Nowe narzędzie od Twittera

Nowe narzędzie od Twittera

Brief.pl / Aktualności

Nie ustając w próbach przyciągnięcia do siebie wielkich marek Twitter postanowił wprowadzić nowe narzędzie – TrueVoice. Dzięki niemu firmy mają otrzymać scentralizowane miejsce do uzyskiwania wiedzy na temat trendów oraz tego, co ludzie piszą na temat danej marki na portalu.

-

Każdego dnia na temat rozmaitych marek powstają miliony wpisów. Jest to niesamowita baza danych na temat tego co myślą, piszą i czują klienci w kontekście danego brandu oraz w jakim kontekście wypowiadają dane słowa. Do analizy tych zbiorów danych wykorzystać można chociażby  Twitter Brand Hub. Jest to narzędzie, które pomaga markom w zrozumieniu potrzeb swoich klientów i kluczowych odbiorców. Dając możliwość akcji w czasie rzeczywistym i inicjowania interakcji z użytkownikami.

 

 

Czym jest TrueVoice?

 

To nowy parametr dostępny w Twitter Brand Hub, który ma pomagać reklamodawcom w śledzeniu ich udziału w konwersacji, w czasie rzeczywistym. Udział w niej pomoże marketerom w dotarciu do tego, co mówi się na temat danej marki na tym konkretnym portalu. Jak czytamy na blogu Twittera, badania wskazują, że tweety zawierające nazwę brandu, są bezpośrednio związane ze wzrostem sprzedaży.

Jak to działa? TrueVoice analizuje tweety o danej marce, ale także o brandach, które są dla niej bezpośrednią konkurencją. Ponadto narzędzie pozwala na określenie ile wpisów o marce pochodzi od niej samej, a ile od niezależnych użytkowników.

Dodatkowo TrueVoice dostarcza nam konkretnych informacji na temat osób, które aktywnie komentują i biorą udział w dyskusji wokół marki – takich jak płeć, lokalizacja czy, co ciekawe, poziom dochodów oraz inne kluczowe cechy demograficzne. Dane pochodzą zarówno z samego Twittera, a także od jego oficjalnych partnerów. Pozwala to na dostarczenie pełniejszego obrazu, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnych, prywatnych danych użytkowników.

Jeśli chodzi o statystyki, użytkownicy nowego narzędzia, otrzymają raport, który, jak zapewniają jego twórcy, pomoże zrozumieć w jaki sposób ludzie odbierają daną markę. Dane pokazują ile wzmianek na temat brandu powstało w danym czasie czy też jakie są najpopularniejsze wyrażenia związane z marką (występujące obok niej). To także informacje na temat lojalności wobec marki, zakupów czy intencji.

 

::

 Brand Hub na razie jest dostępny dla dużych reklamodawców i średnich przedsiębiorstw w krajach anglojęzycznych.

 ::

Źródło: blog.twitter.com/

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.