#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

Brief TV / Aktualności

Za nami pierwszy tydzień nadawania nowego program #BRIEFmorning, w którym Krzysztof Bulski codziennie rano, punktualnie o 9:00, na kanale @BriefPolska w aplikacji Periscope zaczyna rozmowę z gościem dnia. Zapraszamy na podsumowanie tematów, którymi zajmowaliśmy się w ostatnim tygodniu.

-

PONIEDZIAŁEK: Adam Łaszyn, Alert Media Communications

 

Jak Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu?

Kto przegrał a kto wygrał kampanię wyborczą?

Dlaczego nie podoba nam się prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania?

 

 

WTOREK: Jacek Gratkiewicz i Paweł Truszczyński, Radio ZET

 

Czy dziennikarze czytają informacje prasowe?

Dlaczego Twitter jest dla nich pierwszym źródłem informacji?

 

 

ŚRODA: Michał Bonarowski, Grupa Allegro

Jak działa brand journalism w Allegro?

Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?

Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

CZWARTEK: Grzegorz Zięba, GoVideo / Ikona

Czy AdBlock to szansa na zwiększenie przychodów dla branży video?

Kto wygra wojnę pomiędzy YouTubem a Facebookiem?

Czy live streaming jest dla wszystkich?

 

 

PIĄTEK: Rafał Baran, 4fun Media S.A.

Jak się robi telewizję muzyczną w czasach social media?

Jaka jest przyszłość MCN'ów?

Jak tworzyć skuteczne kampanie skierowane do młodego odbiorcy?

 

 

Kolejne wydanie programu #BRIEFmorning znowu w poniedziałek o 9:00 na żywo Periscope @BriefPolska. Zapraszamy do aktywnego udziału.

Partnerem technologicznym programu #BRIEFmorning jest firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.