wp - grudzien 2016

Nawet do 800 000 PLN w puli inwestycji dla startupów zgłaszających się do Starter Rocket! Rekrutacja do programu akceleracyjnego przedłużona!

Nawet do 800 000 PLN w puli inwestycji dla startupów zgłaszających się do Starter Rocket!  Rekrutacja do programu akceleracyjnego przedłużona!

Brief.pl / Aktualności

Dofinansowanie aż do 180 000 PLN i dodatkowo nawet do 800 000 PLN od polskich i zagranicznych inwestorów, szansa dla najlepszych na udział od razu w drugim etapie rekrutacji do międzynarodowego programu akceleracyjnego Axel Springer Plug&Play Accelerator, 120 000 USD grantu technologicznego od Microsoft, finałowa prezentacja przed tysiącami uczestników infoShare, a także wsparcie globalnych marek, tj. PwC i Dentons – to pakiet kolejnych korzyści, jakie mogą zyskać uczestnicy programu akceleracyjnego Starter Rocket. Ponieważ do grona programu dołączyli również nowi eksperci, silne marki i partnerzy, a wraz z nimi kolejne możliwości rozwoju dedykowane innowacyjnym pomysłom, organizator projektu – Gdański Inkubator STARTER – zdecydował się na wydłużenie rekrutacji do projektu do 22 listopada.

-

Michał Sadowski z Brand24, Simon McDermott z New Media Cloud czy Cathy White z Seedcamp – to tylko kilku z ekspertów, których wciąż przybywa w programie akceleracyjnym Starter Rocket. Do tej pory swoje wsparcie w projekcie umożliwiającym początkującym przedsiębiorcom przyspieszony start i osiągnięcie celów biznesowych na poziomie globalnym zadeklarowało ponad 50 znanych i cenionych w startupowym środowisku postaci.

– Od czasu rozpoczęcia rekrutacji zyskaliśmy wsparcie ze strony kolejnych, silnych partnerów oraz bogatego grona ekspertów, wśród których znaleźli się działający globalnie przedsiębiorcy, doradcy, trenerzy, inwestorzy oraz mentorzy wyspecjalizowani w różnych tematach biznesowych – mówi Magdalena Smolak z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Ze względu na pojawienie się nowych możliwości zdecydowaliśmy się na przedłużenie rekrutacji. Zależy nam, by z korzyści, jakie oferuje Starter Rocket, mogło skorzystać jeszcze więcej projektów, dlatego w galerii naszych ekspertów pojawili się także przedstawiciele startupów i firm o bardzo wąskich specjalizacjach. Dzięki temu nawet pomysły reprezentujące bardzo unikalne branże mogą spotkać dedykowanych mentorów.


Wśród ekspertów Starter Rocket pojawili się także tj.: Marcin Kowalski (UXPin), Piotr Bucki (Bucki PRO), Michał Jaskólski (Morizon.pl), Tomasz Czapliński (SpeedUp Group), Monika Czaplicka (Wobuzz), Marcin Pokojski (infoShare Academy), Agnieszka Oleszczuk-Widawska (Evenea.pl) czy spec od marketingu – Jacek Kotarbiński. Uczestnicy programu będą mogli poznać doradców nie tylko podczas bezpośrednich spotkań, ale i warsztatów, które zaplanowano na okres pięciu miesięcy trwania akceleracji podczas 7 weekendowych zjazdów. W sumie czeka ich ponad 100 godzin spotkań biznesowych, mentoringu i szkoleń poprzedzonych spotkaniem rekrutacyjnym, czyli tzw. Preparation Camp, które odbędzie się już w styczniu.

– Na Preparation Camp zaprosimy 20 najbardziej innowacyjnych startupów, które podczas wydarzenia będą mieć szansę na rozwój projektów pod okiem partnerów akceleracji, ekspertów i inwestorów. Dodatkowo odbędą się warsztaty z metodologii Lean Canvas czy budowania zespołu oraz sesje mentorskie i trenerskie. To wyjątkowa okazja na zweryfikowanie swojego pomysłu na biznes w gronie najlepszych, światowych ekspertów! – mówi Anna Wylężek ze STARTERA.

Z dwudziestu najlepiej rokujących startupów wybranych zostanie maks. 7 projektów, które zakwalifikują się do udziału w programie. Oprócz wsparcia finansowego i mentorskiego, mogą liczyć na niezbędne zaplecze do rozwoju zaawansowanych technologicznie projektów. – Każdy uczestnik akceleracji w ramach programu BizSpark otrzyma bezpłatny dostęp do programowania Microsoft na okres 3 lat, możliwość wypożyczania telefonów i tabletów pod testowanie aplikacji w systemie Windows oraz grant technologiczny o wartości 120 000 USD do wykorzystania w ramach usług Microsoft Azure. Planujemy również przeprowadzenie warsztatów z wykorzystania oprogramowania i chmury Microsoft – mówi Maks Stempniewicz z Microsoft.

– Jako PwC chcemy uczestniczyć i wspierać ten rozwój, dlatego chętnie angażujemy się w innowacyjne projekty biznesowe. W ramach projektu Starter Rocket będziemy wspierać startupy w zakresie planowania i prognozowania wzrostu oraz mitygowania związanego z nim ryzyka – mówi Stanisław Leśniak z PwC.

Zwieńczeniem wielu godzin pracy nad projektami będzie Rocket Spotlight, czyli tzw. Demo Day, podczas którego startupowcy będą mogli przedstawić swoje pomysły przed gronem tysięcy zgromadzonych gości oraz inwestorów. Rocket Spotlight odbędzie się bowiem na 10-tej, jubileuszowej konferencji infoShare, która w ubiegłym roku zgromadziła ponad 4 tys. gości, w tym światowej sławy ekspertów nowych mediów, technologii i biznesu.

– Za Starter Rocket przemawia nie tylko ogromne doświadczenie naszych ekspertów i możliwości globalnego rozwoju projektów, ale i historie poprzednich uczestników, którzy wciąż rozwijają swoje innowacyjne usługi i produkty. StructView działa w Skandynawii, o rozwiązaniu dr Poket rozpisywały się ostatnio zagraniczne media, a trójmiejski startup zaproszono do udziału w akceleracji Plug and Play Tech Center w Kalifornii. Z kolei z Pressium skorzystały takie marki jak Lenovo, a Fashionote jeszcze podczas trwania pierwszej edycji programu wskazywany był jako warty obserwowania wśród europejskich startupów! W tym roku mamy nadzieję na odkrycie kolejnych świetnych projektów, o których będzie głośno również na rynku międzynarodowym – podkreśla Magdalena Smolak. – Rekrutacja do programu trwa tylko do 22 listopada, warto się zatem pośpieszyć!

Rekrutacja do programu Starter Rocket odbywa się za pośrednictwem dedykowanej strony.

Tagi:

Ludzie Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.