CSR - strategia bez wielkich budżetów (relacja)

Brief TV / CSR

Czym jest CSR? Czy jest on przeznaczony tylko dla dużych graczy? Czy do realizacji działań CSR potrzeba dużych pieniędzy? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas konferencji CSR – strategia bez wielkich budżetów.

-

W redakcji magazynu Brief uważamy, że CSR to styl i duch działania w każdej dziedzinie biznesu. Takim pojmowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu chcielibyśmy zarazić wszystkich przedsiębiorców, jednak każda firma powinna szukać własnej definicji tego czym dla niej jest CSR, szukać najlepszych ścieżek rozwoju, odpowiadać sobie na pytanie „po co?”. Pomóc w tym miała konferencja, którą zorganizowaliśmy wraz z naszymi partnerami. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.