Zgłoszenia do XI edycji Webstarfestival tylko do 27 listopada

Zgłoszenia do XI edycji Webstarfestival tylko do 27 listopada

Brief.pl / Aktualności

To już ostatnie dni na zgłoszenie udziału w tegorocznej, XI edycji Webstarfestival.

-

JEDYNEGO konkursu na najlepsze strony internetowe,

NAJSTARSZEGO wśród polskich konkursów przeznaczonych dla branży interaktywnej i internetowej,

skierowanego do SZEROKIEGO AUDYTORIUM – środowiska skupiającego polskich internautów, agencje interaktywne i właścicieli stron.


Zgłoś stronę


W Konkursie przyznawane są nagrody – Webstary dla najlepszych stron internetowych (w 28 kategoriach), Webstary Internautów – nagrody internautów (w 28 kategoriach), Webstar Creative (w 10 kategoriach) dla najlepszych kampanii, kreacji oraz nagroda specjalna – statuetka dla Człowieka Roku Polskiego Internetu.


Chcesz się pochwalić swoją stroną internetową?
Zyskać uznanie w oczach konkurencji, dzięki wyróżnieniu Twojej kreacji internetowej?
Weź udział w jedynym, najstarszym, prestiżowym – Konkursie Webstarfestival!


W ciągu ostatnich 11 lat rozdaliśmy ponad 450 Webstarów.
W wydarzeniach uczestniczących wzięło udział ponad 3 000 uczestników.
Ponad 70 000 internautów odwiedziło stronę podczas trwania Konkursu!


Sięgnij po Webstara w tym roku!

Dowiedz się więcej

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.