Dwie zmiany na Facebooku

Dwie zmiany na Facebooku

Brief.pl / Technologie

Facebook wprowadził nową funkcję dla statusów w postaci określania swojego nastroju oraz weryfikację profili i fanpage'y celebrytów. Możliwość dodawania emotikonki określającej nasz nastrój lub czynność, którą aktualnie wykonujemy jest ciekawym dodatkiem. Pozwoli też użytkownikom Facebooka jeszcze pełniej wyrażać siebie oraz swoje emocje.

-

Przykładowo po wybraniu czynności takiej jak "oglądanie" użytkownik otrzymuje podpowiedzi fanpage'y  popularnych filmów i seriali.

Status Facebook
Jak można się domyślać, nowa funkcjonalność pomoże Facebookowi zbierać więcej informacji o użytkownikach. Jednocześnie, dane te powinny pomóc w lepszym doborze grupy celowej reklam na Facebooku. Nie jest tajemnicą, że oprócz obecności na urządzeniach mobilnych, klikalność reklam na portalu jest jedną z ważniejszych spraw dla portalu z Menlo Park.

Drugą nowością jest wprowadzenie weryfikacji fanpage'y celebrytów. W przyszłości funkcja ta będzie także wykorzystywana na indywidualnych profilach użytkowników.  Jednak to Facebook zdecyduje, które fanpage lub profile muszą zostać zweryfikowane. 

Warto przypomnieć, że zweryfikowane profile są już od dawna dostępne na Twitterze.

Weryfikacja profili Facebook

A jak Wam się podobają najnowsze zmiany? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.