wp - grudzien 2016

#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

Brief TV / Aktualności

Za nami pierwszy tydzień nadawania nowego program #BRIEFmorning, w którym Krzysztof Bulski codziennie rano, punktualnie o 9:00, na kanale @BriefPolska w aplikacji Periscope zaczyna rozmowę z gościem dnia. Zapraszamy na podsumowanie tematów, którymi zajmowaliśmy się w ostatnim tygodniu.

-

PONIEDZIAŁEK: Adam Łaszyn, Alert Media Communications

 

Jak Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu?

Kto przegrał a kto wygrał kampanię wyborczą?

Dlaczego nie podoba nam się prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania?

 

 

WTOREK: Jacek Gratkiewicz i Paweł Truszczyński, Radio ZET

 

Czy dziennikarze czytają informacje prasowe?

Dlaczego Twitter jest dla nich pierwszym źródłem informacji?

 

 

ŚRODA: Michał Bonarowski, Grupa Allegro

Jak działa brand journalism w Allegro?

Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?

Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

CZWARTEK: Grzegorz Zięba, GoVideo / Ikona

Czy AdBlock to szansa na zwiększenie przychodów dla branży video?

Kto wygra wojnę pomiędzy YouTubem a Facebookiem?

Czy live streaming jest dla wszystkich?

 

 

PIĄTEK: Rafał Baran, 4fun Media S.A.

Jak się robi telewizję muzyczną w czasach social media?

Jaka jest przyszłość MCN'ów?

Jak tworzyć skuteczne kampanie skierowane do młodego odbiorcy?

 

 

Kolejne wydanie programu #BRIEFmorning znowu w poniedziałek o 9:00 na żywo Periscope @BriefPolska. Zapraszamy do aktywnego udziału.

Partnerem technologicznym programu #BRIEFmorning jest firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.