#BRIEFmorning – magazyn Brief rusza z porannymi rozmowami w aplikacji Periscope. Pierwszym gościem Adam Łaszyn.

#BRIEFmorning – magazyn Brief rusza z porannymi rozmowami w aplikacji Periscope. Pierwszym gościem Adam Łaszyn.

Brief.pl / Aktualności

Magazyn Brief uruchamia nowy poranny program video w aplikacji Periscope. Program poprowadzi Krzysztof Bulski. Pierwszym gościem poniedziałkowego wydania #BRIEFmorning będzie Adam Łaszyn. Założyciel Alert Media Communications, specjalista w zakresie strategii komunikacji i marketingu politycznego. Współtwórca sukcesu wyborczego PO w wyborach parlamentarnych w 2007 roku.

-

Dzięki wykorzystaniu aplikacji Periscope widzowie programu będą mogli na żywo zadawać pytania i komentować rozmowę z gościem. Program #BRIEFmorning na żywo może śledzić każdy, kto posiada smartfon z systemami iOS lub Android. Do zalogowania do aplikacji Periscope konieczne jest posiadanie konta na Twitterze. Adres profilu magazynu Brief na Periscope to @BriefPolska.

Transmisja na żywo programu #BRIEFmorning rozpoczynać będzie się zawsze punktualnie o 9:00. Następnie o 9:30 nagranie rozmowy będzie pojawiało się na profilach społecznościowych magazynu Brief na Facebooku i YouTube. Gośćmi Krzysztofa Bulskiego będą eksperci branżowi, liderzy biznesu, bohaterowie najbardziej aktualnych i istotnych wydarzeń. Tematem rozmów będą branżowe aktualności i trendy.

Staramy się zawsze poszukiwać nowej jakości komunikowania z naszymi odbiorcami. Czerpiąc wiedzę z konferencji, które sami organizujemy, na przykład na temat najnowszych form promocji i komunikacji, takich jak „Wideo w sieci” widzimy jak ważne jest wykorzystanie kanału mobile w budowaniu zasięgu tworzonych przez nas treści. #BRIEFmorning to jeden z pierwszych formatów które planujemy uruchomić w ramach rozwoju Brief TV. - ­powiedział Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.

Dodajcie do obserwowanych profilu @BriefPolska na Periscope już dziś i do zobaczenia w poniedziałek o 9:00.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.