Notify od Facebook'a już w przyszłym tygodniu?

Notify od Facebook'a już w przyszłym tygodniu?

Brief.pl / Aktualności

Na którym portalu można znaleźć najwięcej najświeższych informacji? Oczywiście na Facebooku. Mark Zuckerberg korzystając z tej właściwości postanowił powołać do życia nową aplikację. Notify, bo o niej mowa, ma zapewnić spersonalizowany dostęp do interesujących nas treści.

-

Notify ma być samodzielną aplikacją Facebooka. Jej użytkownicy będą mogli docierać do treści, które najbardziej ich interesują wybierając konkretnego wydawcę bądź zakres tematyczny. Dzięki temu pominą oni treści, które zazwyczaj pojawiały się w facebookowym newsfeedzie, jednak były kompletnie nieinteresujące.

Nowa aplikacja to także szansa dla wydawców, którzy łatwiej będą mogli docierać do wybranego przez siebie odbiorcy. Do dyspozycji będą mięli 100 znakowe powiadomienia, które będą odniesieniem do artykułów.

Niektórzy już teraz doszukują się podobieństw do Twittera, szczególnie w kontekście wizualnym. Patrząc na zrzut ekranu z alertami od Notify nie można odnieść się pokusie, aby stwierdzić, że już gdzieś tego typu powiadomienie widzieliśmy. 

Zatem jeżeli czekaliście na Flipboard po Polsku, Notify może okazać się odpowiednią alternatywą! 

 

::

Zdjęcia: fotolia.com/ Autor: kantver; theverge.com 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.