(Kolejne) sukcesy Ludzi Roku Briefu 2015!

(Kolejne) sukcesy Ludzi Roku Briefu 2015!

Brief.pl / Aktualności

Wielokrotnie spotykamy się z opiniami, że przyznawane przez magazyn Brief tytuły Ludzi Roku są jak drogowskaz czy barometr określający, kto w danym momencie w branży liczy się najbardziej. Cieszy nas, że założony przez nas cel, znajduje pełne potwierdzenie w takich słowach, a jeszcze bardziej gdy potwierdzają go czyny. I to będące tak przełomowymi w branży.

-

Bagiński w Hollywood

 

Tomek Bagiński, wyróżniony tegorocznym tytułem Człowieka Reklamy, po ostatnim sukcesie, jakim niewątpliwie było stworzenie dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy Rosetta, zamierza teraz podbić Hollywood.

Amerykańska firma produkcyjna SDC, która znana jest z takich produkcji jak seria „Mumia" czy serialu „The Expanse”, została oficjalnym partnerem Platige Films – spółki córki Platige Image, w której to Bagiński jest dyrektorem kreatywnym. Owocem tej współpracy będzie pełnometrażowy film aktorski o wiedźminie Geralcie, bohaterze książek Andrzeja Sapkowskiego.

Bagiński wyreżyseruje film, zaś scenariusz do fimu napisze hollywoodzka scenarzystka Thania St. John, autorka produkcji telewizyjnych takich jak „Grimm” czy „Chicago Fire”.

Za oceanem Saga o Wiedźminie porównywana jest do bijącej wszelkie rekordy popularności „Gry o tron”. Mamy nadzieję, że równie spektakularny będzie sukces filmu.

Wirtualna Polska z telewizją

 

Może kiedyś przyjdzie taki dzień, że filmy Tomka Bagińskiego będziemy mogli obejrzeć na Wirtualnej Polsce? Grupa bowiem otrzymała koncesję, w ramach konkursu realizowanego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, na zagospodarowanie MUX8.

Stworzony, w związku z wygraną, Kanał WP1 będzie skierowany do szerokiego spektrum widowni telewizyjnej i użytkowników internetu. Zaś w uniwersum programowym kanału znajdą się różnorodne gatunki i formy telewizyjne od rozrywki, przez filmy fabularne, dokumentalne, programy publicystyczne, po sport i reality tv.

- Przyznanie koncesji otwiera nowy etap w Wirtualnej Polsce, oznacza szybką budowę kompetencji w już wcześniej strategicznie ważnym obszarze produkcji i dystrybucji treści telewizyjnych - podkreśla Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualnej Polski Holding, który wraz z dwoma wspólnikami Michałem Brańskim i Krzysztofem Sierotą, został uhonorowany tytułem Człowiek Mediów Briefu 2015. - Zrobiliśmy wiele przez ostatnie dwa lata w tej dziedzinie, a teraz przejdziemy jeszcze przyspieszony kurs zakupu i dystrybucji do 18 mln Polaków długich form wideo, których do tej pory brakowało w naszym portfolio. Stajemy się crossmediowi, pozycjonując się na dwóch lukratywnych rynkach, internetowym i telewizyjnym. Te już dziś stanowią 70% reklamowego tortu. - tłumaczy.

::

Zobacz wywiad z właścicielami WP

::

Źródło: Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.