#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

Brief TV / Aktualności

Za nami pierwszy tydzień nadawania nowego program #BRIEFmorning, w którym Krzysztof Bulski codziennie rano, punktualnie o 9:00, na kanale @BriefPolska w aplikacji Periscope zaczyna rozmowę z gościem dnia. Zapraszamy na podsumowanie tematów, którymi zajmowaliśmy się w ostatnim tygodniu.

-

PONIEDZIAŁEK: Adam Łaszyn, Alert Media Communications

 

Jak Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu?

Kto przegrał a kto wygrał kampanię wyborczą?

Dlaczego nie podoba nam się prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania?

 

 

WTOREK: Jacek Gratkiewicz i Paweł Truszczyński, Radio ZET

 

Czy dziennikarze czytają informacje prasowe?

Dlaczego Twitter jest dla nich pierwszym źródłem informacji?

 

 

ŚRODA: Michał Bonarowski, Grupa Allegro

Jak działa brand journalism w Allegro?

Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?

Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

CZWARTEK: Grzegorz Zięba, GoVideo / Ikona

Czy AdBlock to szansa na zwiększenie przychodów dla branży video?

Kto wygra wojnę pomiędzy YouTubem a Facebookiem?

Czy live streaming jest dla wszystkich?

 

 

PIĄTEK: Rafał Baran, 4fun Media S.A.

Jak się robi telewizję muzyczną w czasach social media?

Jaka jest przyszłość MCN'ów?

Jak tworzyć skuteczne kampanie skierowane do młodego odbiorcy?

 

 

Kolejne wydanie programu #BRIEFmorning znowu w poniedziałek o 9:00 na żywo Periscope @BriefPolska. Zapraszamy do aktywnego udziału.

Partnerem technologicznym programu #BRIEFmorning jest firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.