Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu

Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu

Brief.pl / Aktualności

Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii Real Time Performance Marketing, realizowanej Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.

-

Przy e-booku pracowało trzech autorów – Rafał Kania, Filip Kłodawski, Magdalena Krzemieniewska. Jest to poradnik opisujący świeże spojrzenie na digital marketing.

Realizacja kampanii performance marketingowych w Novem składa się z wielu etapów i pracuje nad nimi kilkudziesięciu specjalistów, a w każdym z tych etapów wykorzystywane są narzędzia, analityka i kreatywność. E-book został podzielony na 5 rozdziałów, ze względu na kolejność etapów realizacji strategii Novem – zdefiniowanej jako Real Time Performance Marketing. Są to: Cel reklamodawcy, Wprowadzenie do Real Time Performance Marketingu, Tworzenie strategii Real Time Performance Marketing – etap pozyskania klienta, Komunikacja z własną bazą, Agencja – Klient w dłuższej perspektywie czasu.

"Pracując dla wielu marek wiemy, że nie ma uniwersalnej recepty, którą można wygooglać i zastosować we własnym biznesie. Wiemy także, jak wiele zyskać może efektywność dzięki zastosowaniu modelowania atrybucji i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Internautę od lojalnego klienta dzieli dosłownie kilka kliknięć. Zdobycie na nie recepty jest proste i bardzo trudne zarazem. " – mówi we wstępie Jacek Pasławski, CEO Novem.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać ze strony: http://www.novem.pl/ebook. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój firmowy adres e-mail.

Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką, a przede wszystkim rozmową.

Życzymy efektywnej lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.