#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

#BRIEFmorning – podsumowanie tygodnia

Brief TV / Aktualności

Za nami pierwszy tydzień nadawania nowego program #BRIEFmorning, w którym Krzysztof Bulski codziennie rano, punktualnie o 9:00, na kanale @BriefPolska w aplikacji Periscope zaczyna rozmowę z gościem dnia. Zapraszamy na podsumowanie tematów, którymi zajmowaliśmy się w ostatnim tygodniu.

-

PONIEDZIAŁEK: Adam Łaszyn, Alert Media Communications

 

Jak Adam Łaszyn komentuje dyskusję po tragicznych wydarzeniach w Paryżu?

Kto przegrał a kto wygrał kampanię wyborczą?

Dlaczego nie podoba nam się prywatne reality show rodziny Dzikowskich z Poznania?

 

 

WTOREK: Jacek Gratkiewicz i Paweł Truszczyński, Radio ZET

 

Czy dziennikarze czytają informacje prasowe?

Dlaczego Twitter jest dla nich pierwszym źródłem informacji?

 

 

ŚRODA: Michał Bonarowski, Grupa Allegro

Jak działa brand journalism w Allegro?

Czego możemy nauczyć się od Chińczyków?

Jak branża e-commerce przygotowuje się do świąt?

 

 

CZWARTEK: Grzegorz Zięba, GoVideo / Ikona

Czy AdBlock to szansa na zwiększenie przychodów dla branży video?

Kto wygra wojnę pomiędzy YouTubem a Facebookiem?

Czy live streaming jest dla wszystkich?

 

 

PIĄTEK: Rafał Baran, 4fun Media S.A.

Jak się robi telewizję muzyczną w czasach social media?

Jaka jest przyszłość MCN'ów?

Jak tworzyć skuteczne kampanie skierowane do młodego odbiorcy?

 

 

Kolejne wydanie programu #BRIEFmorning znowu w poniedziałek o 9:00 na żywo Periscope @BriefPolska. Zapraszamy do aktywnego udziału.

Partnerem technologicznym programu #BRIEFmorning jest firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.