Dwie zmiany na Facebooku

Dwie zmiany na Facebooku

Brief.pl / Technologie

Facebook wprowadził nową funkcję dla statusów w postaci określania swojego nastroju oraz weryfikację profili i fanpage'y celebrytów. Możliwość dodawania emotikonki określającej nasz nastrój lub czynność, którą aktualnie wykonujemy jest ciekawym dodatkiem. Pozwoli też użytkownikom Facebooka jeszcze pełniej wyrażać siebie oraz swoje emocje.

-

Przykładowo po wybraniu czynności takiej jak "oglądanie" użytkownik otrzymuje podpowiedzi fanpage'y  popularnych filmów i seriali.

Status Facebook
Jak można się domyślać, nowa funkcjonalność pomoże Facebookowi zbierać więcej informacji o użytkownikach. Jednocześnie, dane te powinny pomóc w lepszym doborze grupy celowej reklam na Facebooku. Nie jest tajemnicą, że oprócz obecności na urządzeniach mobilnych, klikalność reklam na portalu jest jedną z ważniejszych spraw dla portalu z Menlo Park.

Drugą nowością jest wprowadzenie weryfikacji fanpage'y celebrytów. W przyszłości funkcja ta będzie także wykorzystywana na indywidualnych profilach użytkowników.  Jednak to Facebook zdecyduje, które fanpage lub profile muszą zostać zweryfikowane. 

Warto przypomnieć, że zweryfikowane profile są już od dawna dostępne na Twitterze.

Weryfikacja profili Facebook

A jak Wam się podobają najnowsze zmiany? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.