Czas na kolejnych „clipsterów”. Od grudnia rusza druga rekrutacja dla ciekawych pomysłów i osób

Czas na kolejnych „clipsterów”. Od grudnia rusza druga rekrutacja dla ciekawych pomysłów i osób

Brief.pl / Inspiracje

Gdańska przestrzeń kreatywnych idei rozwija się! Clipster poszukuje kolejnych osób, które dołączą do powstałej we wrześniu społeczności. Twórcy przedsięwzięcia zapraszają wszystkich poszukujących nowej drogi do rozwoju siebie lub swojego pomysłu przy wsparciu tutorów oraz w otoczeniu aktywnie działających, kreatywnych i twórczych osób. Rekrutacja zakończy się 15 stycznia 2016 roku.

-

Do tej pory do stworzonego przez Alfabeat oraz przez powołanego przez Miasto Gdańsk Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER nowatorskiego miejsca umożliwiającego zarówno mieszkanie, pracę, jak i rozwój i realizację celów biznesowych, dołączyło kilkanaście osób z ciekawymi i innowacyjnymi pomysłami.

Twórcy przedsięwzięcia od początku zakładali, że możliwość skorzystania z przestrzeni i programu szkoleniowo-tutorskiego jest ograniczona i w zależności od chęci i postępów w realizacji idei potrwa 3,6 lub 9 miesięcy.

– Clipster wystartował we wrześniu gromadząc niezwykłe osoby, innowacyjne pomysły i szerokie grono reprezentujących różne obszary biznesowe ekspertów, którzy poprzez spotkania i warsztaty wspierają naszych „clipsterów” w realizacji ich celów – mówi Kinga Kuczyńska z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Naszym założeniem od początku była ciągła rotacja mieszkańców tak, by ci, którzy osiągnęli dojrzałość w myśleniu o swoim pomyśle, mogli go powołać do życia, a kolejne osoby, zarówno z Polski, jak i zagranicy, otrzymali szansę na dołączenie do programu.

A ten chwalą sobie obecni „clipsterzy”:

– Największym plusem programu jest możliwość przebywania i dyskusji z osobami podobnie nastawionymi do rozwoju biznesu, z wieloma pomysłami, dobrymi sugestiami, możliwość poszerzenia kontaktów i zdobycia cennych informacji o doświadczeniach innych – mówi Grzegorz Wons, mieszkaniec Clipstera.

Podobne atuty wskazuje inny „clipster”:

– Ogromną zaletą tego programu jest możliwość mieszkania na piętrze i coworkingu na dole. To, że w każdej chwili mogę zejść na dół do miejsca, gdzie praktycznie zawsze są ludzie, z którymi można porozmawiać, skonsultować się czy też po prostu posiedzieć i popracować razem. Bardzo dużo daje mi też to, że każdy problem mogę omówić z clipsterami bądź tutorami, często dużo bardziej doświadczonymi ode mnie – przekonuje Bolesław Pająk.

Dla kolejnych chętnych na dołączenie do programu przygotowano co najmniej 5 miejsc. Rekrutacja rozpocznie się wraz z początkiem grudnia i potrwa przez półtora miesiąca.

– Pierwsza rekrutacja okazała się sukcesem, liczymy na następne osoby, które chcą z nami rozwijać swoje pasje i pomysły. Najlepsi będą mogli skorzystać z wsparcia w postaci akceleracji – dodaje Kinga Kuczyńska.

Osoby, które poprzez formularz dostępny na stronie www.clipster.pl, zgłoszą chęć udziału w programie, czeka jeszcze rozmowa kwalifikacyjna, która potwierdzi możliwość zamieszkania w Clipsterze. Koszty najmu i udziału w programie wahają się od 900 zł brutto miesięcznie za apartament jednoosobowy do 1500 zł brutto miesięcznie za apartament dwuosobowy – z większością opłat w cenie.

– Udział w projekcie Clipster to możliwość wejścia do społeczności charakteryzującej się determinacją w działaniu, a to znaczy, że z dużym prawdopodobieństwem właśnie te osoby osiągną sukces z biznesie – kto nie chciałby być częścią takiej grupy? – mówi Michał Mysiak z Alfabeat.

Szczegóły na stronie www.clipster.pl. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.