Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Brief.pl / Patronaty

Nowa Koncepcja SEO to kilkaset godzin przygotowań, ponad 30 artykułów i dedykowana strona internetowa – a to dopiero początek.

-

Nowa Koncepcja SEO to:

1. Program edukacyjny przeznaczony dla agencji (SEO, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych, firm tworzących strony internetowe), ich klientów oraz firm i osób samodzielnie pozycjonujących swoje serwisy internetowe.
2. Promocja transparentności usług i rozliczeń w działaniach SEO.
3. Promocja koncepcji, która zakłada, że SEO nie kończy się na optymalizacji i linkowaniu, ale powinno być łączone z analizą danych, UX, content marketingiem, działaniami e-PR i remarketingiem.
4. Prezentacja 6 kroków transformacji z tradycyjnej formy pozycjonowania do transparentnych, kompletnych usług związanych z promocją stron internetowych. Wskazówki te są przeznaczone dla agencji SEO oraz ich klientów, dlatego niektóre treści dedykowane są tylko dla jednej z grup odbiorców.
5. Projekt koncepcyjny – nie wszystkie treści są już zaplanowane. Będą one powstawały adekwatnie do zmian na dynamicznym rynku marketingu internetowego, przy udziale ponad 40 partnerów. WhitePress zakłada, że partnerzy będą brali udział w tworzeniu treści, a wspólne spojrzenie na proces promocji strony zaowocuje ciekawymi, nowatorskimi i efektywnymi rozwiązaniami.
6. Już dzisiaj na stronie projektu dostępne jest kilkadziesiąt unikalnych artykułów poświęconych tematyce promocji stron internetowych. W kolejnych miesiącach baza będzie rozszerzana o nowe treści. Wkrótce rozpoczną się także webinaria i szkolenia.


Jeżeli:

• czujesz, że Twoje pozycjonowanie nie działa,
• uważasz, że stosowane przez Ciebie metody są mało bezpieczne,
• chcesz poszerzyć zakres usług (jako agencja SEO),
• frustruje Cię poziom Twoich zarobków (jako agencji SEO),
• chcesz się uczyć i rozwijać,

Zajrzyj na stronę projektu

::


Projekt realizuje Tomasz Stopka (lider projektu), zespół WhitePress oraz 40 partnerów: Brand24, Positionly, SentiOne, Salesmanago, Brandle, FreshMail, Semstorm, Senuto, Online Marketing, Zgred SEO BLOG, ContentStream, Brief, MamStartup, WebSem, takaoto.pro, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Seostation, SEMAHEAD, Marketer, PIO, iSurival, e-biznes, Plista, Portal SEO, Juicy Relations, Karol Dziedzic, Tomasz Wydra, Artur Jabłoński Blog, Lexy SEO Blog, AdMonkey, MiB, Interaktywnie, Polish Market, Social Press, Ekomercyjnie, Marketing Link, Portal Medialny, CrossWeb.pl, Text Broker, GO.PL.

::

Fot. Fotolia/ Melpomene

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.