcja SEO to:

1. Program edukacyjny przeznaczony dla agencji (SEO, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych, firm tworzących strony internetowe), ich klientów oraz firm i osób samodzielnie pozycjonujących swoje serwisy internetowe.
2. Promocja transparentności usług i rozliczeń w działaniach SEO.
3. Promocja koncepcji, która zakłada, że SEO nie kończy się na optymalizacji i linkowaniu, ale powinno być łączone z analizą danych, UX, content marketingiem, działaniami e-PR i remarketingiem.
4. Prezentacja 6 kroków transformacji z tradycyjnej formy pozycjonowania do transparentnych, kompletnych usług związanych z promocją stron internetowych. Wskazówki te są przeznaczone dla agencji SEO oraz ich klientów, dlatego niektóre treści dedykowane są tylko dla jednej z grup odbiorców.
5. Projekt koncepcyjny – nie wszystkie treści są już zaplanowane. Będą one powstawały adekwatnie do zmian na dynamicznym rynku marketingu internetowego, przy udziale ponad 40 partnerów. WhitePress zakłada, że partnerzy będą brali udział w tworzeniu treści, a wspólne spojrzenie na proces promocji strony zaowocuje ciekawymi, nowatorskimi i efektywnymi rozwiązaniami.
6. Już dzisiaj na stronie projektu dostępne jest kilkadziesiąt unikalnych artykułów poświęconych tematyce promocji stron internetowych. W kolejnych miesiącach baza będzie rozszerzana o nowe treści. Wkrótce rozpoczną się także webinaria i szkolenia.


Jeżeli:

• czujesz, że Twoje pozycjonowanie nie działa,
• uważasz, że stosowane przez Ciebie metody są mało bezpieczne,
• chcesz poszerzyć zakres usług (jako agencja SEO),
• frustruje Cię poziom Twoich zarobków (jako agencji SEO),
• chcesz się uczyć i rozwijać,

Zajrzyj na stronę projektu

::


Projekt realizuje Tomasz Stopka (lider projektu), zespół WhitePress oraz 40 partnerów: Brand24, Positionly, SentiOne, Salesmanago, Brandle, FreshMail, Semstorm, Senuto, Online Marketing, Zgred SEO BLOG, ContentStream, Brief, MamStartup, WebSem, takaoto.pro, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Seostation, SEMAHEAD, Marketer, PIO, iSurival, e-biznes, Plista, Portal SEO, Juicy Relations, Karol Dziedzic, Tomasz Wydra, Artur Jabłoński Blog, Lexy SEO Blog, AdMonkey, MiB, Interaktywnie, Polish Market, Social Press, Ekomercyjnie, Marketing Link, Portal Medialny, CrossWeb.pl, Text Broker, GO.PL.

::

Fot. Fotolia/ Melpomene

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.