Robert Biedroń: Nie warto udawać, że wie się wszystko. Trzeba działać z pokorą

Brief TV / Ludzie

Co łączy zarządzanie miastem i firmą? Co charakteryzuje dobrego samorządowca? Gdzie kończy się politykowanie, a zaczyna podejmowanie konkretnych decyzji? Jakim kluczem powinien posługiwać się prezydent miasta oraz każdy zarządca, formując zespół doradców i współpracowników? I wreszcie, czy polski samorząd może stać się towarem eksportowym, czy można budować wizerunek naszego kraju, odnosząc się do włodarzy polskich miast? Na te pytania odpowiada Robert Biedroń, prezydent Słupska, uhonorowany tytułem Człowiek Roku Brief for Poland 2015.

-

"Darzę wielkim szacunkiem tych włodarzy, którzy rozwijają swoje miasta, bo wiem jak ciężka jest to robota. To jak zarządzanie ogromną firmą...W moim mieście jest 95 tys. mieszkańców - to ogromna firma, którą trzeba zarządzać - i to w najlepszy możliwy sposób." - mówi Robert Biedroń, prezydent Słupska, uhonorowany tytułem Człowiek Roku Brief for Poland 2015. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.