Peter Vesterbacka gościem konferencji BeZee w Gdańsku!

Peter Vesterbacka gościem konferencji BeZee w Gdańsku!

Brief.pl / Patronaty

Już 18 listopada, po raz pierwszy w Gdańsku, twórca gry Angry Birds, Peter Vesterbacka wystąpi w roli innowatora edukacji. Znany jako „Potężny Orzeł” („Mighty Eagle”), założyciel fińskiej firmy Rovio, opowie o idei synergii nauki i zabawy, a także wpływie oraz sposobach wykorzystania zjawiska zw. Fun Learning w kształtowaniu edukacji, która wspiera kreatywność. Obok niego, podczas pierwszej edycji międzynarodowej konferencji BeZee poświęconej innowacyjnym trendom w nauczaniu, wystąpią m.in.: Derry Hannam, Pär Andler, Lauri Järvilehto, Enrique Perez czy Natalia Hatalska.

-

– Edukacja to często zbiór dawno przebrzmiałych mądrości, które powstały w oderwaniu od dzisiejszej wiedzy i realiów. Podczas BeZee będziemy rozmawiać i nauczać, jak się uczyć; jak podsycać w uczniach głód edukacyjny i sprawiać, że sami chętnie karmią się nowymi informacjami; jak wychodzić z ławki wciąż pozostając w szkole oraz jak podążać i adaptować zmiany zamiast je odrzucać – mówi Kinga Kuczyńska, koordynatorska konferencji BeZee z ramienia Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER, który wspólnie z Miastem Gdańsk odpowiada za organizację wydarzenia.

To pierwsza tego typu konferencja kierowana zarówno do edukatorów, nauczycieli czy coachów, ale i do startupów reprezentujących innowacyjne rozwiązania wspierające naukę oraz do młodych przedstawicieli Generacji Z, którym poświęcono jeden z bloków konferencji. Oprócz odpowiedzi na pytanie, jak projektować edukację, która odpowiada potrzebom nowego pokolenia, uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak wykorzystanie zabawy w nauce wpływa na budowanie kreatywności i zaangażowania (blog Fun Learning) oraz czym jest gamifikacja i jak dzięki wykorzystaniu mechanizmów gier motywować uczniów. Oprócz wystąpień znanych ekspertów z Polski i zagranicy, wszystkie osoby przybyłe na wydarzenie będą mogły wcielić się na chwilę w uczniów, by zaznajomić się z mediami społecznościowymi i wykorzystać je również podczas zajęć. Konferencję zamknie debata, m.in. z udziałem Derry’ego Hannama reprezentującego Uniwersytet Londyński.

Wydarzenie, które odbędzie się 18 listopada w Europejskim Centrum Solidarności, poprowadzi Piotr Bucki. Zapisy, dokonywane na stronie: BeZee, już trwają. Koszt udziału w konferencji to 79 zł przy zakupie do 15 listopada. Na zniżkę (20 proc.) mogą też liczyć szkoły, z ramienia których zjawi się trzech i więcej nauczycieli.

Wydarzeniu towarzyszą bezpłatne warsztaty przygotowujące do wykorzystania systemów klocków LEGO® Education na zajęciach, na które obowiązuje osobna rejestracja

::

Program konferencji BeZee

 

08:00-09:00 – Rejestracja
09:00-09:30 – Otwarcie konferencji 

Przedstawiciel Miasta Gdańsk
Katarzyna Hall / Stowarzyszenie Dobra Edukacja

09:30-10:40 – Generacja Z: Komunikacja i Media Społecznościowe

Natalia Hatalska / hatalska.com – O różnicach pokoleniowych
Daria Maczukin / Personal PR – Snapchat w szkolnej ławce, czyli edukacja inaczej
Daniel Biegaj i Agnieszka Stelmaszczyk / Fenomem – Generacja Z i komunikacja INSTANT

10:40-11:00 – Przerwa kawowa 

11:00-12:35 – Fun Learning 

Peter Vesterbacka / Rovio / Angry Birds
Pär Andler / Fun Academy – Startup Rovio – Nauczyciele i cyfrowa rewolucja Fun Learning
Lauri Järvilehto / University of Jyväskylä – Przyszłość nauczania zaczyna się tutaj
Artur Dyro / Learnetic – 25 lat ICT w edukacji, czyli czy fun learning naprawdę istnieje

12:35-12:50 – Prezentacje startupów edukacyjnych

12:50-13:30 – Lunch

13:30-14:40 – Gamifikacja

Enrique Perez / Gamification Lab – Gamifikacja jako narzędzie eksperesji, dialogu i zrozumienia
Joanna Mytnik-Ejsmont i Wojciech Glac / Uniwersytet Gdański – Grywalizacja. Lubię to!
Jacek Siadkowski / Fundacja HighLight – Jak gamifikacja może zmienić świat?/ Szanse i zagrożenia zgamifikowanego społeczeństwa

14:40-15:10 – Zakończenie prelekcji

Derry Hannam / University of London – Uczestnictwo, kreatywność i uczenie się czy reglamentacja, strach przed porażką i depresja. Czego naprawdę chcemy od naszych szkół?

15:10-16:30 – Debata: Jak być (z) „Z”?

::

źrodło: Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?