wp - grudzien 2016

Brand Journalism - poznaj program szkolenia

Brand Journalism - poznaj program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism, w ramach cyklu Content Maketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj!

-

Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczne i przyjazne klientom środki osiągania celów promocyjnych. Rozumienie takich pojęć jak brand journalism czy storytelling, a także umiejętność analizy i tworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji, to dla dziennikarzy, ale również dla marketerów i osób zarządzających komunikacją w firmach i organizacjach obowiązkowa wiedza w XXI wieku.


KIEDY: 19.01.2016

GDZIE: Siedziba Dentsu Aegis Network Polska, ul. Czerska 12, Warszawa


PROGRAM:

9.00 – 10.30 Brand journalism, czyli biznes pełen treści - budowanie mediów, które kreują pożądany wizerunek firmy i zwiększają sprzedaż

Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający, Content House

10.30  -10.45
Przerwa kawowa

10.45 – 12,15 Jakie treści lubią ludzie? Czyli co i jak publikować, by odbiorcy chcieli od nas… kupować!

Artur Jabłoński, Arturjablonski.com

12.15 – 12.30
Przerwa kawowa

12.30 – 14.00 Brand Journal w praktyce: jak zacząć?

Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk, Allegro

 

14.00 – 15.00
Lunch

PRELEGENCI:

Artur Jabłoński,

Fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie marketingu i komunikacji firmom i instytucjom różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury i startupy. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze blog o marketingu i komunikacji: www.arturjablonski.com

Grzegorz Miłkowski

Dyrektor zarządzający Content House. W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Jest twórcą i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MobileClick.pl oraz MarketingLink.pl - internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie.

Michał Bonarowski

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Pełni funkcję PR Brand Managera w Allegro.pl - największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ekspert Superbrands, juror konkursu Effie w 2014.

Paweł Klimiuk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Allegro, gdzie odpowiada nie tylko za PR, ale również komunikację wewnętrznąi CSR, w tym za Fundację Allegro All For Planet. Członek European Association of Communication Directors. Zajmuje się komunikacją od ponad 16 lat, więc jak sam o sobie mówi – pamięta czasy kiedy teksty przenosiło się między komputerami na dyskietkach, informacje prasowe wysyłało faksem, a redakcje chciały i mogły sobie pozwolić na wysyłać dziennikarzy na zagraniczne study tours. Doświadczenie w komunikacji zdobywał m.in. w lotnictwie i branży finansowo-inwestycyjnej. Od 2009 roku pracuje “w internetach” – najpierw w Grupie Onet a od 2012 r. dla Grupy Allegro. Prywatnie pasjonat vintage audio, winyli i książkowych reportaży.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O CYKLU NASZYCH SZKOLEŃ!

::

Fot. Fotolia/  Giuseppe Porzani

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.