NAGRODY „RESPONSIBLE BUSINESS AWARDS” ROZDANE!

NAGRODY „RESPONSIBLE BUSINESS AWARDS” ROZDANE!

Brief.pl / Patronaty

W piątek 20 listopada w hotelu Sheraton odbyła się „Responsible Business Awards Gala”, jubileuszowa uroczystość Executive Club, podczas której przyznano nagrody przedsiębiorstwom, organizacjom non profit i filantropom, którzy wyróżnili się wybitnymi osiągnięciami w zakresie działalności społecznej i charytatywnej.

-

Gości Gali powitali prezes Executive Club, Beata Radomska i przewodniczący Rady Klubu, Marek Michałowski. Przypomnieli oni o niełatwych początkach organizacji, która w ciągu 10 lat stała się prestiżową platformą dla przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej. Beata Radomska życząc uczestnikom przyjemnego wieczoru wyraziła nadzieję, że pierwsza edycja „Responsible Business Awards Gala” zapoczątkuje długą tradycję promowania idei odpowiedzialnego biznesu.

Galę otworzył list od Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy. Prezydent pogratulował w nim pomysłodawcom Executive Club i laureatom „Responsible Business Awards” oraz wyraził nadzieję, że inicjatywy Klubu będą dalej służyły pomyślnemu rozwojowi Polski, a dyskusja towarzysząca uroczystemu spotkaniu będzie inspiracją dla innych. Przemowę inauguracyjną wygłosił wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego, Jarosław Gowin, który dziękując za zaproszenie na tak ważną uroczystość, podkreślił rangę wydarzenia i konieczność współpracy pomiędzy biznesem a nauką i instytucjami dobroczynnymi.

Kolejnymi punktami Gali były: prezentacja Marka Krupińskiego, Dyrektora Generalnego Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF, który przedstawił zasady i zalety współpracy dużych firm z Unicefem oraz „Du ut des”, krótka historia o umiłowaniu wzajemności, którą opowiedziała prezes zarządu Pfizer Polska, Dorota Hryniewiecka-Firlej, wspominając najwcześniejsze doświadczenia, które zainspirowały ją do działalności na rzecz innych. Po prezentacjach prof. Bolesław Rok poprowadził dyskusję o dobroczynnym biznesie, podczas której prelegenci – pan Artur Czepczyński, właściciel i Prezes ABC - Czepczyński Sp. z o.o. Sp.K., dr.n.med. Dorota Hryniewiecka-Firlej, Prezes Zarządu Pfizer Polska Sp. z o.o., Andrzej Klesyk, Prezes Zarządu PZU SA oraz Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o. opowiadali o swojej strategii wdrażania idei odpowiedzialnego biznesu.

Clou Gali stanowiło uroczyste wręczenie „Responsible Business Awards”. Kapituła konkursowa przyznała w tym roku aż 17 statuetek i 5 nagród specjalnych. Laureatami w kategorii „Outstanding CSR Strategy” zostały Grupa Raben, PZU SA oraz Unibep SA, a specjalne wyróżnienia w tej kategorii trafiły do firmy Lyreco Polska S.A. i Promedica Care. Nagrody za „Outstanding CSR Project” odebrały firmy Konsalnet Holding SA, Philips Lighting Poland i Robert Bosch. Statuetki “Outstanding Corporate Philanthropist” trafiły do Asseco Poland SA, Microsoft i Totalizatora Sportowego, a tytuł „Outstanding Individual Philanthropist” otrzymali pan Artur Czepczyński, właściciel, prezes ABC-Czepczyński i pani Katarzyna Rudnicka, prezes zarządu Vivenge. Stowarzyszenie SIEMACHA, założone przez ks. Andrzeja Augustyńskiego otrzymało nagrodę w kategorii “Outstanding Non Profit Organization”, a laureatami wyróżnień specjalnych w tej kategorii zostały Fundacja Akogo Ewy Błaszczyk oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Dodatkowo zarząd Klubu zdecydował o przyznaniu nagród specjalnych Executive Club swoim członkom, którzy w swojej działalności wyróżnili się konsekwencją w realizacji wizji rozwoju firmy i przyczynili się do budowania lepszej polskiej gospodarki. Special Award for Outstanding Leader otrzymali Dorota Hryniewiecka-Firlej, prezes zarządu Pfizer Polska, Jacek Krawiec, Prezes Zarządu PKN Orlen oraz Dirk Elvermann, Prezes BASF w latach 2012-2015, a nagrodę specjalną w kategorii „Special Award for Business Visionary” odebrali Adam Krzanowski, Prezes Zarządu Grupy Nowy Styl oraz Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Maspex.
Galę poprowadzili Odeta Moro, dziennikarka telewizyjna i radiowa oraz Stanisław Sygitowicz, aktor filmowy i telewizyjny.

::

Partnerzy Społeczni wydarzenia: Stowarzyszenie SIEMACHA, Stowarzyszenie WIOSNA Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partnerzy Strategiczni wydarzenia: Pfizer Polska Sp. z o.o. i Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Partnerzy Gali: ABC - Czepczyński Sp. z o.o. Sp.k., Konsalnet Holding, PayU S.A., Promedica Care Sp. z o.o., PIKA Sp. z o.o., PwC, Ruch S.A., Vivenge Sp. z o.o.

Main Networking Partner: Biuro Podróży Sonriso

Networking Partners: JA Baczewski, Grimbergen, Pieroth Polska

Patroni medialni wydarzenia: Radio Kolor, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Manager, Polish Market, Poland Today, Stosunki Międzynarodowe, Warsaw Business Journal, Madame, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Rynek Inwestycji, newsrm.tv, capital24.tv, progressforpoland.com

::

Fot. Fotolia/ Roman Gorielov

Tagi:

Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.