Dwie zmiany na Facebooku

Dwie zmiany na Facebooku

Brief.pl / Technologie

Facebook wprowadził nową funkcję dla statusów w postaci określania swojego nastroju oraz weryfikację profili i fanpage'y celebrytów. Możliwość dodawania emotikonki określającej nasz nastrój lub czynność, którą aktualnie wykonujemy jest ciekawym dodatkiem. Pozwoli też użytkownikom Facebooka jeszcze pełniej wyrażać siebie oraz swoje emocje.

-

Przykładowo po wybraniu czynności takiej jak "oglądanie" użytkownik otrzymuje podpowiedzi fanpage'y  popularnych filmów i seriali.

Status Facebook
Jak można się domyślać, nowa funkcjonalność pomoże Facebookowi zbierać więcej informacji o użytkownikach. Jednocześnie, dane te powinny pomóc w lepszym doborze grupy celowej reklam na Facebooku. Nie jest tajemnicą, że oprócz obecności na urządzeniach mobilnych, klikalność reklam na portalu jest jedną z ważniejszych spraw dla portalu z Menlo Park.

Drugą nowością jest wprowadzenie weryfikacji fanpage'y celebrytów. W przyszłości funkcja ta będzie także wykorzystywana na indywidualnych profilach użytkowników.  Jednak to Facebook zdecyduje, które fanpage lub profile muszą zostać zweryfikowane. 

Warto przypomnieć, że zweryfikowane profile są już od dawna dostępne na Twitterze.

Weryfikacja profili Facebook

A jak Wam się podobają najnowsze zmiany? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.