Dostawa nowości od Facebooka

Dostawa nowości od Facebooka

Brief.pl / Aktualności

Facebook sukcesywnie wprowadza do swojego portalu nowości, dzięki którym nie pozwala się zdetronizować, wciąż pozostając medium społecznościowym posiadającym największą liczbę użytkowników. Czym tym razem przekonuje nas do siebie gigant z Menlo Park?

-

Facebook stawia na komunikację i dzięki nowym funkcjom daje nam możliwość sprawniejszego porozumiewania się nie tylko z naszymi znajomymi, ale również z markami. Przedstawiamy trzy nowinki, które niedługo zawitają na najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

 

Kolaż

 

Wielu z nas wrzuca na swojego "walla" zdjęcia z wakacyjnych podróży. Często publikujemy je w różnych odstępach czasowych, aby dzielić się uchwyconym momentem w czasie rzeczywistym. Dzięki nowej funkcji portalu te wszystkie fotografie znajdą się w tym samym miejscu tworząc artystyczny kolaż – Facebook połączy je ze sobą na podstawie lokalizacji i czasu ich zrobienia. Mimo, że kolaże tworzą się automatycznie, sami również możemy ingerować w ich wygląd.

 

Wideo na żywo (dla wszystkich!)

 

Odpowiadając na facebookowe pytanie „O czym teraz myślisz?” mamy możliwość wpisania tekstu, opublikowania zdjęcia bądź wideo, zameldowania się w miejscu, w którym aktualnie się znajdujemy, a nawet podzielenia się stanem swoich emocji. Jednak już wkrótce do tej listy będziemy mogli dołączyć transmisję na żywo! W momencie livestreemingu będzie można obserwować, którzy znajomi oglądają transmisję, a także odczytywać ich komentarze – brzmi znajomo? To oczywiste, że Facebook stara się przyciągnąć do siebie użytkowników korzystających z Periscope. Jednak czy mu się to uda?

 

Messenger dla biznesu

 

Jeżeli chodzi o media społecznościowe Facebook jest z pewnością miejscem, w którym pojawia się najwięcej firm i marek. Wiele z nich wykorzystuje platformę do prowadzenia komunikacji ze swoimi klientami. Portal postanowił wyjść tym działaniom naprzeciw i umożliwić użytkownikom konwersację z daną marką za pośrednictwem Messengera. Teraz każda firma może po prostu dodać pole wiadomości na swojej stronie i prowadzić bezpośrednią rozmowę z klientem.

 

Która z nowości podoba się Wam najbardziej?

::

Zdjęcia:

Fotolia.com/ Autor: Sondem

http://thenextweb.com/

 

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.