Najlepsze wydarzenie lata 2015 – ogłoszenie wyników już 9 grudnia

Najlepsze wydarzenie lata 2015 – ogłoszenie wyników już 9 grudnia

Brief for Poland / Eventy

9 grudnia br. zostaną ogłoszone wyniki w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”. Przed wręczeniem wyróżnień odbędzie się debata na temat roli eventów w budowaniu silnej marki miejsc oraz firm, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief",  twórca platformy "Brief for Poland".

-

 Konkurs "Najlepsze Wydarzenie Lata 2015" organizowany przez Brief for Poland jest unikatowym przedsięwzięciem na polskim rynku. Ma na celu wyłonienie najciekawszych wydarzeń skupionych wokół takich kategorii jak: sport, muzyka, teatr, film, design, kulinaria, nauka i biznes. Wydarzeń, które nie tylko promują wymienione dziedziny,  dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie wizerunek naszego kraju. 

Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonało jury (zobacz skład jury), biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca i działania marketingowe. Jury oceniało także to, w jaki sposób impreza wpisywała się w DNA miasta i strategię rozwoju, a także sukces organizacyjny przedsięwzięcia. W każdej kategorii zostanie wyłonione I, II i III miejsce. Laureaci otrzymają tytuł Najlepszego Wydarzenia Lata 2015 w poszczególnych kategoriach. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl, do końca 2016 roku.

Uroczystość wręczenia nagród będzie miała miejsce 9 grudnia 2015 roku w Restauracji Trzy Kolory przy ul. Czerskiej 14 w Warszawie. Wcześniej odbędzie się debata na temat roli eventów w budowaniu silnej marki miejsc oraz firm, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief",  twórca platformy "Brief for Poland".

::

Przewodniczącym jury w jest Czesław Lang

Partnerem strategicznym - Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto

Partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Branży Eventowej

Honorowym patronem jest Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Partnerami gali są: Restauracja Trzy Kolory, MCS i Green Parrot

Patroni medialni: Narodowy Portal Turystyczny, money.pl, Proto.pl, LinkToPoland.com

 

 ::

Zobacz wiecej informacji o konkursie.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.