#BRIEFmorning – magazyn Brief rusza z porannymi rozmowami w aplikacji Periscope. Pierwszym gościem Adam Łaszyn.

#BRIEFmorning – magazyn Brief rusza z porannymi rozmowami w aplikacji Periscope. Pierwszym gościem Adam Łaszyn.

Brief.pl / Aktualności

Magazyn Brief uruchamia nowy poranny program video w aplikacji Periscope. Program poprowadzi Krzysztof Bulski. Pierwszym gościem poniedziałkowego wydania #BRIEFmorning będzie Adam Łaszyn. Założyciel Alert Media Communications, specjalista w zakresie strategii komunikacji i marketingu politycznego. Współtwórca sukcesu wyborczego PO w wyborach parlamentarnych w 2007 roku.

-

Dzięki wykorzystaniu aplikacji Periscope widzowie programu będą mogli na żywo zadawać pytania i komentować rozmowę z gościem. Program #BRIEFmorning na żywo może śledzić każdy, kto posiada smartfon z systemami iOS lub Android. Do zalogowania do aplikacji Periscope konieczne jest posiadanie konta na Twitterze. Adres profilu magazynu Brief na Periscope to @BriefPolska.

Transmisja na żywo programu #BRIEFmorning rozpoczynać będzie się zawsze punktualnie o 9:00. Następnie o 9:30 nagranie rozmowy będzie pojawiało się na profilach społecznościowych magazynu Brief na Facebooku i YouTube. Gośćmi Krzysztofa Bulskiego będą eksperci branżowi, liderzy biznesu, bohaterowie najbardziej aktualnych i istotnych wydarzeń. Tematem rozmów będą branżowe aktualności i trendy.

Staramy się zawsze poszukiwać nowej jakości komunikowania z naszymi odbiorcami. Czerpiąc wiedzę z konferencji, które sami organizujemy, na przykład na temat najnowszych form promocji i komunikacji, takich jak „Wideo w sieci” widzimy jak ważne jest wykorzystanie kanału mobile w budowaniu zasięgu tworzonych przez nas treści. #BRIEFmorning to jeden z pierwszych formatów które planujemy uruchomić w ramach rozwoju Brief TV. - ­powiedział Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.

Dodajcie do obserwowanych profilu @BriefPolska na Periscope już dziś i do zobaczenia w poniedziałek o 9:00.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.