Czas na kolejnych „clipsterów”. Od grudnia rusza druga rekrutacja dla ciekawych pomysłów i osób

Czas na kolejnych „clipsterów”. Od grudnia rusza druga rekrutacja dla ciekawych pomysłów i osób

Brief.pl / Inspiracje

Gdańska przestrzeń kreatywnych idei rozwija się! Clipster poszukuje kolejnych osób, które dołączą do powstałej we wrześniu społeczności. Twórcy przedsięwzięcia zapraszają wszystkich poszukujących nowej drogi do rozwoju siebie lub swojego pomysłu przy wsparciu tutorów oraz w otoczeniu aktywnie działających, kreatywnych i twórczych osób. Rekrutacja zakończy się 15 stycznia 2016 roku.

-

Do tej pory do stworzonego przez Alfabeat oraz przez powołanego przez Miasto Gdańsk Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER nowatorskiego miejsca umożliwiającego zarówno mieszkanie, pracę, jak i rozwój i realizację celów biznesowych, dołączyło kilkanaście osób z ciekawymi i innowacyjnymi pomysłami.

Twórcy przedsięwzięcia od początku zakładali, że możliwość skorzystania z przestrzeni i programu szkoleniowo-tutorskiego jest ograniczona i w zależności od chęci i postępów w realizacji idei potrwa 3,6 lub 9 miesięcy.

– Clipster wystartował we wrześniu gromadząc niezwykłe osoby, innowacyjne pomysły i szerokie grono reprezentujących różne obszary biznesowe ekspertów, którzy poprzez spotkania i warsztaty wspierają naszych „clipsterów” w realizacji ich celów – mówi Kinga Kuczyńska z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Naszym założeniem od początku była ciągła rotacja mieszkańców tak, by ci, którzy osiągnęli dojrzałość w myśleniu o swoim pomyśle, mogli go powołać do życia, a kolejne osoby, zarówno z Polski, jak i zagranicy, otrzymali szansę na dołączenie do programu.

A ten chwalą sobie obecni „clipsterzy”:

– Największym plusem programu jest możliwość przebywania i dyskusji z osobami podobnie nastawionymi do rozwoju biznesu, z wieloma pomysłami, dobrymi sugestiami, możliwość poszerzenia kontaktów i zdobycia cennych informacji o doświadczeniach innych – mówi Grzegorz Wons, mieszkaniec Clipstera.

Podobne atuty wskazuje inny „clipster”:

– Ogromną zaletą tego programu jest możliwość mieszkania na piętrze i coworkingu na dole. To, że w każdej chwili mogę zejść na dół do miejsca, gdzie praktycznie zawsze są ludzie, z którymi można porozmawiać, skonsultować się czy też po prostu posiedzieć i popracować razem. Bardzo dużo daje mi też to, że każdy problem mogę omówić z clipsterami bądź tutorami, często dużo bardziej doświadczonymi ode mnie – przekonuje Bolesław Pająk.

Dla kolejnych chętnych na dołączenie do programu przygotowano co najmniej 5 miejsc. Rekrutacja rozpocznie się wraz z początkiem grudnia i potrwa przez półtora miesiąca.

– Pierwsza rekrutacja okazała się sukcesem, liczymy na następne osoby, które chcą z nami rozwijać swoje pasje i pomysły. Najlepsi będą mogli skorzystać z wsparcia w postaci akceleracji – dodaje Kinga Kuczyńska.

Osoby, które poprzez formularz dostępny na stronie www.clipster.pl, zgłoszą chęć udziału w programie, czeka jeszcze rozmowa kwalifikacyjna, która potwierdzi możliwość zamieszkania w Clipsterze. Koszty najmu i udziału w programie wahają się od 900 zł brutto miesięcznie za apartament jednoosobowy do 1500 zł brutto miesięcznie za apartament dwuosobowy – z większością opłat w cenie.

– Udział w projekcie Clipster to możliwość wejścia do społeczności charakteryzującej się determinacją w działaniu, a to znaczy, że z dużym prawdopodobieństwem właśnie te osoby osiągną sukces z biznesie – kto nie chciałby być częścią takiej grupy? – mówi Michał Mysiak z Alfabeat.

Szczegóły na stronie www.clipster.pl. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.