Jaka jest efektywność content marketingu?

Jaka jest efektywność content marketingu?

Brief.pl / Wiedza

Ile trzeba wydawać, aby zwiększyć efektywność swoich działań? Jakie treści najczęściej tworzą polscy marketerzy? Jak zmieni się content marketing w kolejnych 5 latach? Przypominamy raport stworzony przez Whitepress – "Content marketing w Polsce - efektywność, strategie, prognozy 2016".

-

Jakie są najważniejsze wnioski z badań? Ponad 50 proc. badanych uważa, że mierzenie skuteczności content marketingu jest trudne, a 20 proc. w ogóle takich pomiarów nie prowadzi. Wśród celów, jakie marketerzy chcą realizować za pomocą content marketingu, najważniejsze okazało się budowanie świadomości marki – opowiedziało się za tym 75 proc. badanych oraz pozyskiwanie leadów, klientów i sprzedaż – 69 proc. Wydaje się też, że czas dużych budżetów kierowanych na działania CM jeszcze nie nastał – 46 proc. przebadanych firm wydaje na content marketing mniej niż 1000 złotych miesięcznie. Jednocześnie podobny procent firm planuje zwiększyć budżet na działania CM w kolejnych latach.

- Wymagania internautów będą rosły. Już niedługo nie tak łatwo będzie ich zachęcić do interakcji jednie po przeczytaniu kolejnego artykułu czy porady. Formy contentu staną się coraz bardziej dopracowane, unikalne i interaktywne. Powstaną dedykowane rozwiązania służące do publikacji, promocji i dzielenia się wysokiej jakości treściami. Ze strony firm nacisk zostanie położony na mierzenie efektów oraz łączenie działań CM z marketing automation i lead nurturing – podsumowuje dr Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

W raporcie w sumie omówiono siedem obszarów związanych z content marketingiem – ocenę CM, efektywność i pomiar działań, strategię, realizację strategii, cele, budżet i prognozy.

Raport do pobrania tutaj.

 

***

Magazyn "Brief" zaprasza na II edycję szkoleń:

Content marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj

***

Kiedy?

ANALITYKA: 06.04.2016 (środa) => PROGRAM

VIDEO CONTENT MARKETING: 12.04.2016 (wtorek) => PROGRAM


Gdzie?

VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa

 

Kto?
Szkolenia poprowadzą cenieni eksperci z branży:

 Temat: ANALITYKA

Filip Franczak, Insignia
Albert Hupa, IRCenter
Anna Miotk, PBI
Mikołaj Winkiel, Brand24

 

Temat: VIDEO CONTENT MARKETING

Jakub Kaliciński, Fog Content Agency, Kalicinscy.com
Robert Serek, Vice Poland
Wojciech Szupelak, MediaKraft Polska
Grzegorz Zięba, studio filmowe Ikona


Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów.
Dzięki bardzo praktycznej formie szkoleń content marketing stanie się Twoim największym sprzymierzeńcem.

Dowiesz się jak: 

* tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści 
* tworzyć opowieść dla swojej marki 
* sprzedawać treścią 
* nauczyć się analizować internetowe trendy 
* rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści

Zapisz się już dziś: 

6 kwietnia => ANALITYKA
12 kwietnia => VIDEO CONTENT MARKETING

 ::

Źródło: Whitepress.pl; Zdjęcie: fotolia.com/Autor: designer491

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.