5 firm technologicznych z Polski będzie wspierać rozwój technologiczny Europy

5 firm technologicznych z Polski będzie wspierać rozwój technologiczny Europy

Brief.pl / Aktualności

Allegro Group, Prowly, Brand24, Transenter oraz Audioteka.pl znalazły się wśród 26 firm partnerskich, które współtworzyć będą inicjatywę European Tech Allinace (EUTA).

-

Ogłoszona dziś w Strasburgu inicjatywa ma na celu wsparcie Unii Europejskiej w przygotowaniu ostatecznej strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego i stymulowaniu wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej w obszarze nowych technologii.

Wśród firm członkowskich znalazły się między innymi Spotify, BlaBlaCar czy Avast. Nie zabrakło także firm technologicznych z Polski. W ramach inicjatywy działać będzie właściciel największej platformy transakcyjnej online w Polsce – Allegro Group, Prowly - twórca aplikacji CRM dla profesjonalistów Public Relations, Brand24 ze swoim narzędziem do monitorowania internetu, Audioteka.pl – serwis zajmujący się dystrybucją audiobooków oraz Transenter.pl, będący dostawcą technologii tłumaczeń.

- Następne 12-18 miesięcy będzie absolutnie kluczowe z punktu widzenia prac Komisji Europejskiej nad strategią Jednolitego Rynku Cyfrowego, która ma na celu wyeliminowanie krajowych ograniczeń w rozwoju firm technologicznych z UE, stymulowanie ich wzrostu i potencjału inwestycyjnego - mówi Niklas Zennström, przewodniczący EUTA, współzałożyciel giganta technologicznego Skype oraz założyciel funduszu Atomico. -  EUTA będzie wspierać prace Komisji Europejskiej w tym zakresie. Nasza inicjatywa gromadzi topowe przedsięwzięcia technologiczne, które każdego dnia przyczyniają się do wzrostu gospodarki cyfrowej Europy. Historia każdego z nich jest dowodem na to, że Europa ma silną pozycję w obszarze nowych technologii i może przyczynić się do uformowania strategii skutecznego wzrostu innych przedsięwzięć technologicznych z UE - dodaje Zennström.

::

źródło: Materiały prasowe/Prowly

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.