Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Brief for Poland / Aktualności

20 listopada 2015 roku rusza druga edycja Barometru Marki Miejsc. Celem badania jest zdiagnozowanie stanu zarządzania markami miejsc w Polsce. Jest to wspólna inicjatywa Brief for Poland oraz Instytutu ARC Rynek i Opinia.

-

Wyniki pierwszej edycji badania Barometr Marki Miejsca zostały zaprezentowane podczas drugiej edycji Welcome Festivalu, która odbyła się w dniach 24-25 czerwca 2013 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W 2013 roku niespełna 50 proc. urzędów zadeklarowało, że posiada strategię marki. Na ogół respondenci deklarowali bardzo duże zadowolenie z ostatecznego kształtu marki, jej trafności, oprawy wizualnej czy tkwiącego w niej potencjału. Znacznie mniej zadowoleni są z wdrażania strategii. W większości przypadków – 2/3 – strategia jest wdrażana w sposób selektywny, częściowy. Czytaj więcej na ten temat.

::

Chcemy, by to badanie polskich samorządów stale towarzyszyło kolejnym stadiom rozwoju marketingu terytorialnego, na bieżąco dokumentując trendy, opinie i postawy osób, które na co dzień zarządzają markami miejsc.

Kolejna edycja badania będzie okazją do odpowiedzi na kluczowe pytania w zakresie zarządzania markami miejsc: Czy miasta i regiony posiadają strategię marki miejsca? Czy i jak jest ona realizowana? Co jest celem marki terytorialnej? Które narzędzia są niezbędne w działaniach związanych z zarządzaniem marką miejsca? Co stanowi największy problem lub wyzwanie dla osób pracujących nad marką miejsca? 

::

Zaproszenie do wypełnienia ankiety

Zapraszamy osoby pracujące w działach promocji JST oraz wszytskie osoby, które w swojej pracy mają do czynienia z zarządzaniem marką miejsca, do podzielenia się z nami swoimi opiniami i doświadczeniami w ramach internetowej ankiety. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 15 minut. Badanie potrwa do 27 listopada 2015 roku.

Ankieta znajduje się pod linkiem.

W podziękowaniu za poświęcony czas prześlemy Państwu raport z wynikami.

Wszelkich informacji na temat badania oraz pomoc techniczną można uzyskać pod numerem telefonu 22 584 85 18 i adresem e-mail Barometr_marki_miejsca@arc.com.pl

 ::

Pobierz raport z I edycji badania: Barometr Marki Miejsca_raport.pdf

::

Foto: Fotolia/takasu

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.