wp - grudzien 2016

Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu

Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu

Brief.pl / Aktualności

Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii Real Time Performance Marketing, realizowanej Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.

-

Przy e-booku pracowało trzech autorów – Rafał Kania, Filip Kłodawski, Magdalena Krzemieniewska. Jest to poradnik opisujący świeże spojrzenie na digital marketing.

Realizacja kampanii performance marketingowych w Novem składa się z wielu etapów i pracuje nad nimi kilkudziesięciu specjalistów, a w każdym z tych etapów wykorzystywane są narzędzia, analityka i kreatywność. E-book został podzielony na 5 rozdziałów, ze względu na kolejność etapów realizacji strategii Novem – zdefiniowanej jako Real Time Performance Marketing. Są to: Cel reklamodawcy, Wprowadzenie do Real Time Performance Marketingu, Tworzenie strategii Real Time Performance Marketing – etap pozyskania klienta, Komunikacja z własną bazą, Agencja – Klient w dłuższej perspektywie czasu.

"Pracując dla wielu marek wiemy, że nie ma uniwersalnej recepty, którą można wygooglać i zastosować we własnym biznesie. Wiemy także, jak wiele zyskać może efektywność dzięki zastosowaniu modelowania atrybucji i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Internautę od lojalnego klienta dzieli dosłownie kilka kliknięć. Zdobycie na nie recepty jest proste i bardzo trudne zarazem. " – mówi we wstępie Jacek Pasławski, CEO Novem.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać ze strony: http://www.novem.pl/ebook. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój firmowy adres e-mail.

Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką, a przede wszystkim rozmową.

Życzymy efektywnej lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.