#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

Brief TV / Aktualności

Za nami pierwszy tydzień nadawania nowego program #BRIEFmorning, w którym Krzysztof Bulski codziennie rano, punktualnie o 9:00, na kanale @BriefPolska w aplikacji Periscope zaczyna rozmowę z gościem dnia. Zapraszamy na podsumowanie tematów, którymi zajmowaliśmy się w ostatnim tygodniu.

-

PONIEDZIAŁEK: Adam Łaszyn, Alert Media Communications

 

Jak Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu?

Kto przegrał a kto wygrał kampanię wyborczą?

Dlaczego nie podoba nam się prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania?

 

 

WTOREK: Jacek Gratkiewicz i Paweł Truszczyński, Radio ZET

 

Czy dziennikarze czytają informacje prasowe?

Dlaczego Twitter jest dla nich pierwszym źródłem informacji?

 

 

ŚRODA: Michał Bonarowski, Grupa Allegro

Jak działa brand journalism w Allegro?

Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?

Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

CZWARTEK: Grzegorz Zięba, GoVideo / Ikona

Czy AdBlock to szansa na zwiększenie przychodów dla branży video?

Kto wygra wojnę pomiędzy YouTubem a Facebookiem?

Czy live streaming jest dla wszystkich?

 

 

PIĄTEK: Rafał Baran, 4fun Media S.A.

Jak się robi telewizję muzyczną w czasach social media?

Jaka jest przyszłość MCN'ów?

Jak tworzyć skuteczne kampanie skierowane do młodego odbiorcy?

 

 

Kolejne wydanie programu #BRIEFmorning znowu w poniedziałek o 9:00 na żywo Periscope @BriefPolska. Zapraszamy do aktywnego udziału.

Partnerem technologicznym programu #BRIEFmorning jest firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.