Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Brief for Poland / Aktualności

20 listopada 2015 roku rusza druga edycja Barometru Marki Miejsc. Celem badania jest zdiagnozowanie stanu zarządzania markami miejsc w Polsce. Jest to wspólna inicjatywa Brief for Poland oraz Instytutu ARC Rynek i Opinia.

-

Wyniki pierwszej edycji badania Barometr Marki Miejsca zostały zaprezentowane podczas drugiej edycji Welcome Festivalu, która odbyła się w dniach 24-25 czerwca 2013 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W 2013 roku niespełna 50 proc. urzędów zadeklarowało, że posiada strategię marki. Na ogół respondenci deklarowali bardzo duże zadowolenie z ostatecznego kształtu marki, jej trafności, oprawy wizualnej czy tkwiącego w niej potencjału. Znacznie mniej zadowoleni są z wdrażania strategii. W większości przypadków – 2/3 – strategia jest wdrażana w sposób selektywny, częściowy. Czytaj więcej na ten temat.

::

Chcemy, by to badanie polskich samorządów stale towarzyszyło kolejnym stadiom rozwoju marketingu terytorialnego, na bieżąco dokumentując trendy, opinie i postawy osób, które na co dzień zarządzają markami miejsc.

Kolejna edycja badania będzie okazją do odpowiedzi na kluczowe pytania w zakresie zarządzania markami miejsc: Czy miasta i regiony posiadają strategię marki miejsca? Czy i jak jest ona realizowana? Co jest celem marki terytorialnej? Które narzędzia są niezbędne w działaniach związanych z zarządzaniem marką miejsca? Co stanowi największy problem lub wyzwanie dla osób pracujących nad marką miejsca? 

::

Zaproszenie do wypełnienia ankiety

Zapraszamy osoby pracujące w działach promocji JST oraz wszytskie osoby, które w swojej pracy mają do czynienia z zarządzaniem marką miejsca, do podzielenia się z nami swoimi opiniami i doświadczeniami w ramach internetowej ankiety. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 15 minut. Badanie potrwa do 27 listopada 2015 roku.

Ankieta znajduje się pod linkiem.

W podziękowaniu za poświęcony czas prześlemy Państwu raport z wynikami.

Wszelkich informacji na temat badania oraz pomoc techniczną można uzyskać pod numerem telefonu 22 584 85 18 i adresem e-mail Barometr_marki_miejsca@arc.com.pl

 ::

Pobierz raport z I edycji badania: Barometr Marki Miejsca_raport.pdf

::

Foto: Fotolia/takasu

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.