wp - grudzien 2016

CSR - strategia bez wielkich budżetów (relacja)

Brief TV / CSR

Czym jest CSR? Czy jest on przeznaczony tylko dla dużych graczy? Czy do realizacji działań CSR potrzeba dużych pieniędzy? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas konferencji CSR – strategia bez wielkich budżetów.

-

W redakcji magazynu Brief uważamy, że CSR to styl i duch działania w każdej dziedzinie biznesu. Takim pojmowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu chcielibyśmy zarazić wszystkich przedsiębiorców, jednak każda firma powinna szukać własnej definicji tego czym dla niej jest CSR, szukać najlepszych ścieżek rozwoju, odpowiadać sobie na pytanie „po co?”. Pomóc w tym miała konferencja, którą zorganizowaliśmy wraz z naszymi partnerami. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.