#BRIEFmorning – magazyn Brief rusza z porannymi rozmowami w aplikacji Periscope. Pierwszym gościem Adam Łaszyn.

#BRIEFmorning – magazyn Brief rusza z porannymi rozmowami w aplikacji Periscope. Pierwszym gościem Adam Łaszyn.

Brief.pl / Aktualności

Magazyn Brief uruchamia nowy poranny program video w aplikacji Periscope. Program poprowadzi Krzysztof Bulski. Pierwszym gościem poniedziałkowego wydania #BRIEFmorning będzie Adam Łaszyn. Założyciel Alert Media Communications, specjalista w zakresie strategii komunikacji i marketingu politycznego. Współtwórca sukcesu wyborczego PO w wyborach parlamentarnych w 2007 roku.

-

Dzięki wykorzystaniu aplikacji Periscope widzowie programu będą mogli na żywo zadawać pytania i komentować rozmowę z gościem. Program #BRIEFmorning na żywo może śledzić każdy, kto posiada smartfon z systemami iOS lub Android. Do zalogowania do aplikacji Periscope konieczne jest posiadanie konta na Twitterze. Adres profilu magazynu Brief na Periscope to @BriefPolska.

Transmisja na żywo programu #BRIEFmorning rozpoczynać będzie się zawsze punktualnie o 9:00. Następnie o 9:30 nagranie rozmowy będzie pojawiało się na profilach społecznościowych magazynu Brief na Facebooku i YouTube. Gośćmi Krzysztofa Bulskiego będą eksperci branżowi, liderzy biznesu, bohaterowie najbardziej aktualnych i istotnych wydarzeń. Tematem rozmów będą branżowe aktualności i trendy.

Staramy się zawsze poszukiwać nowej jakości komunikowania z naszymi odbiorcami. Czerpiąc wiedzę z konferencji, które sami organizujemy, na przykład na temat najnowszych form promocji i komunikacji, takich jak „Wideo w sieci” widzimy jak ważne jest wykorzystanie kanału mobile w budowaniu zasięgu tworzonych przez nas treści. #BRIEFmorning to jeden z pierwszych formatów które planujemy uruchomić w ramach rozwoju Brief TV. - ­powiedział Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.

Dodajcie do obserwowanych profilu @BriefPolska na Periscope już dziś i do zobaczenia w poniedziałek o 9:00.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?