(Kolejne) sukcesy Ludzi Roku Briefu 2015!

(Kolejne) sukcesy Ludzi Roku Briefu 2015!

Brief.pl / Aktualności

Wielokrotnie spotykamy się z opiniami, że przyznawane przez magazyn Brief tytuły Ludzi Roku są jak drogowskaz czy barometr określający, kto w danym momencie w branży liczy się najbardziej. Cieszy nas, że założony przez nas cel, znajduje pełne potwierdzenie w takich słowach, a jeszcze bardziej gdy potwierdzają go czyny. I to będące tak przełomowymi w branży.

-

Bagiński w Hollywood

 

Tomek Bagiński, wyróżniony tegorocznym tytułem Człowieka Reklamy, po ostatnim sukcesie, jakim niewątpliwie było stworzenie dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy Rosetta, zamierza teraz podbić Hollywood.

Amerykańska firma produkcyjna SDC, która znana jest z takich produkcji jak seria „Mumia" czy serialu „The Expanse”, została oficjalnym partnerem Platige Films – spółki córki Platige Image, w której to Bagiński jest dyrektorem kreatywnym. Owocem tej współpracy będzie pełnometrażowy film aktorski o wiedźminie Geralcie, bohaterze książek Andrzeja Sapkowskiego.

Bagiński wyreżyseruje film, zaś scenariusz do fimu napisze hollywoodzka scenarzystka Thania St. John, autorka produkcji telewizyjnych takich jak „Grimm” czy „Chicago Fire”.

Za oceanem Saga o Wiedźminie porównywana jest do bijącej wszelkie rekordy popularności „Gry o tron”. Mamy nadzieję, że równie spektakularny będzie sukces filmu.

Wirtualna Polska z telewizją

 

Może kiedyś przyjdzie taki dzień, że filmy Tomka Bagińskiego będziemy mogli obejrzeć na Wirtualnej Polsce? Grupa bowiem otrzymała koncesję, w ramach konkursu realizowanego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, na zagospodarowanie MUX8.

Stworzony, w związku z wygraną, Kanał WP1 będzie skierowany do szerokiego spektrum widowni telewizyjnej i użytkowników internetu. Zaś w uniwersum programowym kanału znajdą się różnorodne gatunki i formy telewizyjne od rozrywki, przez filmy fabularne, dokumentalne, programy publicystyczne, po sport i reality tv.

- Przyznanie koncesji otwiera nowy etap w Wirtualnej Polsce, oznacza szybką budowę kompetencji w już wcześniej strategicznie ważnym obszarze produkcji i dystrybucji treści telewizyjnych - podkreśla Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualnej Polski Holding, który wraz z dwoma wspólnikami Michałem Brańskim i Krzysztofem Sierotą, został uhonorowany tytułem Człowiek Mediów Briefu 2015. - Zrobiliśmy wiele przez ostatnie dwa lata w tej dziedzinie, a teraz przejdziemy jeszcze przyspieszony kurs zakupu i dystrybucji do 18 mln Polaków długich form wideo, których do tej pory brakowało w naszym portfolio. Stajemy się crossmediowi, pozycjonując się na dwóch lukratywnych rynkach, internetowym i telewizyjnym. Te już dziś stanowią 70% reklamowego tortu. - tłumaczy.

::

Zobacz wywiad z właścicielami WP

::

Źródło: Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.