Solange Olszewska Człowiekiem Roku Briefu 2015!

Solange Olszewska Człowiekiem Roku Briefu 2015!

Brief.pl / Aktualności

Podczas Gali z okazji 16. urodzin magazynu Brief, wręczone zostały wyróżnienia Ludzi Roku "Briefu" 2015. W głównej kategorii zwyciężyła Solange Olszewska.

-

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto lista wyróżnionych!  

CZŁOWIEK ROKU BRIEFU 2015:
Solange Olszewska, pełniąca w latach 2008-2015 funkcję prezesa Solaris Bus & Coach

 

CZŁOWIEK ROKU BRIEF FOR POLAND 2015:
Robert Biedroń, prezydent Słupska

 

CZŁOWIEK ROKU CZYTELNIKÓW BRIEFU 2015:
Tomasz Pruszczyński, założyciel i prezes zarządu SARE S.A.

 

CZŁOWIEK MARKETINGU I SPRZEDAŻY:
Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu, Play

 

CZŁOWIEK MEDIÓW
Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski, właściciele, Wirtualna Polska

 

CZŁOWIEK REKLAMY
Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny, Platige Image

 

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS
Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies

 

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND
Wadim Tyszkiewicz, prezydent Nowej Soli

 

GWIAZDA REKLAMY
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, szefowie kuchni

 

CZŁOWIEK ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI KOBIET W POLSCE
Joanna Pruszynska-Witkowska, inicjatorka projektu Znane Ekspertki

 

PROJEKT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ:
Idea Bank

 

PARTNERZY GALI:

 

 

 

Tagi:

Ludzie Roku

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.