Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu

Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu

Brief.pl / Aktualności

Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii Real Time Performance Marketing, realizowanej Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.

-

Przy e-booku pracowało trzech autorów – Rafał Kania, Filip Kłodawski, Magdalena Krzemieniewska. Jest to poradnik opisujący świeże spojrzenie na digital marketing.

Realizacja kampanii performance marketingowych w Novem składa się z wielu etapów i pracuje nad nimi kilkudziesięciu specjalistów, a w każdym z tych etapów wykorzystywane są narzędzia, analityka i kreatywność. E-book został podzielony na 5 rozdziałów, ze względu na kolejność etapów realizacji strategii Novem – zdefiniowanej jako Real Time Performance Marketing. Są to: Cel reklamodawcy, Wprowadzenie do Real Time Performance Marketingu, Tworzenie strategii Real Time Performance Marketing – etap pozyskania klienta, Komunikacja z własną bazą, Agencja – Klient w dłuższej perspektywie czasu.

"Pracując dla wielu marek wiemy, że nie ma uniwersalnej recepty, którą można wygooglać i zastosować we własnym biznesie. Wiemy także, jak wiele zyskać może efektywność dzięki zastosowaniu modelowania atrybucji i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Internautę od lojalnego klienta dzieli dosłownie kilka kliknięć. Zdobycie na nie recepty jest proste i bardzo trudne zarazem. " – mówi we wstępie Jacek Pasławski, CEO Novem.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać ze strony: http://www.novem.pl/ebook. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój firmowy adres e-mail.

Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką, a przede wszystkim rozmową.

Życzymy efektywnej lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.