wp - grudzien 2016

Analityka w content marketingu - program szkolenia

Analityka w content marketingu - program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Brief zaprasza na drugą edycję szkolenie z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

 

KIEDY?

- 6 kwietnia 2016 (środa)

 

GDZIE?

- VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa

 

Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś <<


PROGRAM:

 

9.00 – 10.30 

Analiza danych z social media - które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku?

Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24

 

10.30 – 10.45
Przerwa kawowa

10.45 – 12.15 

Modele pomiaru contentu

Albert Hupa, prezes, IRCenter

12.15 – 12.45
Lunch


12.45 – 14.15

Czy content marketing sprzedaje?

Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji, PBI

14.15 – 14.30
Przerwa kawowa

14.30 – 16.00

Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0.

Filip Franczak, UX Designer, Contactis Group

 

 ::

PRELEGENCI:

 

Filip Franczak

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl , a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kontem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od lutego 2016 roku związany z firmą Contactis Group, współpracuje z agencjami takimi jak Insignia, Hand Made i Brandman.

Albert Hupa

Dr Albert Hupa, prezes IRCenter, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz internetowych. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze  wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

Anna Miotk

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Od ponad 6 lat związany z branżą internetową profesjonalnie jaki i hobbystycznie.
Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca, trafić do FacebookNOW na stanowisko social media managera i analityka. Od grudnia 2011 w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu Internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

::

Fot. Fotolia/ princerko

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.