Najlepsze wydarzenie lata 2015 – ogłoszenie wyników już 9 grudnia

Najlepsze wydarzenie lata 2015 – ogłoszenie wyników już 9 grudnia

Brief for Poland / Eventy

9 grudnia br. zostaną ogłoszone wyniki w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”. Przed wręczeniem wyróżnień odbędzie się debata na temat roli eventów w budowaniu silnej marki miejsc oraz firm, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief",  twórca platformy "Brief for Poland".

-

 Konkurs "Najlepsze Wydarzenie Lata 2015" organizowany przez Brief for Poland jest unikatowym przedsięwzięciem na polskim rynku. Ma na celu wyłonienie najciekawszych wydarzeń skupionych wokół takich kategorii jak: sport, muzyka, teatr, film, design, kulinaria, nauka i biznes. Wydarzeń, które nie tylko promują wymienione dziedziny,  dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie wizerunek naszego kraju. 

Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonało jury (zobacz skład jury), biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca i działania marketingowe. Jury oceniało także to, w jaki sposób impreza wpisywała się w DNA miasta i strategię rozwoju, a także sukces organizacyjny przedsięwzięcia. W każdej kategorii zostanie wyłonione I, II i III miejsce. Laureaci otrzymają tytuł Najlepszego Wydarzenia Lata 2015 w poszczególnych kategoriach. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl, do końca 2016 roku.

Uroczystość wręczenia nagród będzie miała miejsce 9 grudnia 2015 roku w Restauracji Trzy Kolory przy ul. Czerskiej 14 w Warszawie. Wcześniej odbędzie się debata na temat roli eventów w budowaniu silnej marki miejsc oraz firm, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief",  twórca platformy "Brief for Poland".

::

Przewodniczącym jury w jest Czesław Lang

Partnerem strategicznym - Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto

Partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Branży Eventowej

Honorowym patronem jest Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Partnerami gali są: Restauracja Trzy Kolory, MCS i Green Parrot

Patroni medialni: Narodowy Portal Turystyczny, money.pl, Proto.pl, LinkToPoland.com

 

 ::

Zobacz wiecej informacji o konkursie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.