Solange Olszewska Człowiekiem Roku Briefu 2015!

Solange Olszewska Człowiekiem Roku Briefu 2015!

Brief.pl / Aktualności

Podczas Gali z okazji 16. urodzin magazynu Brief, wręczone zostały wyróżnienia Ludzi Roku "Briefu" 2015. W głównej kategorii zwyciężyła Solange Olszewska.

-

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto lista wyróżnionych!  

CZŁOWIEK ROKU BRIEFU 2015:
Solange Olszewska, pełniąca w latach 2008-2015 funkcję prezesa Solaris Bus & Coach

 

CZŁOWIEK ROKU BRIEF FOR POLAND 2015:
Robert Biedroń, prezydent Słupska

 

CZŁOWIEK ROKU CZYTELNIKÓW BRIEFU 2015:
Tomasz Pruszczyński, założyciel i prezes zarządu SARE S.A.

 

CZŁOWIEK MARKETINGU I SPRZEDAŻY:
Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu, Play

 

CZŁOWIEK MEDIÓW
Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski, właściciele, Wirtualna Polska

 

CZŁOWIEK REKLAMY
Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny, Platige Image

 

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS
Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies

 

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND
Wadim Tyszkiewicz, prezydent Nowej Soli

 

GWIAZDA REKLAMY
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, szefowie kuchni

 

CZŁOWIEK ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI KOBIET W POLSCE
Joanna Pruszynska-Witkowska, inicjatorka projektu Znane Ekspertki

 

PROJEKT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ:
Idea Bank

 

PARTNERZY GALI:

 

 

 

Tagi:

Ludzie Roku

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.