Przeżyjmy to jeszcze raz! Gala 15 kreatywnych w nauce

Brief TV / Eventy

Zapraszamy na podsumowanie pierwszej edycji zestawienia 15 kreatywnych w nauce!

-

Magazyn „Brief” od pięciu lat organizuje ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, wyróżniając w nim osoby, które swoją działalnością przyczyniają się przede wszystkim do wzrostu innowacyjności gospodarki naszego kraju. Nie ma jednak wątpliwości, że, kiedy mowa o budowaniu silnej gospodarki, jedną z ważniejszych ról w tym procesie odgrywa współpraca dwóch, tylko pozornie oddzielnych, środowisk – nauki i biznesu. Z tego względu w tym roku postanowiliśmy przyjrzeć się temu, jak ta kooperacja realizowana jest w naszym kraju, publikując zestawienie 15 kreatywnych w nauce.

Prezentacja zwycięzców zestawienia odbyła się na uroczystej gali, na której spotkały się środowika naukowe i biznesowe, aby porozmawiać o wspólnej przyszłości, problemach na jakie napotykają podczas współpracy i rozwiązaniach, które mogą poprawić wzajemne relacje.

Więcej informacji o nagrodzonych

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.