Storytelling - program szkolenia

Storytelling - program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Jaka jest Twoja historia? O czym powinna opowiadać Twoja firma? Jak zaskarbić sobie sympatię odbiorców i wzbudzić w nich emocje? Brief zaprasza na drugą edycję szkolenie Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczne i przyjazne klientom środki osiągania celów promocyjnych. Rozumienie takich pojęć jak brand journalism czy storytelling, a także umiejętność analizy i tworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji, to dla dziennikarzy, ale również dla marketerów i osób zarządzających komunikacją w firmach i organizacjach obowiązkowa wiedza w XXI wieku.


PROGRAM:

9.00 – 10.30

Zabierzcie ode mnie te szpilki! Czego nie wiesz o opowieściach

Paweł Tkaczyk, Midea

 

10.30 – 10.45 Przerwa kawowa

 

10.45 – 12.15

Wartości firmy a opowieść. Jak to wygląda w komunikacji?

dr hab. Jacek Wasilewski, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego 

 

12.15 – 12.45 Lunch

 

12.45 – 14.15

Mniej abstrakcji, więcej akcji - wszystko, co zawsze chciałeś wiedzieć o komponentach tzw. "dobrej" historii

Michał Celmerowski, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoła Wyższej Psychologii Społecznej 

 

 

PRELEGENCI:

 


Paweł Tkaczyk

Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.

 

 Jacek Wasilewski

Dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu po polsku – "Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie" wydana przez Saatchi &Saatchi. Na warsztatach narracyjnych pomaga firmom znaleźć storytellingowe rozwiązania ich problemów komunikacyjnych. Jest analitykiem reklam i komunikacji korporacyjnej oraz analizuje semiotycznie kody kultury. Wykładał semiotykę kultury na SWPS, teorie narracji na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też scenarzystą i dramaturgiem (Ojciec Bóg, Teatr Polonia). Współpracuje z firmą Neuroidea, gdzie łączy analizę narracyjną z danymi biometrycznymi – eytrackingiem i facetrackingiem, opierając się na naukowych podstawach analizy narracyjnej. Czerpie z metod językoznawstwa, semiotyki, narratywistyki, psychologii. Pracował również jako kreator opowieści politycznej i jako twórca przemówień. Jego dewizą jest dyskrecja.

 

Michał Celmerowski

Od 16 lat trener i coach umiejętności komunikacyjnych. W swojej karierze wykształcił 2000 menedżerów różnych szczebli. Od 8 lat zafascynowany storytellingiem. Zajmuje się takimi tematami jak storytelling dla liderów - wykorzystanie strategicznego opowiadania w zarządzaniu zespołem, przywództwo charyzmatyczne i nowe koncepcje w przywództwie; budowanie zaufania, narracyjne techniki i prezentacje sprzedażowe, marketing narracyjny, personal branding, storytelling jako współczesna technika prowadzenia prezentacji, strategiczny humor w biznesie. Założyciel Business Storytelling Institute – pierwszej firmy w Polsce, która specjalizuje się w narracyjnej strategii komunikacji. W swojej pracy naukowej łączy praktykę storytellingu z wynikami badań naukowych i perswazją narracyjną. Na początku 2016 roku nakładem wydawnictwa Słowa i Myśli ukaże się podręcznik “Storytelling biznesowy”. Doświadczenie radiowe i telewizyjne, performer, stand-up’er. Pracował m.in. dla AVIVA, RWE, City Bank, AXA Polska, Nordea Bank i wielu innych. 

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE! 

::

Fot. Fotolia/tomer turjeman

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?