Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Brief for Poland / Aktualności

20 listopada 2015 roku rusza druga edycja Barometru Marki Miejsc. Celem badania jest zdiagnozowanie stanu zarządzania markami miejsc w Polsce. Jest to wspólna inicjatywa Brief for Poland oraz Instytutu ARC Rynek i Opinia.

-

Wyniki pierwszej edycji badania Barometr Marki Miejsca zostały zaprezentowane podczas drugiej edycji Welcome Festivalu, która odbyła się w dniach 24-25 czerwca 2013 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W 2013 roku niespełna 50 proc. urzędów zadeklarowało, że posiada strategię marki. Na ogół respondenci deklarowali bardzo duże zadowolenie z ostatecznego kształtu marki, jej trafności, oprawy wizualnej czy tkwiącego w niej potencjału. Znacznie mniej zadowoleni są z wdrażania strategii. W większości przypadków – 2/3 – strategia jest wdrażana w sposób selektywny, częściowy. Czytaj więcej na ten temat.

::

Chcemy, by to badanie polskich samorządów stale towarzyszyło kolejnym stadiom rozwoju marketingu terytorialnego, na bieżąco dokumentując trendy, opinie i postawy osób, które na co dzień zarządzają markami miejsc.

Kolejna edycja badania będzie okazją do odpowiedzi na kluczowe pytania w zakresie zarządzania markami miejsc: Czy miasta i regiony posiadają strategię marki miejsca? Czy i jak jest ona realizowana? Co jest celem marki terytorialnej? Które narzędzia są niezbędne w działaniach związanych z zarządzaniem marką miejsca? Co stanowi największy problem lub wyzwanie dla osób pracujących nad marką miejsca? 

::

Zaproszenie do wypełnienia ankiety

Zapraszamy osoby pracujące w działach promocji JST oraz wszytskie osoby, które w swojej pracy mają do czynienia z zarządzaniem marką miejsca, do podzielenia się z nami swoimi opiniami i doświadczeniami w ramach internetowej ankiety. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 15 minut. Badanie potrwa do 27 listopada 2015 roku.

Ankieta znajduje się pod linkiem.

W podziękowaniu za poświęcony czas prześlemy Państwu raport z wynikami.

Wszelkich informacji na temat badania oraz pomoc techniczną można uzyskać pod numerem telefonu 22 584 85 18 i adresem e-mail Barometr_marki_miejsca@arc.com.pl

 ::

Pobierz raport z I edycji badania: Barometr Marki Miejsca_raport.pdf

::

Foto: Fotolia/takasu

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.