Rozwój branży finansowej w wersji zrównoważonej

Rozwój branży finansowej w wersji zrównoważonej

Brief.pl / Patronaty

„Źródła wartości firm branży finansowej. Jak osiągać zyski i budować zaufanie?” to już trzecia edycja konferencji Nienieodpowiedzialni, kontynuacja zeszłorocznej inicjatywy „Wybory liderów-wskaźniki czy wartości?”, a także wydarzenia sprzed dwóch lat: „Dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?”. Ich pomysłodawcą była ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych.

-

Jakie są możliwości angażowania się instytucji finansowych w innowacje społeczne i działania związane ze zrównoważonym rozwojem branży finansowej?

- Zaangażowanie społeczne, wolontariat, wsparcie innowatorów społecznych, funduszy filantropijnych i wiele innych możliwych działań sprzyja pozytywnej zmianie, jakiej oczekiwalibyśmy od wszystkich przedsiębiorców, nie tylko w branży finansowej. – przekonuje Artur Nowak-Gocławski z ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych.


O różnych inicjatywach na rzecz promowania społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym o wolontariacie, filantropii, innowacjach społecznych i edukacji ekonomicznej, opowiedzą specjaliści podczas tegorocznej edycji konferencji Nienieodpowiedzialni „Źródła wartości firm branży finansowej. Jak osiągać zyski i budować zaufanie?”, która odbędzie się 4 listopada br. w sali Pod Kopułą Ministerstwa Gospodarki w Warszawie.

W tym kontekście ciekawie zapowiada się seria krótkich wywiadów, zaplanowanych w trakcie konferencji, które poprowadzić ma Paweł Oksanowicz, autor audycji „BizON – Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny” w radiu Muzo.fm.

Uczestnikom wydarzenia przedstawiony zostanie też projekt Wizja 2050. - Celem projektu jest integracja biznesu w Polsce wokół idei zrównoważonego rozwoju. – tłumaczy Jacqueline Kacprzak z Departamentu Innowacji i Przemysłu Ministerstwa Gospodarki. – Poprzez prace grup roboczych tego projektu wzmacniamy dialog między administracją a biznesem, by wypracować konkretne rozwiązania dla wspierania realizacji celów rozwojowych Polski.


Na zakończenie goście będą mogli wziąć udział w grze biznesowej (SUSTAINABLE BUSINESS VALUE GAME), prowadzonej przez Łukasza Makucha z The SUSTAINERS. Dzięki niej dowiedzą się, jak budować strategiczne zarządzanie CSR. Kluczowym założeniem gry jest odniesienie CSR do specyfiki każdej organizacji.

::
 
Patronat honorowy nad konferencją objął Minister Gospodarki. Konferencja odbywa się dzięki finansowemu wsparciu Bibby Financial Services, Banku Zachodniego WBK, Eurobanku, Grupy Generali, MACIF Życie TUW i Fundacji PZU oraz merytorycznemu wsparciu firmy Deloitte.

Patronatem medialnym wydarzenie objęli: Bankier.pl, CR Navigator, portal odpowiedzialnybiznes.pl, Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ThinkTank, Franczyzabanku.pl oraz Brief.

Inicjatywami partnerskimi są Koalicja Prezesi-Wolontariusze i Dobroczyńca Roku.

Współorganizatorami konferencji są: ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych, Centrum Etyki Biznesu, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Instytut Filozofii i Socjologii PAN, Towarzystwo Naukowe Prakseologii. 

Szczegóły na stronie wydarzenia. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.