Christoph Lange: Lojalność klienta jest najważniejsza

Brief TV / Inspiracje

Czy w procesie budowania platformie e-commerce warto korzystać z rozwiązań technologicznych innych dostawców? W jaką stronę będzie rozwijał się m-commerce i jaka jest rola tego kanału? Jakie są wyzwania wynikające z szybkiego wzrost sklepu internetowego? Jak zdobyć lojalnych klientów w czasach e-commerce'u? I wreszcie, jak wygląda promocja sklepu internetowego działającego na różnych rynkach? Odpowiedzi na te pytania, w trakcie konferencji Wolves Summit, udzielił Christoph Lange, VP Brand Solution w firmie Zalando.

-

Druga edycja konferencji Wolves Summit odbyła się pod koniec października w Warszawie. Uczestniczyło w niej 1600 osób z całego świata, w tym m.in. z Ghany, Argentyny, Izraela, USA, Rosji, Finlandii oraz Norwegii. Jednym z prelegentów konferencji był Christoph Lange, VP Brand Solutions w firmie Zalando, związany z tym jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się na świecie sklepów internetowych niemal od początku jego istnienia. Warto posłuchać, jakie jest jego zdaniem na temat m-commerce, Big Data czy budowania lojalności konsumentów w czasach e-commerce.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.