Nowe narzędzie od Twittera

Nowe narzędzie od Twittera

Brief.pl / Aktualności

Nie ustając w próbach przyciągnięcia do siebie wielkich marek Twitter postanowił wprowadzić nowe narzędzie – TrueVoice. Dzięki niemu firmy mają otrzymać scentralizowane miejsce do uzyskiwania wiedzy na temat trendów oraz tego, co ludzie piszą na temat danej marki na portalu.

-

Każdego dnia na temat rozmaitych marek powstają miliony wpisów. Jest to niesamowita baza danych na temat tego co myślą, piszą i czują klienci w kontekście danego brandu oraz w jakim kontekście wypowiadają dane słowa. Do analizy tych zbiorów danych wykorzystać można chociażby  Twitter Brand Hub. Jest to narzędzie, które pomaga markom w zrozumieniu potrzeb swoich klientów i kluczowych odbiorców. Dając możliwość akcji w czasie rzeczywistym i inicjowania interakcji z użytkownikami.

 

 

Czym jest TrueVoice?

 

To nowy parametr dostępny w Twitter Brand Hub, który ma pomagać reklamodawcom w śledzeniu ich udziału w konwersacji, w czasie rzeczywistym. Udział w niej pomoże marketerom w dotarciu do tego, co mówi się na temat danej marki na tym konkretnym portalu. Jak czytamy na blogu Twittera, badania wskazują, że tweety zawierające nazwę brandu, są bezpośrednio związane ze wzrostem sprzedaży.

Jak to działa? TrueVoice analizuje tweety o danej marce, ale także o brandach, które są dla niej bezpośrednią konkurencją. Ponadto narzędzie pozwala na określenie ile wpisów o marce pochodzi od niej samej, a ile od niezależnych użytkowników.

Dodatkowo TrueVoice dostarcza nam konkretnych informacji na temat osób, które aktywnie komentują i biorą udział w dyskusji wokół marki – takich jak płeć, lokalizacja czy, co ciekawe, poziom dochodów oraz inne kluczowe cechy demograficzne. Dane pochodzą zarówno z samego Twittera, a także od jego oficjalnych partnerów. Pozwala to na dostarczenie pełniejszego obrazu, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnych, prywatnych danych użytkowników.

Jeśli chodzi o statystyki, użytkownicy nowego narzędzia, otrzymają raport, który, jak zapewniają jego twórcy, pomoże zrozumieć w jaki sposób ludzie odbierają daną markę. Dane pokazują ile wzmianek na temat brandu powstało w danym czasie czy też jakie są najpopularniejsze wyrażenia związane z marką (występujące obok niej). To także informacje na temat lojalności wobec marki, zakupów czy intencji.

 

::

 Brand Hub na razie jest dostępny dla dużych reklamodawców i średnich przedsiębiorstw w krajach anglojęzycznych.

 ::

Źródło: blog.twitter.com/

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.