Robert Biedroń: Nie warto udawać, że wie się wszystko. Trzeba działać z pokorą

Brief TV / Ludzie

Co łączy zarządzanie miastem i firmą? Co charakteryzuje dobrego samorządowca? Gdzie kończy się politykowanie, a zaczyna podejmowanie konkretnych decyzji? Jakim kluczem powinien posługiwać się prezydent miasta oraz każdy zarządca, formując zespół doradców i współpracowników? I wreszcie, czy polski samorząd może stać się towarem eksportowym, czy można budować wizerunek naszego kraju, odnosząc się do włodarzy polskich miast? Na te pytania odpowiada Robert Biedroń, prezydent Słupska, uhonorowany tytułem Człowiek Roku Brief for Poland 2015.

-

"Darzę wielkim szacunkiem tych włodarzy, którzy rozwijają swoje miasta, bo wiem jak ciężka jest to robota. To jak zarządzanie ogromną firmą...W moim mieście jest 95 tys. mieszkańców - to ogromna firma, którą trzeba zarządzać - i to w najlepszy możliwy sposób." - mówi Robert Biedroń, prezydent Słupska, uhonorowany tytułem Człowiek Roku Brief for Poland 2015. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.