Najlepsze wydarzenie lata 2015 – ogłoszenie wyników już 9 grudnia

Najlepsze wydarzenie lata 2015 – ogłoszenie wyników już 9 grudnia

Brief for Poland / Eventy

9 grudnia br. zostaną ogłoszone wyniki w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”. Przed wręczeniem wyróżnień odbędzie się debata na temat roli eventów w budowaniu silnej marki miejsc oraz firm, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief",  twórca platformy "Brief for Poland".

-

 Konkurs "Najlepsze Wydarzenie Lata 2015" organizowany przez Brief for Poland jest unikatowym przedsięwzięciem na polskim rynku. Ma na celu wyłonienie najciekawszych wydarzeń skupionych wokół takich kategorii jak: sport, muzyka, teatr, film, design, kulinaria, nauka i biznes. Wydarzeń, które nie tylko promują wymienione dziedziny,  dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie wizerunek naszego kraju. 

Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonało jury (zobacz skład jury), biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca i działania marketingowe. Jury oceniało także to, w jaki sposób impreza wpisywała się w DNA miasta i strategię rozwoju, a także sukces organizacyjny przedsięwzięcia. W każdej kategorii zostanie wyłonione I, II i III miejsce. Laureaci otrzymają tytuł Najlepszego Wydarzenia Lata 2015 w poszczególnych kategoriach. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl, do końca 2016 roku.

Uroczystość wręczenia nagród będzie miała miejsce 9 grudnia 2015 roku w Restauracji Trzy Kolory przy ul. Czerskiej 14 w Warszawie. Wcześniej odbędzie się debata na temat roli eventów w budowaniu silnej marki miejsc oraz firm, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief",  twórca platformy "Brief for Poland".

::

Przewodniczącym jury w jest Czesław Lang

Partnerem strategicznym - Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto

Partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Branży Eventowej

Honorowym patronem jest Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Partnerami gali są: Restauracja Trzy Kolory, MCS i Green Parrot

Patroni medialni: Narodowy Portal Turystyczny, money.pl, Proto.pl, LinkToPoland.com

 

 ::

Zobacz wiecej informacji o konkursie.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.