wp - grudzien 2016

Dwie zmiany na Facebooku

Dwie zmiany na Facebooku

Brief.pl / Technologie

Facebook wprowadził nową funkcję dla statusów w postaci określania swojego nastroju oraz weryfikację profili i fanpage'y celebrytów. Możliwość dodawania emotikonki określającej nasz nastrój lub czynność, którą aktualnie wykonujemy jest ciekawym dodatkiem. Pozwoli też użytkownikom Facebooka jeszcze pełniej wyrażać siebie oraz swoje emocje.

-

Przykładowo po wybraniu czynności takiej jak "oglądanie" użytkownik otrzymuje podpowiedzi fanpage'y  popularnych filmów i seriali.

Status Facebook
Jak można się domyślać, nowa funkcjonalność pomoże Facebookowi zbierać więcej informacji o użytkownikach. Jednocześnie, dane te powinny pomóc w lepszym doborze grupy celowej reklam na Facebooku. Nie jest tajemnicą, że oprócz obecności na urządzeniach mobilnych, klikalność reklam na portalu jest jedną z ważniejszych spraw dla portalu z Menlo Park.

Drugą nowością jest wprowadzenie weryfikacji fanpage'y celebrytów. W przyszłości funkcja ta będzie także wykorzystywana na indywidualnych profilach użytkowników.  Jednak to Facebook zdecyduje, które fanpage lub profile muszą zostać zweryfikowane. 

Warto przypomnieć, że zweryfikowane profile są już od dawna dostępne na Twitterze.

Weryfikacja profili Facebook

A jak Wam się podobają najnowsze zmiany? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.