55 trendów smart living

55 trendów smart living

Brief.pl / Inspiracje

Ośrodek ThinkTank wraz z ekspertami, badaczami wyszczególnili 55 najważniejszych trendów konsumenckich, w podziale na pięć obszary: zakupy, zdrowie, nowe technologie, praca i pasja.

-

Głównym celem projektu Smart Living, którego efektem jest „Smartbook” dostępny w salonach Empik, było wyszczególnienie czynników kształtujących nawyki życiowe Polaków, zgromadzonych w pięciu podstawowych obszarach: zakupy, praca, technologie, pasje i zdrowie. Punkt wyjścia do dyskusji stanowiły projekty badawcze, zrealizowane przez ThinkTank wraz z partnerami, pogłębiane podczas debat i spotkań, odbywających się na przestrzeni 2014 i 2015 roku. Łącznie, w projekcie swoją wiedzą i ekspertyzą podzieliło się ponad 400 osób.

Poniżej przedstawiamy listę 55 trendów świadomego życia, zdrowia, kupowania, pracy i odpoczynku:

1. Wiele dróg do sprzedaży i kupna
2. Zwolnij, by odkryć sens
3. Z mobilnym pieniądzem
4. Zrób to sam odpowiedzialnie
5. Moje, czyli nasze
6. Wiem,co jem
7. Płacę i odbieram tego samego dnia
8. Częściowy stan skupienia
9. Jeden ekran to za mało
10. Dążenie do ideału
11. Wielki powrót do biur
12. Przywódca, który bierze odpowiedzialność
13. Selfie zamiast hasła
14. Wygodniej trzymać w chmurze
15. Pokaż się sam
16. Ekonomia subskrypcji
17. Internet zamiast wspomnień
18. Więcej kobiet do kierowania
19. Od fast food do slow food
20. Przymierz w sklepie, kup w sieci
21. Angażowanie w pomaganie
22. Dane: szanse i zagrożenia
23. Zdrowo bez mięsa
24. Urok minimalizmu
25. Zdalnie z domu
26. Komunikacja zabójcza dla relacji
27. Work life balance w swoich firmach
28. Kooperatyzm zamiast turbo kapitalizmu
29. Okazja czyni sprytnym
30. Rzeczy połączone siecią
31. Wszyscy z ajednego
32. Strumień danych
33. Skuteczne szepty
34. Świeże mleko z automatu
35. Realna wirtualna rzeczywistość
36. Oferta dopasowana do potrzeb
37. Wszystko da się zmierzyć
38. Dziś zlecenie, dziś dostawa
39. Zhakuj swoje życie
40. Tabletka na wszystko
41. Pokonać lęk przed potomstwem
42. Coworking dla kreatywności
43. Dr Google radzi
44. Darmowe usługi w zamian za prywatność
45. Trener zmieni moje życie
46. Dopada nas depresja
47. Atrakcyjność ponad jakość
48. Fit jak Lewandowski
49. Randki nie dają szczęścia
50. Robot na nasze miejsce
51. Internet dla każdego
52. Medycyna przedłużania życia
53. Miasto, które lepiej myśli
54. Pomożecie?Pomożemy
55. Nieśmiertelność coraz bliżej

Wiele spośród wyżej wymienionych trendów wydaje się oczywista, niektóre zostały tak nazwane, że nie wymagają żadnego komentarza, jednak jeśli nad jakimiś powinniśmy się szczególnie pochylić, prosimy o sygnał. Omówimy je wówczas w kolejnych artykułach.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.