Dwie zmiany na Facebooku

Dwie zmiany na Facebooku

Brief.pl / Technologie

Facebook wprowadził nową funkcję dla statusów w postaci określania swojego nastroju oraz weryfikację profili i fanpage'y celebrytów. Możliwość dodawania emotikonki określającej nasz nastrój lub czynność, którą aktualnie wykonujemy jest ciekawym dodatkiem. Pozwoli też użytkownikom Facebooka jeszcze pełniej wyrażać siebie oraz swoje emocje.

-

Przykładowo po wybraniu czynności takiej jak "oglądanie" użytkownik otrzymuje podpowiedzi fanpage'y  popularnych filmów i seriali.

Status Facebook
Jak można się domyślać, nowa funkcjonalność pomoże Facebookowi zbierać więcej informacji o użytkownikach. Jednocześnie, dane te powinny pomóc w lepszym doborze grupy celowej reklam na Facebooku. Nie jest tajemnicą, że oprócz obecności na urządzeniach mobilnych, klikalność reklam na portalu jest jedną z ważniejszych spraw dla portalu z Menlo Park.

Drugą nowością jest wprowadzenie weryfikacji fanpage'y celebrytów. W przyszłości funkcja ta będzie także wykorzystywana na indywidualnych profilach użytkowników.  Jednak to Facebook zdecyduje, które fanpage lub profile muszą zostać zweryfikowane. 

Warto przypomnieć, że zweryfikowane profile są już od dawna dostępne na Twitterze.

Weryfikacja profili Facebook

A jak Wam się podobają najnowsze zmiany? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.