wp - grudzien 2016

Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Rusza II edycja Barometru Marki Miejsc

Brief for Poland / Aktualności

20 listopada 2015 roku rusza druga edycja Barometru Marki Miejsc. Celem badania jest zdiagnozowanie stanu zarządzania markami miejsc w Polsce. Jest to wspólna inicjatywa Brief for Poland oraz Instytutu ARC Rynek i Opinia.

-

Wyniki pierwszej edycji badania Barometr Marki Miejsca zostały zaprezentowane podczas drugiej edycji Welcome Festivalu, która odbyła się w dniach 24-25 czerwca 2013 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W 2013 roku niespełna 50 proc. urzędów zadeklarowało, że posiada strategię marki. Na ogół respondenci deklarowali bardzo duże zadowolenie z ostatecznego kształtu marki, jej trafności, oprawy wizualnej czy tkwiącego w niej potencjału. Znacznie mniej zadowoleni są z wdrażania strategii. W większości przypadków – 2/3 – strategia jest wdrażana w sposób selektywny, częściowy. Czytaj więcej na ten temat.

::

Chcemy, by to badanie polskich samorządów stale towarzyszyło kolejnym stadiom rozwoju marketingu terytorialnego, na bieżąco dokumentując trendy, opinie i postawy osób, które na co dzień zarządzają markami miejsc.

Kolejna edycja badania będzie okazją do odpowiedzi na kluczowe pytania w zakresie zarządzania markami miejsc: Czy miasta i regiony posiadają strategię marki miejsca? Czy i jak jest ona realizowana? Co jest celem marki terytorialnej? Które narzędzia są niezbędne w działaniach związanych z zarządzaniem marką miejsca? Co stanowi największy problem lub wyzwanie dla osób pracujących nad marką miejsca? 

::

Zaproszenie do wypełnienia ankiety

Zapraszamy osoby pracujące w działach promocji JST oraz wszytskie osoby, które w swojej pracy mają do czynienia z zarządzaniem marką miejsca, do podzielenia się z nami swoimi opiniami i doświadczeniami w ramach internetowej ankiety. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 15 minut. Badanie potrwa do 27 listopada 2015 roku.

Ankieta znajduje się pod linkiem.

W podziękowaniu za poświęcony czas prześlemy Państwu raport z wynikami.

Wszelkich informacji na temat badania oraz pomoc techniczną można uzyskać pod numerem telefonu 22 584 85 18 i adresem e-mail Barometr_marki_miejsca@arc.com.pl

 ::

Pobierz raport z I edycji badania: Barometr Marki Miejsca_raport.pdf

::

Foto: Fotolia/takasu

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.