Dostawa nowości od Facebooka

Dostawa nowości od Facebooka

Brief.pl / Aktualności

Facebook sukcesywnie wprowadza do swojego portalu nowości, dzięki którym nie pozwala się zdetronizować, wciąż pozostając medium społecznościowym posiadającym największą liczbę użytkowników. Czym tym razem przekonuje nas do siebie gigant z Menlo Park?

-

Facebook stawia na komunikację i dzięki nowym funkcjom daje nam możliwość sprawniejszego porozumiewania się nie tylko z naszymi znajomymi, ale również z markami. Przedstawiamy trzy nowinki, które niedługo zawitają na najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

 

Kolaż

 

Wielu z nas wrzuca na swojego "walla" zdjęcia z wakacyjnych podróży. Często publikujemy je w różnych odstępach czasowych, aby dzielić się uchwyconym momentem w czasie rzeczywistym. Dzięki nowej funkcji portalu te wszystkie fotografie znajdą się w tym samym miejscu tworząc artystyczny kolaż – Facebook połączy je ze sobą na podstawie lokalizacji i czasu ich zrobienia. Mimo, że kolaże tworzą się automatycznie, sami również możemy ingerować w ich wygląd.

 

Wideo na żywo (dla wszystkich!)

 

Odpowiadając na facebookowe pytanie „O czym teraz myślisz?” mamy możliwość wpisania tekstu, opublikowania zdjęcia bądź wideo, zameldowania się w miejscu, w którym aktualnie się znajdujemy, a nawet podzielenia się stanem swoich emocji. Jednak już wkrótce do tej listy będziemy mogli dołączyć transmisję na żywo! W momencie livestreemingu będzie można obserwować, którzy znajomi oglądają transmisję, a także odczytywać ich komentarze – brzmi znajomo? To oczywiste, że Facebook stara się przyciągnąć do siebie użytkowników korzystających z Periscope. Jednak czy mu się to uda?

 

Messenger dla biznesu

 

Jeżeli chodzi o media społecznościowe Facebook jest z pewnością miejscem, w którym pojawia się najwięcej firm i marek. Wiele z nich wykorzystuje platformę do prowadzenia komunikacji ze swoimi klientami. Portal postanowił wyjść tym działaniom naprzeciw i umożliwić użytkownikom konwersację z daną marką za pośrednictwem Messengera. Teraz każda firma może po prostu dodać pole wiadomości na swojej stronie i prowadzić bezpośrednią rozmowę z klientem.

 

Która z nowości podoba się Wam najbardziej?

::

Zdjęcia:

Fotolia.com/ Autor: Sondem

http://thenextweb.com/

 

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.