Marki kochają STAR WARS

Marki kochają STAR WARS

Brief.pl / Inspiracje

Można powiedzieć, że Star Wars to już marka sama w sobie. Jednak nie przeszkadza to innym firmom w korzystaniu z popularności Gwiezdnych Wojen i wykorzystywaniu motywów z sagi w swoich produktach. Rynek już po raz kolejny zalewa fala postaci wykreowanych przez George'a Lucasa, a my przedstawiamy kompilację akcji promocyjnych pod hasłem STAR WARS.

-

Czy wiecie już na którą stronę mocy powinniście przejść? Jeśli nie, jak zwykle niezawodny „wujek Google” przyjdzie Wam z pomocą. Dodatkowo, po zdecydowaniu czy jesteście po stronie Dobra czy Zła, w Google Maps na przykład, zamiast standardowej niebieskiej wskazówki pojawi się jeden ze statków powietrznych z Gwiezdnych Wojen. Co więcej? Sprawdźcie sami!

 

Kolejna marka, która od początku świetnie wykorzystuje Star Wars stosując sprzedaż wiązaną jest Lego. Warto zauważyć, że na stronie firmy znajdziemy nie tylko opisy produktów, ale specjalnie przygotowane gry i zabawy związane z Gwiezdnymi Wojnami.

 

Totalnym hitem jednak okazał się stworzony przez Sphero (we współpracy z Disney'em) droid BB-8, który stał się nieoficjalną maskotką Star Wars: Przebudzenie mocy. Robot to mała tocząca się kulka z przymocowaną główką, sterowana specjalną aplikacją na iOS i Android.

 

 

Adidas już od dawna łączy swoje produkty z marką Star Wars. W tym roku w limitowanej edycji,z możliwością personalizacji, jest dostępny model Adidas Originals' classic Superstar '80s.

 

Również Sony wykorzystał Star Wars do promocji PlayStation 4. Przekaz reklamowy zachęca gracza do wskoczenia do kokpitu X-Winga. Niestety jak czytamy na specjalistycznych forach, w grze na próżno szukać powietrznych batalii, a szkoda!

 

Polskie marki również wykorzystują potencjał Gwiezdnych Wojen, najlepszym tego przykładem jest firma LPP. W ofercie firmy Reserved możemy znaleźć specjalną kolekcję poświęconą Star Wars. 

 

 

Na (nie)codzienne przedstawienie postaci Dartha Vadera pokusił się polski fotograf Paweł Kadysz. Wykorzystując charakterystyczne dla postaci maskę i rękawiczki ukazał postać Lorda Vadera, który sprząta, robi zakupy czy je śniadanie... I tak codziennie zdjęcia z typowego dnia Vadera trafiają do sieci, ostatnie ma pojawić się w dniu światowej premiery Gwiezdnych Wojen. Kadysz został zauważony przez takie portale jak Maschable czy Reddit, a jego prace można oglądać na popularnym serwisie tookapic.com.

 

 

A na koniec... Coca-Cola. 

::

A jakie są Wasze ulubione marki, które mają romans z Gwiezdnymi Wojnami? 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.