Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Powstał największy projekt edukacyjny w Polsce związany z SEO i content marketingiem

Brief.pl / Patronaty

Nowa Koncepcja SEO to kilkaset godzin przygotowań, ponad 30 artykułów i dedykowana strona internetowa – a to dopiero początek.

-

Nowa Koncepcja SEO to:

1. Program edukacyjny przeznaczony dla agencji (SEO, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych, firm tworzących strony internetowe), ich klientów oraz firm i osób samodzielnie pozycjonujących swoje serwisy internetowe.
2. Promocja transparentności usług i rozliczeń w działaniach SEO.
3. Promocja koncepcji, która zakłada, że SEO nie kończy się na optymalizacji i linkowaniu, ale powinno być łączone z analizą danych, UX, content marketingiem, działaniami e-PR i remarketingiem.
4. Prezentacja 6 kroków transformacji z tradycyjnej formy pozycjonowania do transparentnych, kompletnych usług związanych z promocją stron internetowych. Wskazówki te są przeznaczone dla agencji SEO oraz ich klientów, dlatego niektóre treści dedykowane są tylko dla jednej z grup odbiorców.
5. Projekt koncepcyjny – nie wszystkie treści są już zaplanowane. Będą one powstawały adekwatnie do zmian na dynamicznym rynku marketingu internetowego, przy udziale ponad 40 partnerów. WhitePress zakłada, że partnerzy będą brali udział w tworzeniu treści, a wspólne spojrzenie na proces promocji strony zaowocuje ciekawymi, nowatorskimi i efektywnymi rozwiązaniami.
6. Już dzisiaj na stronie projektu dostępne jest kilkadziesiąt unikalnych artykułów poświęconych tematyce promocji stron internetowych. W kolejnych miesiącach baza będzie rozszerzana o nowe treści. Wkrótce rozpoczną się także webinaria i szkolenia.


Jeżeli:

• czujesz, że Twoje pozycjonowanie nie działa,
• uważasz, że stosowane przez Ciebie metody są mało bezpieczne,
• chcesz poszerzyć zakres usług (jako agencja SEO),
• frustruje Cię poziom Twoich zarobków (jako agencji SEO),
• chcesz się uczyć i rozwijać,

Zajrzyj na stronę projektu

::


Projekt realizuje Tomasz Stopka (lider projektu), zespół WhitePress oraz 40 partnerów: Brand24, Positionly, SentiOne, Salesmanago, Brandle, FreshMail, Semstorm, Senuto, Online Marketing, Zgred SEO BLOG, ContentStream, Brief, MamStartup, WebSem, takaoto.pro, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Seostation, SEMAHEAD, Marketer, PIO, iSurival, e-biznes, Plista, Portal SEO, Juicy Relations, Karol Dziedzic, Tomasz Wydra, Artur Jabłoński Blog, Lexy SEO Blog, AdMonkey, MiB, Interaktywnie, Polish Market, Social Press, Ekomercyjnie, Marketing Link, Portal Medialny, CrossWeb.pl, Text Broker, GO.PL.

::

Fot. Fotolia/ Melpomene

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.