Zgłoszenia do XI edycji Webstarfestival tylko do 27 listopada

Zgłoszenia do XI edycji Webstarfestival tylko do 27 listopada

Brief.pl / Aktualności

To już ostatnie dni na zgłoszenie udziału w tegorocznej, XI edycji Webstarfestival.

-

JEDYNEGO konkursu na najlepsze strony internetowe,

NAJSTARSZEGO wśród polskich konkursów przeznaczonych dla branży interaktywnej i internetowej,

skierowanego do SZEROKIEGO AUDYTORIUM – środowiska skupiającego polskich internautów, agencje interaktywne i właścicieli stron.


Zgłoś stronę


W Konkursie przyznawane są nagrody – Webstary dla najlepszych stron internetowych (w 28 kategoriach), Webstary Internautów – nagrody internautów (w 28 kategoriach), Webstar Creative (w 10 kategoriach) dla najlepszych kampanii, kreacji oraz nagroda specjalna – statuetka dla Człowieka Roku Polskiego Internetu.


Chcesz się pochwalić swoją stroną internetową?
Zyskać uznanie w oczach konkurencji, dzięki wyróżnieniu Twojej kreacji internetowej?
Weź udział w jedynym, najstarszym, prestiżowym – Konkursie Webstarfestival!


W ciągu ostatnich 11 lat rozdaliśmy ponad 450 Webstarów.
W wydarzeniach uczestniczących wzięło udział ponad 3 000 uczestników.
Ponad 70 000 internautów odwiedziło stronę podczas trwania Konkursu!


Sięgnij po Webstara w tym roku!

Dowiedz się więcej

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.