Analityka w content marketingu - program szkolenia

Analityka w content marketingu - program szkolenia

Brief.pl / Eventy

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Brief zaprasza na drugą edycję szkolenie z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

-

 

KIEDY?

- 6 kwietnia 2016 (środa)

 

GDZIE?

- VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa

 

Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś <<


PROGRAM:

 

9.00 – 10.30 

Analiza danych z social media - które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku?

Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24

 

10.30 – 10.45
Przerwa kawowa

10.45 – 12.15 

Modele pomiaru contentu

Albert Hupa, prezes, IRCenter

12.15 – 12.45
Lunch


12.45 – 14.15

Czy content marketing sprzedaje?

Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji, PBI

14.15 – 14.30
Przerwa kawowa

14.30 – 16.00

Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0.

Filip Franczak, UX Designer, Contactis Group

 

 ::

PRELEGENCI:

 

Filip Franczak

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl , a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kontem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od lutego 2016 roku związany z firmą Contactis Group, współpracuje z agencjami takimi jak Insignia, Hand Made i Brandman.

Albert Hupa

Dr Albert Hupa, prezes IRCenter, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz internetowych. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze  wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

Anna Miotk

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Od ponad 6 lat związany z branżą internetową profesjonalnie jaki i hobbystycznie.
Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca, trafić do FacebookNOW na stanowisko social media managera i analityka. Od grudnia 2011 w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu Internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

::

Fot. Fotolia/ princerko

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.