Dochody Polaków w dół

Dochody Polaków w dół

Brief.pl / Aktualności

Główny Urząd Statystyczny opublikował dane na temat dochodów Polaków w 2012 roku. Okazuje się, że ubiegły rok był drugim z kolei rokiem realnego spadku dochodów gospodarstw domowych, po sześciu latach wzrostów (2005-2010).

-

W 2012 roku w gospodarstwach domowych przeciętny miesięczny dochód na osobę kształtował się na poziomie  1270 zł i był realnie niższy o 0,2 proc. od dochodu z roku 2011. Dla porównania w 2011 roku obserwowaliśmy spadek o 1,4 proc.

Natomiast poziom przeciętnych miesięcznych wydatków w gospodarstwach domowych na osobę w 2012 roku wyniósł 1045 zł i był realnie niższy o 0,8 proc. niż w roku 2011. W 2011 roku odnotowano spadek o 1,8 proc. Najwięcej wydawaliśmy na towary i usługi konsumpcyjne – 1000 zł  miesięcznie, czyli o 0,8 proc. mniej niż w 2011 roku. Rok 2012 był drugim z kolei rokiem realnego spadku wydatków po pięciu kolejnych latach realnego wzrostu (2006-2010).

Źródło: GUS

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.