Jak szukać niefinansowych źródeł wartości?

Jak szukać niefinansowych źródeł wartości?

Brief.pl / Patronaty

Czy ekonomiczną wartość firm branży finansowej można budować za pomocą środków niefinansowych? Jeśli jest to możliwe, to jak tego dokonać?

-

Na takie pytania szukać będą odpowiedzi uczestnicy konferencji „Źródła wartości firm branży finansowej. Jak osiągać zyski i budować zaufanie?”, która odbędzie się 4 listopada br. w Sali Pod Kopułą Ministerstwa Gospodarki w Warszawie.

W ramach tegorocznej konferencji chcemy szukać praktycznych rozwiązań pokazujących możliwości angażowania się instytucji finansowych w innowacje społeczne i działania związane ze zrównoważonym rozwojem branży finansowej – wyjaśnia Artur Nowak-Gocławski z ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych, która jest pomysłodawcą i organizatorem konferencji. – Będziemy także zastanawiać się nad tym, czy banki będą mogły cieszyć się zaufaniem klientów w przyszłości – dodaje.

Podczas wydarzenia prelegenci mówić będą o tym, jak ważna jest odpowiedzialność w branży finansowej. Wykład otwierający „Siedem grzechów głównych: 2. Chciwość” wygłosi prof. Magdalena Środa. Organizatorzy zapowiadają dyskusję w ciekawej formule debaty oksfordzkiej, którą prowadzić będzie specjalista w tej dziedzinie - Grzegorz Nawrocki. Zaproszeni do niej goście – przedstawiciele sektora finansowego, środowisk akademickich, mediów - dyskutować będą, czy to możliwe, żeby za 5 lat banki cieszyły się pełnym zaufaniem swoich klientów.

Na gości czeka również seria krótkich wywiadów m. in. na temat działań z zakresu wolontariatu, innowacji społecznych, filantropii, przeprowadzanych przez Pawła Oksanowicza, autora audycji „BizON – Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny” w radiu Muzo.fm.

Podczas konferencji wystąpią także Mariusz Grendowicz (AVIVA), Maciej Samcik (Gazeta Wyborcza), Paweł Łukasiak (Akademia Filantropii), Agata Stafiej-Bartosik (Ashoka), Maria Pasło-Wiśniewska (Uniwersytet Warszawski), Marek Rybiec (Skarbiec), Krzysztof Kaczmar (Fundacja Kronenberga), Aleksandra Stanek-Kowalczyk (Deloitte), prof. Bolesław Rok (Akademia Leona Koźmińskiego), Kamil Wyszkowski (Global Compact ONZ).

Na zakończenie goście będą mogli wziąć udział w grze biznesowej. Dzięki niej dowiedzą się, jak budować strategiczne zarządzanie CSR.

- Tegoroczną konferencję, podobnie jak poprzednie – sprzed roku i dwóch lat - kierujemy przede wszystkim do kadry menedżerskiej instytucji finansowych, w tym banków, towarzystw ubezpieczeniowych, pośredników finansowych oraz domów maklerskich i funduszy inwestycyjnych. Budowa kapitału społecznego jest misją organizacji, jaką reprezentuję, a konferencja Nienieodpowiedzialni to bardzo praktyczna inspiracja dla każdego z managerów, by zauważyć w codziennej praktyce biznesowej potrzebę uwzględnienia czynników niefinansowych do tego, by osiągnąć trwały, finansowy sukces – mówi Andrzej Roter, dyrektor generalny Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, współorganizator konferencji Nienieodpowiedzialni. - Mam nadzieję, że program tegorocznej konferencji wzbudzi tak duże zainteresowanie, jakim cieszyła się konferencja w latach poprzednich. Z pewnością na to zasługuje – dodaje.

Kontynuacją konferencji będzie kolejne wydanie gazety podsumowującej nie tylko samo wydarzenie, ale również pogłębiającej dyskusję na temat zrównoważonego rozwoju branży finansowej.

Konferencja odbywa się dzięki wsparciu Bibby Financial Services, Banku Zachodniego WBK, Deloitte, Eurobanku, Grupy Generali, MACIF Życie TUW, Fundacji PZU oraz Biura Informacji Kredytowej.
Patronatem honorowym objął wydarzenie Minister Gospodarki.
Patronami medialnym konferencji są: Bankier.pl, CR Navigator, portal odpowiedzialnybiznes.pl, Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ThinkTank oraz Brief.

Współorganizatorami konferencji są: Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych, Centrum Etyki Biznesu, Akademia im. Leona Koźmińskiego, Instytut Filozofii i Socjologii PAN, Towarzystwo Naukowe Prakseologii. 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

Tagi:

konferencja

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.