Brand Journalism - poznaj program szkolenia

Brand Journalism - poznaj program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism, w ramach cyklu Content Maketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj!

-

Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczne i przyjazne klientom środki osiągania celów promocyjnych. Rozumienie takich pojęć jak brand journalism czy storytelling, a także umiejętność analizy i tworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji, to dla dziennikarzy, ale również dla marketerów i osób zarządzających komunikacją w firmach i organizacjach obowiązkowa wiedza w XXI wieku.


KIEDY: 19.01.2016

GDZIE: Siedziba Dentsu Aegis Network Polska, ul. Czerska 12, Warszawa


PROGRAM:

9.00 – 10.30 Brand journalism, czyli biznes pełen treści - budowanie mediów, które kreują pożądany wizerunek firmy i zwiększają sprzedaż

Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający, Content House

10.30  -10.45
Przerwa kawowa

10.45 – 12,15 Jakie treści lubią ludzie? Czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować!

Artur Jabłoński, Arturjablonski.com

12.15 – 12.30
Przerwa kawowa

12.30 – 14.00 Brand Journal w praktyce: jak zacząć?

Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk, Allegro

 

14.00 – 15.00
Lunch

PRELEGENCI:

Artur Jabłoński,

Fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie marketingu i komunikacji firmom i instytucjom różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury i startupy. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze blog o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

Grzegorz Miłkowski

Dyrektor zarządzający Content House. W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Jest twórcą i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MobileClick.pl oraz MarketingLink.pl - internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie.

Michał Bonarowski

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Pełni funkcję PR Brand Managera w Allegro.pl - największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ekspert Superbrands, juror konkursu Effie w 2014.

Paweł Klimiuk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Allegro, gdzie odpowiada nie tylko za PR, ale również komunikację wewnętrznąi CSR, w tym za Fundację Allegro All For Planet. Członek European Association of Communication Directors. Zajmuje się komunikacją od ponad 16 lat, więc jak sam o sobie mówi – pamięta czasy kiedy teksty przenosiło się między komputerami na dyskietkach, informacje prasowe wysyłało faksem, a redakcje chciały i mogły sobie pozwolić na wysyłać dziennikarzy na zagraniczne study tours. Doświadczenie w komunikacji zdobywał m.in. w lotnictwie i branży finansowo-inwestycyjnej. Od 2009 roku pracuje “w internetach” – najpierw w Grupie Onet a od 2012 r. dla Grupy Allegro. Prywatnie pasjonat vintage audio, winyli i książkowych reportaży.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O CYKLU NASZYCH SZKOLEŃ!

::

Fot. Fotolia/  Giuseppe Porzani

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.