Nowe narzędzie od Twittera

Nowe narzędzie od Twittera

Brief.pl / Aktualności

Nie ustając w próbach przyciągnięcia do siebie wielkich marek Twitter postanowił wprowadzić nowe narzędzie – TrueVoice. Dzięki niemu firmy mają otrzymać scentralizowane miejsce do uzyskiwania wiedzy na temat trendów oraz tego, co ludzie piszą na temat danej marki na portalu.

-

Każdego dnia na temat rozmaitych marek powstają miliony wpisów. Jest to niesamowita baza danych na temat tego co myślą, piszą i czują klienci w kontekście danego brandu oraz w jakim kontekście wypowiadają dane słowa. Do analizy tych zbiorów danych wykorzystać można chociażby  Twitter Brand Hub. Jest to narzędzie, które pomaga markom w zrozumieniu potrzeb swoich klientów i kluczowych odbiorców. Dając możliwość akcji w czasie rzeczywistym i inicjowania interakcji z użytkownikami.

 

 

Czym jest TrueVoice?

 

To nowy parametr dostępny w Twitter Brand Hub, który ma pomagać reklamodawcom w śledzeniu ich udziału w konwersacji, w czasie rzeczywistym. Udział w niej pomoże marketerom w dotarciu do tego, co mówi się na temat danej marki na tym konkretnym portalu. Jak czytamy na blogu Twittera, badania wskazują, że tweety zawierające nazwę brandu, są bezpośrednio związane ze wzrostem sprzedaży.

Jak to działa? TrueVoice analizuje tweety o danej marce, ale także o brandach, które są dla niej bezpośrednią konkurencją. Ponadto narzędzie pozwala na określenie ile wpisów o marce pochodzi od niej samej, a ile od niezależnych użytkowników.

Dodatkowo TrueVoice dostarcza nam konkretnych informacji na temat osób, które aktywnie komentują i biorą udział w dyskusji wokół marki – takich jak płeć, lokalizacja czy, co ciekawe, poziom dochodów oraz inne kluczowe cechy demograficzne. Dane pochodzą zarówno z samego Twittera, a także od jego oficjalnych partnerów. Pozwala to na dostarczenie pełniejszego obrazu, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnych, prywatnych danych użytkowników.

Jeśli chodzi o statystyki, użytkownicy nowego narzędzia, otrzymają raport, który, jak zapewniają jego twórcy, pomoże zrozumieć w jaki sposób ludzie odbierają daną markę. Dane pokazują ile wzmianek na temat brandu powstało w danym czasie czy też jakie są najpopularniejsze wyrażenia związane z marką (występujące obok niej). To także informacje na temat lojalności wobec marki, zakupów czy intencji.

 

::

 Brand Hub na razie jest dostępny dla dużych reklamodawców i średnich przedsiębiorstw w krajach anglojęzycznych.

 ::

Źródło: blog.twitter.com/

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.