CSR - strategia bez wielkich budżetów (relacja)

Brief TV / CSR

Czym jest CSR? Czy jest on przeznaczony tylko dla dużych graczy? Czy do realizacji działań CSR potrzeba dużych pieniędzy? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas konferencji CSR – strategia bez wielkich budżetów.

-

W redakcji magazynu Brief uważamy, że CSR to styl i duch działania w każdej dziedzinie biznesu. Takim pojmowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu chcielibyśmy zarazić wszystkich przedsiębiorców, jednak każda firma powinna szukać własnej definicji tego czym dla niej jest CSR, szukać najlepszych ścieżek rozwoju, odpowiadać sobie na pytanie „po co?”. Pomóc w tym miała konferencja, którą zorganizowaliśmy wraz z naszymi partnerami. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.