NAGRODY „RESPONSIBLE BUSINESS AWARDS” ROZDANE!

NAGRODY „RESPONSIBLE BUSINESS AWARDS” ROZDANE!

Brief.pl / Patronaty

W piątek 20 listopada w hotelu Sheraton odbyła się „Responsible Business Awards Gala”, jubileuszowa uroczystość Executive Club, podczas której przyznano nagrody przedsiębiorstwom, organizacjom non profit i filantropom, którzy wyróżnili się wybitnymi osiągnięciami w zakresie działalności społecznej i charytatywnej.

-

Gości Gali powitali prezes Executive Club, Beata Radomska i przewodniczący Rady Klubu, Marek Michałowski. Przypomnieli oni o niełatwych początkach organizacji, która w ciągu 10 lat stała się prestiżową platformą dla przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej. Beata Radomska życząc uczestnikom przyjemnego wieczoru wyraziła nadzieję, że pierwsza edycja „Responsible Business Awards Gala” zapoczątkuje długą tradycję promowania idei odpowiedzialnego biznesu.

Galę otworzył list od Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy. Prezydent pogratulował w nim pomysłodawcom Executive Club i laureatom „Responsible Business Awards” oraz wyraził nadzieję, że inicjatywy Klubu będą dalej służyły pomyślnemu rozwojowi Polski, a dyskusja towarzysząca uroczystemu spotkaniu będzie inspiracją dla innych. Przemowę inauguracyjną wygłosił wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego, Jarosław Gowin, który dziękując za zaproszenie na tak ważną uroczystość, podkreślił rangę wydarzenia i konieczność współpracy pomiędzy biznesem a nauką i instytucjami dobroczynnymi.

Kolejnymi punktami Gali były: prezentacja Marka Krupińskiego, Dyrektora Generalnego Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF, który przedstawił zasady i zalety współpracy dużych firm z Unicefem oraz „Du ut des”, krótka historia o umiłowaniu wzajemności, którą opowiedziała prezes zarządu Pfizer Polska, Dorota Hryniewiecka-Firlej, wspominając najwcześniejsze doświadczenia, które zainspirowały ją do działalności na rzecz innych. Po prezentacjach prof. Bolesław Rok poprowadził dyskusję o dobroczynnym biznesie, podczas której prelegenci – pan Artur Czepczyński, właściciel i Prezes ABC - Czepczyński Sp. z o.o. Sp.K., dr.n.med. Dorota Hryniewiecka-Firlej, Prezes Zarządu Pfizer Polska Sp. z o.o., Andrzej Klesyk, Prezes Zarządu PZU SA oraz Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o. opowiadali o swojej strategii wdrażania idei odpowiedzialnego biznesu.

Clou Gali stanowiło uroczyste wręczenie „Responsible Business Awards”. Kapituła konkursowa przyznała w tym roku aż 17 statuetek i 5 nagród specjalnych. Laureatami w kategorii „Outstanding CSR Strategy” zostały Grupa Raben, PZU SA oraz Unibep SA, a specjalne wyróżnienia w tej kategorii trafiły do firmy Lyreco Polska S.A. i Promedica Care. Nagrody za „Outstanding CSR Project” odebrały firmy Konsalnet Holding SA, Philips Lighting Poland i Robert Bosch. Statuetki “Outstanding Corporate Philanthropist” trafiły do Asseco Poland SA, Microsoft i Totalizatora Sportowego, a tytuł „Outstanding Individual Philanthropist” otrzymali pan Artur Czepczyński, właściciel, prezes ABC-Czepczyński i pani Katarzyna Rudnicka, prezes zarządu Vivenge. Stowarzyszenie SIEMACHA, założone przez ks. Andrzeja Augustyńskiego otrzymało nagrodę w kategorii “Outstanding Non Profit Organization”, a laureatami wyróżnień specjalnych w tej kategorii zostały Fundacja Akogo Ewy Błaszczyk oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Dodatkowo zarząd Klubu zdecydował o przyznaniu nagród specjalnych Executive Club swoim członkom, którzy w swojej działalności wyróżnili się konsekwencją w realizacji wizji rozwoju firmy i przyczynili się do budowania lepszej polskiej gospodarki. Special Award for Outstanding Leader otrzymali Dorota Hryniewiecka-Firlej, prezes zarządu Pfizer Polska, Jacek Krawiec, Prezes Zarządu PKN Orlen oraz Dirk Elvermann, Prezes BASF w latach 2012-2015, a nagrodę specjalną w kategorii „Special Award for Business Visionary” odebrali Adam Krzanowski, Prezes Zarządu Grupy Nowy Styl oraz Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Maspex.
Galę poprowadzili Odeta Moro, dziennikarka telewizyjna i radiowa oraz Stanisław Sygitowicz, aktor filmowy i telewizyjny.

::

Partnerzy Społeczni wydarzenia: Stowarzyszenie SIEMACHA, Stowarzyszenie WIOSNA Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partnerzy Strategiczni wydarzenia: Pfizer Polska Sp. z o.o. i Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Partnerzy Gali: ABC - Czepczyński Sp. z o.o. Sp.k., Konsalnet Holding, PayU S.A., Promedica Care Sp. z o.o., PIKA Sp. z o.o., PwC, Ruch S.A., Vivenge Sp. z o.o.

Main Networking Partner: Biuro Podróży Sonriso

Networking Partners: JA Baczewski, Grimbergen, Pieroth Polska

Patroni medialni wydarzenia: Radio Kolor, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Manager, Polish Market, Poland Today, Stosunki Międzynarodowe, Warsaw Business Journal, Madame, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Rynek Inwestycji, newsrm.tv, capital24.tv, progressforpoland.com

::

Fot. Fotolia/ Roman Gorielov

Tagi:

Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?