Oto jurorzy konkursu "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Oto jurorzy konkursu "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Brief for Poland / Ludzie

Czesław Lang, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, Aleksandra Piszczorowicz, Anna Nowakowska, Marta Dunin-Michałowska oraz Grzegorz Kiszluk - to osoby, które zasiadają w Kapitule konkursu "Najlepsze wydarzenia lata 2015", organizowanego przez Brief for Poland. Jakie kryteria będą brać pod uwagę jurorzy i jakie eventy maja szanse na wygraną?

-

Jurorzy oceniając zgłoszone projekty, będą brać pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca, sukces organizacyjny przedsięwzięcia. Jury oceni także to, w jaki sposób impreza wpisuje się w DNA miasta i strategię rozwoju oraz jakie narzędzia marketingowe zostały wykorzystane. Laureaci otrzymają tytuł Najlepszego Wydarzenia Lata 2015. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl do końca 2016 roku. Poniżej prezentujemy sylwetki Jurorów tegorocznej edycji.

Czesław Lang, przewodniczący Jury
Dyrektor Generalny Lang Team

Wybitny sportowiec. W efektywny i efektowny sposób zarządzał swoją karierą kolarską w czasach, gdy wolny rynek w Polsce wydawał się nieosiągalnym marzeniem. W 1993 roku zaangażował się w organizację podupadającego Wyścigu Dookoła Polski, z którego uczynił imprezę rangi światowej -Tour de Pologne. Aktualnie jest to jeden z najważniejszych zawodowych wyścigów kolarskich na świecie i z powodzeniem promuje Polskę poza granicami naszego kraju.

Lang jest osobą, która doskonale zna wyzwania stojące przed organizatorami eventów. Laureat wielu nagród i wyróżnień, m.in. "za tworzenie piękna, którym możemy poszczycić się przed światem", "za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju", "za wydarzenie, które w szczególny sposób promuje Polskę", "za działalność wzmacniającą pozycję Polski na arenie międzynarodowej", "za organizację światowej rangi imprezy, która dociera do wielu krajów na całym globie, promując i pokazując walory naszego kraju". Otrzymał także takie tytuły jak: Wyjątkowa Osobowość Życia Publicznego, Ambasador Sportu Polskiego czy Ambasador Marki Polskiej Gospodarki. W 2009 roku został także Człowiekiem Roku Magazynu "Brief".

Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej


Doktor nauk ekonomicznych – tytuł uzyskała na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, rozprawa doktorska pod tytułem „Determinanty Jakości Produktu Turystycznego”. Organizatorka i współorganizatorka wielu imprez o charakterze regionalnym i ogólnokrajowym. Członek Komisji Rewizyjnej Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w latach 2001-2002 roku. Ponadto członek-założyciel Szczecińskiej Organizacji Turystycznej, Sekretarz Zarządu Forum Turystyki Regionów, członek Rady Ekspertów ds. Turystyki Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, Ekspert Zachodniopomorskiej Izby Turystyki, trener i doradca branży turystycznej.

Wąsowicz-Zaborek ma bogate doświadczenie jako autor, kierownik i realizator projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej. Autorka i współautorka licznych publikacji i opracowań, między innymi: „Diagnozy stanu rozwoju turystyki w województwie zachodniopomorskim 2007”, „Ramowego Programu Rozwoju Turystyki w Dorzeczu Parsęty – 2004”, poradnika „Jak rozwijać lokalną turystykę – 2004”, „Kodeks Dobrych Praktyk systemu zarządzania i promocji turystyki w Polsce” , „Marketingowa Strategia Polski w sektorze turystyki 2008-2015”. Odznaczona Odznaką „Za Zasługi dla Turystyki”. Obowiązki Wiceprezesa POT objęła w lutym w 2008 roku.

 

Aleksandra Piszczorowicz
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Totalizator Sportowy

 

Aleksandra Piszczorowicz kieruje działem marketingu i sprzedaży w spółce skarbu państwa, która od lat jest mecenasem kultury i sportu. Totalizator Sportowy powstał po to, żeby wspierać rozwój infrastruktury sportowej. Później dołączyło do tego finansowanie polskiej kultury. Obok znaczącego wsparcia sportu i kultury, organizacja angażuje się także w aktywną działalność prospołeczną. W tym celu została powołana Fundacja Lotto Milion Marzeń, której Aleksandra Piszczorowicz jest Członkiem Rady. Totalizator Sportowy jest Partnerem Strategicznym konkursu "Najlepsze Wydarzenie lata 2015".

 

Marta Dunin-Michałowska
Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej

Marta Dunin-Michałowska jest prezes agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, specjalizującej się w organizacji eventów. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Agencja Dunin-Michałowskiej ma na swoim koncie realizacje dla największych firm rynku FMCG, IT, motoryzacyjnego, finansowego i innych. Dunin-Michałowska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów.


Anna Nowakowska,
blogerka StrefaMICE.pl, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej

Jedna z inicjatorek powstania Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego obecnie jest Członkiem Zarządu oraz Kierownikiem ds. Projektów Edukacyjnych. Współtwórczyni podyplomowego Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją przygodę z branżą eventową rozpoczęła od hotelarstwa, jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie zatrudniona w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów, gdzie odpowiedzialna jest za kompleksowe przygotowanie i koordynację imprez z sektora MICE. Wykładowca, prelegent, szkoleniowiec. Prowadzi przedmiot „Obiekty i miejsca spotkań” w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Pochłania ją hotelarstwo, event marketing, venue management, turystyka biznesowa oraz szkolnictwo wyższe. Prowadzi branżowy blog strefaMICE.pl

Grzegorz Kiszluk
Redaktor naczelny magazynu "Brief"

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland; członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. Od 2003 do 2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 właściciel wydawnictwa i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc.

::

 Projekty można zgłaszać do 12 listopada. Sprawdź szczegółowe informacje na temat konkursu.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?