(Kolejne) sukcesy Ludzi Roku Briefu 2015!

(Kolejne) sukcesy Ludzi Roku Briefu 2015!

Brief.pl / Aktualności

Wielokrotnie spotykamy się z opiniami, że przyznawane przez magazyn Brief tytuły Ludzi Roku są jak drogowskaz czy barometr określający, kto w danym momencie w branży liczy się najbardziej. Cieszy nas, że założony przez nas cel, znajduje pełne potwierdzenie w takich słowach, a jeszcze bardziej gdy potwierdzają go czyny. I to będące tak przełomowymi w branży.

-

Bagiński w Hollywood

 

Tomek Bagiński, wyróżniony tegorocznym tytułem Człowieka Reklamy, po ostatnim sukcesie, jakim niewątpliwie było stworzenie dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy Rosetta, zamierza teraz podbić Hollywood.

Amerykańska firma produkcyjna SDC, która znana jest z takich produkcji jak seria „Mumia" czy serialu „The Expanse”, została oficjalnym partnerem Platige Films – spółki córki Platige Image, w której to Bagiński jest dyrektorem kreatywnym. Owocem tej współpracy będzie pełnometrażowy film aktorski o wiedźminie Geralcie, bohaterze książek Andrzeja Sapkowskiego.

Bagiński wyreżyseruje film, zaś scenariusz do fimu napisze hollywoodzka scenarzystka Thania St. John, autorka produkcji telewizyjnych takich jak „Grimm” czy „Chicago Fire”.

Za oceanem Saga o Wiedźminie porównywana jest do bijącej wszelkie rekordy popularności „Gry o tron”. Mamy nadzieję, że równie spektakularny będzie sukces filmu.

Wirtualna Polska z telewizją

 

Może kiedyś przyjdzie taki dzień, że filmy Tomka Bagińskiego będziemy mogli obejrzeć na Wirtualnej Polsce? Grupa bowiem otrzymała koncesję, w ramach konkursu realizowanego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, na zagospodarowanie MUX8.

Stworzony, w związku z wygraną, Kanał WP1 będzie skierowany do szerokiego spektrum widowni telewizyjnej i użytkowników internetu. Zaś w uniwersum programowym kanału znajdą się różnorodne gatunki i formy telewizyjne od rozrywki, przez filmy fabularne, dokumentalne, programy publicystyczne, po sport i reality tv.

- Przyznanie koncesji otwiera nowy etap w Wirtualnej Polsce, oznacza szybką budowę kompetencji w już wcześniej strategicznie ważnym obszarze produkcji i dystrybucji treści telewizyjnych - podkreśla Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualnej Polski Holding, który wraz z dwoma wspólnikami Michałem Brańskim i Krzysztofem Sierotą, został uhonorowany tytułem Człowiek Mediów Briefu 2015. - Zrobiliśmy wiele przez ostatnie dwa lata w tej dziedzinie, a teraz przejdziemy jeszcze przyspieszony kurs zakupu i dystrybucji do 18 mln Polaków długich form wideo, których do tej pory brakowało w naszym portfolio. Stajemy się crossmediowi, pozycjonując się na dwóch lukratywnych rynkach, internetowym i telewizyjnym. Te już dziś stanowią 70% reklamowego tortu. - tłumaczy.

::

Zobacz wywiad z właścicielami WP

::

Źródło: Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.