Dostawa nowości od Facebooka

Dostawa nowości od Facebooka

Brief.pl / Aktualności

Facebook sukcesywnie wprowadza do swojego portalu nowości, dzięki którym nie pozwala się zdetronizować, wciąż pozostając medium społecznościowym posiadającym największą liczbę użytkowników. Czym tym razem przekonuje nas do siebie gigant z Menlo Park?

-

Facebook stawia na komunikację i dzięki nowym funkcjom daje nam możliwość sprawniejszego porozumiewania się nie tylko z naszymi znajomymi, ale również z markami. Przedstawiamy trzy nowinki, które niedługo zawitają na najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

 

Kolaż

 

Wielu z nas wrzuca na swojego "walla" zdjęcia z wakacyjnych podróży. Często publikujemy je w różnych odstępach czasowych, aby dzielić się uchwyconym momentem w czasie rzeczywistym. Dzięki nowej funkcji portalu te wszystkie fotografie znajdą się w tym samym miejscu tworząc artystyczny kolaż – Facebook połączy je ze sobą na podstawie lokalizacji i czasu ich zrobienia. Mimo, że kolaże tworzą się automatycznie, sami również możemy ingerować w ich wygląd.

 

Wideo na żywo (dla wszystkich!)

 

Odpowiadając na facebookowe pytanie „O czym teraz myślisz?” mamy możliwość wpisania tekstu, opublikowania zdjęcia bądź wideo, zameldowania się w miejscu, w którym aktualnie się znajdujemy, a nawet podzielenia się stanem swoich emocji. Jednak już wkrótce do tej listy będziemy mogli dołączyć transmisję na żywo! W momencie livestreemingu będzie można obserwować, którzy znajomi oglądają transmisję, a także odczytywać ich komentarze – brzmi znajomo? To oczywiste, że Facebook stara się przyciągnąć do siebie użytkowników korzystających z Periscope. Jednak czy mu się to uda?

 

Messenger dla biznesu

 

Jeżeli chodzi o media społecznościowe Facebook jest z pewnością miejscem, w którym pojawia się najwięcej firm i marek. Wiele z nich wykorzystuje platformę do prowadzenia komunikacji ze swoimi klientami. Portal postanowił wyjść tym działaniom naprzeciw i umożliwić użytkownikom konwersację z daną marką za pośrednictwem Messengera. Teraz każda firma może po prostu dodać pole wiadomości na swojej stronie i prowadzić bezpośrednią rozmowę z klientem.

 

Która z nowości podoba się Wam najbardziej?

::

Zdjęcia:

Fotolia.com/ Autor: Sondem

http://thenextweb.com/

 

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.