Nowe narzędzie od Twittera

Nowe narzędzie od Twittera

Brief.pl / Aktualności

Nie ustając w próbach przyciągnięcia do siebie wielkich marek Twitter postanowił wprowadzić nowe narzędzie – TrueVoice. Dzięki niemu firmy mają otrzymać scentralizowane miejsce do uzyskiwania wiedzy na temat trendów oraz tego, co ludzie piszą na temat danej marki na portalu.

-

Każdego dnia na temat rozmaitych marek powstają miliony wpisów. Jest to niesamowita baza danych na temat tego co myślą, piszą i czują klienci w kontekście danego brandu oraz w jakim kontekście wypowiadają dane słowa. Do analizy tych zbiorów danych wykorzystać można chociażby  Twitter Brand Hub. Jest to narzędzie, które pomaga markom w zrozumieniu potrzeb swoich klientów i kluczowych odbiorców. Dając możliwość akcji w czasie rzeczywistym i inicjowania interakcji z użytkownikami.

 

 

Czym jest TrueVoice?

 

To nowy parametr dostępny w Twitter Brand Hub, który ma pomagać reklamodawcom w śledzeniu ich udziału w konwersacji, w czasie rzeczywistym. Udział w niej pomoże marketerom w dotarciu do tego, co mówi się na temat danej marki na tym konkretnym portalu. Jak czytamy na blogu Twittera, badania wskazują, że tweety zawierające nazwę brandu, są bezpośrednio związane ze wzrostem sprzedaży.

Jak to działa? TrueVoice analizuje tweety o danej marce, ale także o brandach, które są dla niej bezpośrednią konkurencją. Ponadto narzędzie pozwala na określenie ile wpisów o marce pochodzi od niej samej, a ile od niezależnych użytkowników.

Dodatkowo TrueVoice dostarcza nam konkretnych informacji na temat osób, które aktywnie komentują i biorą udział w dyskusji wokół marki – takich jak płeć, lokalizacja czy, co ciekawe, poziom dochodów oraz inne kluczowe cechy demograficzne. Dane pochodzą zarówno z samego Twittera, a także od jego oficjalnych partnerów. Pozwala to na dostarczenie pełniejszego obrazu, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnych, prywatnych danych użytkowników.

Jeśli chodzi o statystyki, użytkownicy nowego narzędzia, otrzymają raport, który, jak zapewniają jego twórcy, pomoże zrozumieć w jaki sposób ludzie odbierają daną markę. Dane pokazują ile wzmianek na temat brandu powstało w danym czasie czy też jakie są najpopularniejsze wyrażenia związane z marką (występujące obok niej). To także informacje na temat lojalności wobec marki, zakupów czy intencji.

 

::

 Brand Hub na razie jest dostępny dla dużych reklamodawców i średnich przedsiębiorstw w krajach anglojęzycznych.

 ::

Źródło: blog.twitter.com/

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.