Dostawa nowości od Facebooka

Dostawa nowości od Facebooka

Brief.pl / Aktualności

Facebook sukcesywnie wprowadza do swojego portalu nowości, dzięki którym nie pozwala się zdetronizować, wciąż pozostając medium społecznościowym posiadającym największą liczbę użytkowników. Czym tym razem przekonuje nas do siebie gigant z Menlo Park?

-

Facebook stawia na komunikację i dzięki nowym funkcjom daje nam możliwość sprawniejszego porozumiewania się nie tylko z naszymi znajomymi, ale również z markami. Przedstawiamy trzy nowinki, które niedługo zawitają na najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

 

Kolaż

 

Wielu z nas wrzuca na swojego "walla" zdjęcia z wakacyjnych podróży. Często publikujemy je w różnych odstępach czasowych, aby dzielić się uchwyconym momentem w czasie rzeczywistym. Dzięki nowej funkcji portalu te wszystkie fotografie znajdą się w tym samym miejscu tworząc artystyczny kolaż – Facebook połączy je ze sobą na podstawie lokalizacji i czasu ich zrobienia. Mimo, że kolaże tworzą się automatycznie, sami również możemy ingerować w ich wygląd.

 

Wideo na żywo (dla wszystkich!)

 

Odpowiadając na facebookowe pytanie „O czym teraz myślisz?” mamy możliwość wpisania tekstu, opublikowania zdjęcia bądź wideo, zameldowania się w miejscu, w którym aktualnie się znajdujemy, a nawet podzielenia się stanem swoich emocji. Jednak już wkrótce do tej listy będziemy mogli dołączyć transmisję na żywo! W momencie livestreemingu będzie można obserwować, którzy znajomi oglądają transmisję, a także odczytywać ich komentarze – brzmi znajomo? To oczywiste, że Facebook stara się przyciągnąć do siebie użytkowników korzystających z Periscope. Jednak czy mu się to uda?

 

Messenger dla biznesu

 

Jeżeli chodzi o media społecznościowe Facebook jest z pewnością miejscem, w którym pojawia się najwięcej firm i marek. Wiele z nich wykorzystuje platformę do prowadzenia komunikacji ze swoimi klientami. Portal postanowił wyjść tym działaniom naprzeciw i umożliwić użytkownikom konwersację z daną marką za pośrednictwem Messengera. Teraz każda firma może po prostu dodać pole wiadomości na swojej stronie i prowadzić bezpośrednią rozmowę z klientem.

 

Która z nowości podoba się Wam najbardziej?

::

Zdjęcia:

Fotolia.com/ Autor: Sondem

http://thenextweb.com/

 

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?