Oto jurorzy konkursu "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Oto jurorzy konkursu "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Brief for Poland / Ludzie

Czesław Lang, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, Aleksandra Piszczorowicz, Anna Nowakowska, Marta Dunin-Michałowska oraz Grzegorz Kiszluk - to osoby, które zasiadają w Kapitule konkursu "Najlepsze wydarzenia lata 2015", organizowanego przez Brief for Poland. Jakie kryteria będą brać pod uwagę jurorzy i jakie eventy maja szanse na wygraną?

-

Jurorzy oceniając zgłoszone projekty, będą brać pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca, sukces organizacyjny przedsięwzięcia. Jury oceni także to, w jaki sposób impreza wpisuje się w DNA miasta i strategię rozwoju oraz jakie narzędzia marketingowe zostały wykorzystane. Laureaci otrzymają tytuł Najlepszego Wydarzenia Lata 2015. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl do końca 2016 roku. Poniżej prezentujemy sylwetki Jurorów tegorocznej edycji.

Czesław Lang, przewodniczący Jury
Dyrektor Generalny Lang Team

Wybitny sportowiec. W efektywny i efektowny sposób zarządzał swoją karierą kolarską w czasach, gdy wolny rynek w Polsce wydawał się nieosiągalnym marzeniem. W 1993 roku zaangażował się w organizację podupadającego Wyścigu Dookoła Polski, z którego uczynił imprezę rangi światowej -Tour de Pologne. Aktualnie jest to jeden z najważniejszych zawodowych wyścigów kolarskich na świecie i z powodzeniem promuje Polskę poza granicami naszego kraju.

Lang jest osobą, która doskonale zna wyzwania stojące przed organizatorami eventów. Laureat wielu nagród i wyróżnień, m.in. "za tworzenie piękna, którym możemy poszczycić się przed światem", "za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju", "za wydarzenie, które w szczególny sposób promuje Polskę", "za działalność wzmacniającą pozycję Polski na arenie międzynarodowej", "za organizację światowej rangi imprezy, która dociera do wielu krajów na całym globie, promując i pokazując walory naszego kraju". Otrzymał także takie tytuły jak: Wyjątkowa Osobowość Życia Publicznego, Ambasador Sportu Polskiego czy Ambasador Marki Polskiej Gospodarki. W 2009 roku został także Człowiekiem Roku Magazynu "Brief".

Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej


Doktor nauk ekonomicznych – tytuł uzyskała na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, rozprawa doktorska pod tytułem „Determinanty Jakości Produktu Turystycznego”. Organizatorka i współorganizatorka wielu imprez o charakterze regionalnym i ogólnokrajowym. Członek Komisji Rewizyjnej Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w latach 2001-2002 roku. Ponadto członek-założyciel Szczecińskiej Organizacji Turystycznej, Sekretarz Zarządu Forum Turystyki Regionów, członek Rady Ekspertów ds. Turystyki Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, Ekspert Zachodniopomorskiej Izby Turystyki, trener i doradca branży turystycznej.

Wąsowicz-Zaborek ma bogate doświadczenie jako autor, kierownik i realizator projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej. Autorka i współautorka licznych publikacji i opracowań, między innymi: „Diagnozy stanu rozwoju turystyki w województwie zachodniopomorskim 2007”, „Ramowego Programu Rozwoju Turystyki w Dorzeczu Parsęty – 2004”, poradnika „Jak rozwijać lokalną turystykę – 2004”, „Kodeks Dobrych Praktyk systemu zarządzania i promocji turystyki w Polsce” , „Marketingowa Strategia Polski w sektorze turystyki 2008-2015”. Odznaczona Odznaką „Za Zasługi dla Turystyki”. Obowiązki Wiceprezesa POT objęła w lutym w 2008 roku.

 

Aleksandra Piszczorowicz
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Totalizator Sportowy

 

Aleksandra Piszczorowicz kieruje działem marketingu i sprzedaży w spółce skarbu państwa, która od lat jest mecenasem kultury i sportu. Totalizator Sportowy powstał po to, żeby wspierać rozwój infrastruktury sportowej. Później dołączyło do tego finansowanie polskiej kultury. Obok znaczącego wsparcia sportu i kultury, organizacja angażuje się także w aktywną działalność prospołeczną. W tym celu została powołana Fundacja Lotto Milion Marzeń, której Aleksandra Piszczorowicz jest Członkiem Rady. Totalizator Sportowy jest Partnerem Strategicznym konkursu "Najlepsze Wydarzenie lata 2015".

 

Marta Dunin-Michałowska
Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej

Marta Dunin-Michałowska jest prezes agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, specjalizującej się w organizacji eventów. Z branżą eventową związana od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję otworzyła w roku 2008. Agencja Dunin-Michałowskiej ma na swoim koncie realizacje dla największych firm rynku FMCG, IT, motoryzacyjnego, finansowego i innych. Dunin-Michałowska czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów.


Anna Nowakowska,
blogerka StrefaMICE.pl, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej

Jedna z inicjatorek powstania Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego obecnie jest Członkiem Zarządu oraz Kierownikiem ds. Projektów Edukacyjnych. Współtwórczyni podyplomowego Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją przygodę z branżą eventową rozpoczęła od hotelarstwa, jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie zatrudniona w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów, gdzie odpowiedzialna jest za kompleksowe przygotowanie i koordynację imprez z sektora MICE. Wykładowca, prelegent, szkoleniowiec. Prowadzi przedmiot „Obiekty i miejsca spotkań” w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Pochłania ją hotelarstwo, event marketing, venue management, turystyka biznesowa oraz szkolnictwo wyższe. Prowadzi branżowy blog strefaMICE.pl

Grzegorz Kiszluk
Redaktor naczelny magazynu "Brief"

Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland; członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. Od 2003 do 2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 właściciel wydawnictwa i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc.

::

 Projekty można zgłaszać do 12 listopada. Sprawdź szczegółowe informacje na temat konkursu.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.